Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 3982
Correcció d’errades en la publicació Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de dia 27 de març de 2018 per la qual s’aprova la relació de centres autoritzats a implantar el programa de reforç de l’aprenentatge per al quart curs d’educació secundària obligatòria a partir del curs 2018-2019. (BOIB núm.43, de 7 d’abril)
Versió PDF
S’han advertit una sèrie d’errades, que s’indiquen a continuació, en la Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de dia 27 de març de 2018 per la qual s’aprova la relació de centres autoritzats a implantar el programa de reforç de l’aprenentatge per al quart curs d’educació secundària obligatòria a partir del curs 2018-2019 (BOIB núm. 43, de 7 d’abril).
Amb la finalitat d’esmenar-les, i de conformitat amb el que estableix l’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, es du a terme la correcció següent:
A l’Annex 1 de la Resolució: Relació de centres autoritzats a implantar el programa de reforç de l’aprenentatge per al quart curs de l’educació secundària obligatòria (PRAQ) a partir del curs 2018-2019, allà on diu:
CC Sant Josep Obrer II
Ha de dir:
CC Sant Josep Obrer II (2 grups autoritzats)
A l’Annex 2 de la Resolució: Relació de centres als quals es denega l’autorització per implantar el PRAQ, allà on diu:
CC San Alfonso de Palma
Ha de dir:
CC San Alfonso Mª de Ligorio de Palma
Palma, 10 d’abril de 2018
El director general de Planificació, Ordenació i Centres
Antoni Morante Milla