Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 3905
Aprovació definitiva pressupost 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovació definitiva del Pressupost General i Plantilla de personal per a l’any 2018.

D’acord amb allò que disposen els arts. 112 de la Llei 7/1985, de 2 de abril, reguladora de les bases del Règim Local, y l’article 169 del RDL 2/2004, de 5 de març, text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, el Ple de l’Ajuntament en sessió extraordinària celebrada el dia 24 de febrer de 2018, va aprovar el Pressupost General d’aquest Ajuntament amb les corresponents Bases d’execució, constituït pel Pressupost del propi Ajuntament, així com la Plantilla de Personal d’aquesta Entitat per a l’exercici 2018.

Vists que l’ article 169 del Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, per el que s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, en el seu apartat primer diu: Aprovat inicialment el pressupost general, s’exposa al públic, amb l’anunci en el Butlletí oficial de la província o, sí escau, de la comunitat autònoma uniprovincial, per 15 dies, durant els quals els interessats el poden examinar i presentar reclamacions; en cas contrari, el ple disposa d’un termini d’un mes per resoldre-les.

Resultant que durant el termini d’exposició al públic de l’acord plenari de data 24 de febrer de 2018, relatiu a la aprovació inicial del Pressupost General d’aquesta Corporació per l’any 2018, no s’han presentat al·legacions es dona per aprovat definitivament i es publica el resum del mateix per capítols.

INGRESSOS

ANY 2018

1.- OPERACIONS NO FINANCERES

A) Operacions corrents

Capítol 1 Imposts Directes

13.050.837,00 €

Capítol 2 Imposts Indirectes

1.500.000,00 €

Capítol 3 Taxes i altres ingressos

5.717.152,78 €

Capítol 4 Transferències Corrents

2.498.000,00 €

Capítol 5 Ingressos patrimonials

404.600,00 €

Total Operacions corrents

23.170.589,78 €

B) Operacions de capital

Capítol 6 Alienació d'inversions reals

0,00 €

Capítol 7 Transferències de capital

0,00 €

Total Operacions de capital

0,00 €

2.- OPERACIONS FINANCERES

Capítol 8 Actius financers

0,00 €

Capítol 9 Passius financers

0,00 €

Total Operacions financeres

0,00 €

Total Pressupost d'ingressos

23.170.589,78 €

DESPESES

ANY 2018

1.- OPERACIONS NO FINANCERES

Capítol 1 Despeses de personal

9.660.126,07 €

Capítol 2 Despeses béns corrents i serveis

10.212.845,14 €

Capítol 3 Despeses financeres

31.000,00 €

Capítol 4 Transferències Corrents

473.409,18 €

Capítol 5 Fons Contingència

100,00 €

Total Operacions corrents

20.377.480,39 €

B) Operacions de capital

Capítol 6 Inversions reals

1.456.168,95 €

Capítol 7 Transferències de capital

100.000,00 €

Total Operacions de capital

1.556.168,95 €

2.- OPERACIONS FINANCERES

Capítol 8 Actius financers

10.000,00 €

Capítol 9 Passius financers

0,00 €

Total Operacions financeres

10.000,00 €

Total Pressupost de despeses

21.943.649,34 €

De la mateixa manera, segons els articles 90 de la Llei 7/1985 y 126 del Text Refós 781/1986 de 18 d’abril, es transcriu la Plantilla de Personal per l’exercici 2018:

PERSONAL EVENTUAL

PLACES

JORNADA COMPLETA

Cap del Gabinet de la Batlia

1

1

Cap del Gabinet de Premsa de la Batlia

1

1

ESCALA HABILITACIÓ ESTATAL

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Interventor H.C.N.

A1

1

Secretari/a HCN

A1

1

Tresorer HCN

A1

1

ESCALA: ADMINISTRACIÓ GENERAL

SUBESCALA TÈCNICA

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

A. Jurídic TAG

A1

2

Tècnic de personal

A2

1

Tècnic de Comptabilitat

A2

1

SUBESCALA ADMINISTRATIVA

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Cap Unitat Administratiu

C1

10

Administratiu

C1

10

SUBESCALA AUXILIAR

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Auxiliar

C2

12

Auxiliar Lloc base

C2

22

SUBESCALA SUBALTERNA

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Subaltern

AP

1

Subaltern telefonista

AP

1

ESCALA: ADMINISTRACIÓ ESPECIAL

SUBESCALA: TÈCNICA

CLASSE: TÈCNICS SUPERIORS

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Cap Àrea Urbanisme

A1

1

TAE Urbanisme

A1

2

Cap Servei Informàtica

A1

1

Tècnic de Patrimoni

A1

1

Arquitecte

A1

3

Cap unitat Arxiver i Biblioteca

A1

1

Assessor Jurídic

A1

1

Enginyer Camins, Canals i Ports

A1

1

Eng.Industrial

A1

1

Tècnic Esports

A1

1

Tècnic Juventut, Educació i cultura

A1

1

SUBESCALA: TÈCNICA

CLASSE: TÈCNICS INTERMEDIS

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Arquitecte Tècnic i Perito Agrícola

A2

1

Arquitecte Tècnic

A2

3

Treballador Social

A2

2

Educador Social

A2

2

Tècnic mig informàtica

A2

1

Tècnic administració general grau mitjà

A2

1

Tècnic mig Turisme

A2

1

CLASSE: TÈCNICS

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Tècnic gestió informàtic

B

2

CLASSE: TÈCNICS AUXILIARS

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Caps unitat

C1

2

Zelador lloc base

C1

2

Tècnic Auxiliar Arxiu

C1

2

Adjunt Tresoreria

C1

1

Auxiliar Arxiu Biblioteca

C2

2

Auxiliar delineant

C2

2

Inspector Mediambient

C2

2

Auxiliar informàtica

C2

1

SUBESCALA: SERVEIS ESPECIALS

CLASSE: POLICIA LOCAL

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Inspector

A2

1

Subinspector

A2

2

Oficial

C1

9

Policia Local

C1

42

SUBESCALA: SUBALTERNA

CLASSE: SUBALTERNS

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Conserge

AP

1

PERSONAL LABORAL

Grup / Nivell

Núm. Places

CATEGORIES

ENLLUMENAT

Instal·lador enllumenat

Nivell 3

1

Oficial 3a enllumenat

Nivell 6

1

Oficial 1a enllumenat

Nivell 8

1

Peó especialista enllumenat

Nivell 10

1

ESCOLES MUNICIPALS

Director escola música

Nivell 1

1

Professor escola música

Nivell 2

6

Professor escola adulsts

Nivell 2

2

Conserge escoles

Nivell 9

1

ESPORTS

Auxiliar instrumental suport carácter administratiu

Nivell 8

2

Oficial 3a esports

Nivell 8

5

MEDI AMBIENT I SOSTENIBILITAT

Peó escomeses múltiples

Nivell 11

2

PARCS I JARDINS

Peó parcs i jardins

Nivell 11

1

SERVEIS SOCIALS, SANITAT I GENT GRAN

Psicologa infantil

Nivell 1

1

Treballadora familiar

Nivell 9

8

TURISME

Auxiliar informació turística

Nivell 8

4

VIES I OBRES

Oficial 1a servei manteniment

Nivell 6

5

Oficial 3a servei manteniment

Nivell 8

4

Peó servei manteniment

Nivell 11

3

En compliment d’allò establert a l’article 75.5 de la Llei 7/1985 Reguladora de las Bases del Règim Local, es realitza la transcripció de la Base d’execució del Pressupost número 47 en la que s’estableix les retribucions dels càrrecs amb dedicació exclusiva i parcial, indemnitzacions i assistències:

Base 47.- Remuneracions dels membres de la Corporació.

Base 47.- Remuneracions dels membres de la Corporació.

1. Les remuneracions dels membres de la Corporació es regularan de conformitat amb l’article 75 bis de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases del règim local, segons la redacció donada per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l’administració local i per l’aplicació de la Disposició Transitòria 10a de la Llei 27/2013, de 27 de desembre, si es compleixen els criteris establerts en aquesta Disposició.

En conseqüència amb l'exposat, les retribucions dels membres de la Corporació amb dedicació exclusiva, seran les següents:

REGIDOR

DEDICACIÓ

RETRIBUCIÓ

BATLE PRESIDENT DE LA CORPORACIÓ MUNICIPAL

EXCLUSIVA

42.500,00 Euros.

PRIMER TINENT DE BATLE DELEGADA DE L’ÀREA

EXCLUSIVA

42.500,00 Euros.

SEGON TINENT DE BATLE

EXCLUSIVA

41.000,00 Euros

TERCER TINENT DE BATLE

EXCLUSIVA

37.500,00 Euros.

anuals pagables en catorze mensualitats.

Les retribucions dels membres de la Corporació amb dedicació parcial, seran les següents:

REGIDOR

DEDICACIÓ

RETRIBUCIÓ

REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA

PARCIAL

35.000,00 Euros.

REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA

PARCIAL

35.000,00 Euros.

REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA

PARCIAL

35.000,00 Euros.

(70 % de 50.000,00 € = 35.000,00 €) anuals pagables en catorze mensualitats.

Tots ells, són d'alta en el Règim General de la Seguretat Social, i la Corporació assumeix el pagament de les quotes empresarials que correspongui.

Quant al règim de les assistències, cada membre de la Corporació sense dedicació exclusiva o parcial, tindrà dret a les remuneracions expressades a la següent taula:

ASSISTÈNCIA

QUANTIA A PERCEBRE PER REGIDOR QUE NO MERITI RETRIBUCIÓ ECONÒMICA PER DEDICACIÓ EXCLUSIVA O PARCIAL

Junta de Govern Local (convocada amb caràcter ordinari, extraordinari i/o extraordinari i urgent)

160,00 euros

Ple convocat amb caràcter Ordinari

630,00 euros

Ple convocat amb caràcter Extraordinari

210,00 euros

Ple convocat amb caràcter Extraordinari i Urgent

210,00 euros

Comissió Informativa d’Assumptes Generals convocada amb caràcter ordinari, extraordinari i/o extraordinari i urgent

105,00 euros

Comissió Especial de Comptes

105,00 euros

Les assistències es faran efectives cada mes segons l’import de la mitjà mensual, que correspongui en funció de les sessions ordinàries anuals dels Plens, Comissions Informatives i Juntes de Govern.

El darrer mes de l’any, o el darrer mes de legislatura en el cas de que hagi eleccions, es procedirà a la regularització a cada regidor, en funció de les assistències efectives a cada una de les sessions dels òrgans de govern municipals.”

Aquesta aprovació podrà ser impugnada davant la jurisdicció Contenciós-Administrativa, amb els requisits, formalitats i causes assenyalades a l’article 170 y 171 del Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, i en la forma i terminis que estableixin les normes de l’esmentada Jurisdicció.

Andratx, 10 d’abril de 2018.

La batlesa
Katia Rouarch