Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

PARLAMENT DE LES ILLES BALEARS

OFICINA DE PREVENCIÓ I LLUITA CONTRA LA CORRUPCIÓ DE LES ILLES BALEARS

Núm. 3737
Resolució de 9 de març de 2018, de Director de l´Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears per la qual es creen fitxers de dades de caràcter personal de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Resolució de 9 de març de 2018, de Director de l´Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears per la qual es creen fitxers de dades de caràcter personal de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

Mitjançant Llei 16/2016, de 9 de desembre, de creació de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció en les Illes Balears (BOIB de 15 de desembre de 2016), es va crear la citada Oficina amb la finalitat de fomentar els valors i els principis que informen la llei, i de fer el seguiment de les obligacions que estableix la legalitat vigent, així com de prevenir i investigar activitats que resultin contràries a això, exercint les seves funcions amb plena independència i autonomia funcional, sotmesa a la llei de creació i a la resta de l'ordenament jurídic.

Les finalitats que l'Oficina està anomenada a complir comporten, en major o menor mesura, el tractament de dades de persones físiques identificades o identificables que estan sotmesos a les previsions legals en aquesta matèria.

L'article 20 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, estableix que la creació, modificació o supressió dels fitxers de les Administracions Públiques només podran fer-se per mitjà de disposició general publicada en el «Butlletí Oficial de l'Estat» o diari oficial corresponent.

El Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, aprovat mitjançant el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, ha establert, a través dels articles 53 i 54, la forma i contingut de la disposició, destacant la necessitat d'especificar el sistema de tractament del fitxer, podent ser automatitzat, no automatitzat o parcialment automatitzat.

Finalment, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, estableix la informació que, en virtut del principi de transparència, han d'oferir els tractaments de dades personals.

En l'exercici de les competències que tinc atribuïdes, i a fi de cumplir l'establert en l'article 20 de l'esmentada Llei, així com de l'article 52 del Reglament de desenvolupament de la mateixa, disposo:

Primer.- Es creen els fitxers inclosos en l'ANNEX I d'aquesta Resolució, en compliment de l'article 20 de la Llei Orgànica 15/1999 i l'article 54.1 del Reglament de desenvolupament.

Segon.- Els fitxers que es recullen en els annexos d'aquesta Resolució, es regiran per les disposicions generals i instruccions que es detallin per a cadascun d'ells, i estaran sotmesos, en tot cas, a les normes legals i reglamentàries de superior rang que els siguin aplicables.

Tercer.- Els drets que les disposicions legals vigents reserven a les persones afectades pels tractaments de dades de caràcter personal, les poden exercir en la forma reglamentària establerta davant la persona titular de la direcció de l’Oficina, que adoptarà la resolució que corresponga.

Igualment, les persones afectades podran posar-se en contacte amb la persona designada com a delegada de protecció de dades de l’Oficina mitjançant l’adreça de correu electrònic oficina@oaib.es respecte a totes les qüestions relatives al tractament de les seves dades personals i l’exercici dels seus drets.

Quart.- En els casos en què es preveja la necessitat de comunicar dades personals a tercers, l´Oficina advertirà expressament a les persones o entitats cessionàries de la seva obligació de dedicar les dades exclusivament a la finalitat per a la qual es cedeixen.

Cinquè.- Quan el tractament de les dades personals deixi de ser necessari, la unitat responsable del fitxer instarà la supressió i establirà la destinació que es donarà a les dades o, si s’escau, les previsions que s’adopten per a la seva destrucció.

Sisè .- En compliment de l'article 55 del Reglament de desenvolupament de la Llei 15/1999, els fitxers seran notificats per a la seva inscripció en el Registre General de Protecció de Dades en el termini de trenta dies des de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma.

Setè .- La present Resolució entrarà en vigor l'endemà de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma.

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició en el termini màxim d’un mes davant aquest mateix òrgan d’acord amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu que correspongui, en el termini màxim de dos mesos, de conformitat amb el que preveuen els articles 8, 45 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa; ambdós terminis a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el BOIB. Tot això sense perjudici de qualsevol altra acció que s’estime pertinent.

Palma, a 9 de març de 2018.-

El director

Jaime Far Jiménez.

ANNEX I

Fitxers de nova creació

Fitxer 1: Personal

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Personal.

a.2) Finalitat i usos previstos: Gestió de la vida laboral del personal de l'Oficina (lloc actual, condicions del mateix i particularitats, llocs anteriors i processos de provisió en què s'ha participat, control de presència i control de l'absentisme laboral , infraccions comeses, sancions imposades, imputacions judicials i condemnes penals, recursos administratius i altres reclamacions en matèria de personal, ajudes rebudes, activitats formatives, permisos d'accés a instal·lacions i zones restringides). (recursos humans [Gestió de personal - Formació de personal - Control horari - Control d'incompatibilitats - gestió de nòmina - Prevenció de riscos laborals], treball i benestar social [Relacions laborals i condicions de treball], Finalitats diverses [Concessió i gestió de permisos, llicències i autoritzacions]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Treballadors (personal funcionari que presta servei a l'Oficina) (empleats).

b.2) Procedència:

  • interessat

  • AAPP: Anteriors destinacions de l'interessat.

  • Entitats de la SS, classes passives, Muface, jutjats i tribunals, etc (el mateix interessat o el seu representant legal, registres públics, administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

  1. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, Núm.SS / Mutualitat, Núm.Registro Personal, Nom i cognoms, Adreça, Telèfon, Signatura / Petjada.

Dades relatives a la comissió d'infraccions:                     Infraccions penals,          infraccions

administratives (Norma que permet el seu tractament: - Llei 16/2016, de 9 de desembre, de creació de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a les Illes Balears (BOIB de 15 de desembre de 2016).

  • Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

  • Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 49, de

3 d'abril de 2007)).

Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (Dades d'estat civil - Dades de família - Data de naixement - Lloc de naixement - Edat - Sexe - Nacionalitat)

Dades acadèmiques i professionals (Formació, titulacions - Experiència professional Pertinença a col·legis o associacions professionals)

Dades de detalls d'ocupació (cos / escala - Categoria / Grau - Llocs de treball Dades no econòmiques de nòmina - Històric del treballador)

Dades economicofinanceres i d'assegurances (dades bancàries)

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d. Comunicacions de les dades previstes:

* tresoreria general de la seguretat social * muface, classes passives

* bancs, caixes d'estalvi i caixes rurals

* comissió de control del pla de pensions age * inap i ebap

* registre central de personal organismes públics que convoquin activitats de formació per a funcionaris públics

  • jutjats i tribunals (el tractament respon a la lliure i legítima acceptació d'una relació jurídica el desenvolupament, compliment i control impliqui necessàriament la comunicació de les dades a tercers.) (organismes de la seguretat social, hisenda pública i administració tributària, òrgans judicials, bancs, caixes d'estalvi i caixes rurals, entitats asseguradores, entitats sanitàries).

e. Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 2: Tercers

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Tercers.

a.2) Finalitat i usos previstos: Control comptable de proveïdors. Control comptable i suport per a l'execució del pressupost de l'Oficina i per a gestió de pagaments i cobraments de creditors i deutors per operacions pressupostàries i extrapressupostàries de l'Oficina. (Hisenda i gestió economicofinancera [Gestió econòmica i comptable - Gestió de facturació]) .

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Persones que tenen relació comercial amb l'Oficina subministrant béns o serveis, i altres creditors i deutors per operacions pressupostàries i extrapressupostàries de l'Oficina. (Proveïdors).

b.2) Procedència:

  • Interessat (persones subministradores de béns o serveis a l'Oficina i altres creditors i deutors per operacions pressupostàries i extrapressupostàries de l'Oficina)

  • Representants dels interessats (el mateix interessat o el seu representant legal)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon. Altres categories de caràcter personal:

Dades d'informació comercial (Activitats i negocis - Llicències comercials) Dades economicofinanceres i d'assegurances (dades bancàries)

Dades de transaccions (Béns i serveis subministrats per l'afectat - Transaccions financeres)

.2) Sistema de tractament: Fitxer parcialment automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

  • entitats financeres les dades es recullen, a l'efecte dels pagaments

  • Sindicatura de Comptes. (El tractament respon a la lliure i legítima acceptació d'una relació jurídica el desenvolupament, compliment i control impliqui necessàriament la comunicació de les dades a tercers.) (Tribunal de comptes o equivalent autonòmic, bancs, caixes d'estalvi i caixes rurals).

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 3: Control de visites

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Control de visites.

a.2) Finalitat i usos previstos: Manteniment de la Seguretat a la seu de l'Oficina mitjançant el control d'accessos a l'edifici de l'Oficina. (Finalitats diverses [Seguretat i control d'accés a edificis]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Persones externes que accedeixen a les dependències de l'Oficina. (Ciutadans i residents, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

Interessat (El propi interessat o el seu representant legal)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer parcialment automatitzat.

d. Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Bàsic.

Fitxer 4: Activitats de formació

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Activitats de formació.

a.2) Finalitat i usos previstos: Inclou informació sobre el professorat i l'alumnat que ha participat en els cursos impartits als empleats de l'Oficina. (Recursos humans [Formació de personal - Gestió de nòmina]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: * Empleats (personal que presta servei a l'Oficina)

  • Professor / Empresa externa (persones físiques i / o jurídiques)

  • Representants de les empreses (empleats, proveïdors).

b.2) Procedència:

  • interessat

  • Representants dels interessats (el mateix interessat o el seu representant legal)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, Núm.SS / mutualitat, nom i cognoms, adreça, telèfon.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 5: Control d'accessos

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Control d'accessos.

a.2) Finalitat i usos previstos: Registre i auditoria dels accessos realitzats pels usuaris que accedeixen als sistemes d'informació que gestionen dades personals. (Finalitats diverses [Altres finalitats]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Usuaris de les bases de dades de l'Oficina (empleats, ciutadans i residents, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

De la mateixa Oficina (Administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, Núm.Registro Personal, Nom i cognoms. c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d. Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 6: Gestió economicofinancera

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Gestió economicofinancera.

a.2) Finalitat i usos previstos: Gestió Econòmic-Financera de l'Oficina. (Hisenda i gestió economicofinancera [Gestió econòmica i comptable - Gestió de facturació - Gestió fiscal]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: * Proveïdors

*representants legals

*Personal al servei de l'entitat que estigui relacionada amb la gestió economicofinancera (empleats, proveïdors, representants legals).

b.2) Procedència:

  • AAPP

  • Empreses i particulars participants

  • Representants de les empreses i particulars (el mateix interessat o el seu representant legal, Administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, Adreça, Telèfon, Transaccions de béns i serveis Dades professionals

Dades econòmiques i financeres.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

*entitats financeres

*Sindicatura de Comptes (el tractament respon a la lliure i legítima acceptació d'una relació jurídica el desenvolupament, compliment i control impliqui necessàriament la comunicació de les dades a tercers.) (tribunal de comptes o equivalent autonòmic, bancs, caixes d'estalvi i caixes rurals ).

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 7: Videovigilància

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Videovigilància.

a.2) Finalitat i usos previstos: Enregistrament i tractament d'imatges per a la seguretat interior i exterior de les persones que accedeixen i transiten per la seu de l'Oficina. (Finalitats diverses [Videovigilància]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Persones físiques que accedeixen o transiten per la seu de l'Oficina (ciutadans i residents).

b.2) Procedència:

Interessat (El propi interessat o el seu representant legal)

Procediment de recollida: Càmeres de vídeo vigilància

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: Imatge / Veu.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d. Comunicacions de les dades previstes:

*forces i cossos de seguretat de l'estat

*autoritats judicials (hi ha una norma reguladora que les autoritza: llei 5/2014, de 4 d'abril, de seguretat privada.) (òrgans judicials, forces i cossos de seguretat).

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Bàsic.

Fitxer 8: Cens d'Administracions, òrgans i càrrecs públics

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Cens d'Administracions, òrgans i càrrecs públics.

a.2) Finalitat i usos previstos: Fitxer que conté el registre d'Administracions públiques, ens, òrgans i càrrecs públics, que es troben sota l'àmbit d'actuació subjectiu de l'Oficina. El fitxer conté al seu torn l'històric de dades amb els canvis que hi hagi hagut en les dades censals de cada entitat o persona. El principal dada identificativa és el número d'identificació fiscal (NIF). El fitxer és utilitzat per les diferents àrees funcionals de l'Oficina per recuperar les dades identificatives i censals que necessitin per al seu funcionament, ja que en aquest fitxer resideixen la majoria de dades censals que són comuns a diverses aplicacions. (Estadística [Gestió del cens], Finalitats diverses [Procediments administratius - Gestió sancionadora]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Totes les administracions públiques, ens, òrgans i càrrecs públics que estiguin sota l'àmbit subjectiu d'actuació de l'Oficina. (Empleats, ciutadans i residents, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

  • interessat

  • representants

  • Registres públics

  • AAP (El propi interessat o el seu representant legal, Fonts accessibles al públic. Diaris i butlletins oficials, Fonts accessibles al públic. Mitjans de comunicació, registres públics, administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, Adreça, Telèfon, En el cas d'empleats públics: Administració pública, entitat o organisme en què presta serveis.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer parcialment automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 9: Socis, partícips i representants

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Socis, partícips i representants.

a.2) Finalitat i usos previstos: El fitxer constitueix el repositori de relacions censals de participació i representació entre persones que es trobin en l'àmbit subjectiu d'actuació de l'Oficina, així com estat i històric. El fitxer recull doncs els socis, membres o partícips d'entitats. També recull la relació de representants de persones físiques o jurídiques, tant si són també persones físiques o jurídiques. A aquest fitxer accedeixen diferents àrees funcionals per seleccionar aquells NIF que tenen una relació de participació, membres, societària o de representació amb un altre NIF. (Recursos humans [Control d'incompatibilitats - Control de patrimoni d'alts càrrecs], Finalitats diverses [Procediments administratius - Gestió sancionadora]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Usuaris i Representants d'entitats i persones jurídiques, públiques o privades. (Empleats, associats o membres, representants legals, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

  • interessat

  • representants

  • Altres persones físiques

  • Registres públics

  • entitat Privada

  • AAPP (El propi interessat o el seu representant legal, altres persones físiques diferents de l'afectat o el seu representant, registres públics, Entitat privada, administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, Adreça, Telèfon, Percentatges de participació

Documents normalitzats aprovats per l'Administració, poders o altres documents públics o privats i data de validesa.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer parcialment automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 10: Requeriments

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Requeriments.

a.2) Finalitat i usos previstos: la biblioteca digital emprat per diverses àrees funcionals de l'Oficina per anotar els requeriments enviats a administracions, entitats i càrrecs públics, i la seva evolució. La finalitat del fitxer és per tant la gestió i el control efectuats per l'Oficina. (Hisenda i gestió economicofinancera [Gestió econòmica i comptable - Defensa de la competència], Finalitats diverses [Procediments administratius - Registre d'entrada i sortida de documents - gestió sancionadora]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Administracions públiques, entitats, organismes i càrrecs públics (empleats, ciutadans i residents, associats o membres, representants legals, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

Aplicacions gestores de les diferents àrees funcionals que utilitzen aquest fitxer (registres públics, administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, Adreça, Models i exercicis requerits

Informació sobre l'estat de la notificació

Nombre de requeriments necessaris i sanció imposada, si s'escau, per no atendre requeriments degudament notificats.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 11: Expedients processals

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Expedients processals.

a.2) Finalitat i usos previstos: Els processos judicials en els quals l'Oficina figura com a denunciant. Conté informació relativa a persones físiques i / o jurídiques implicades, identificades en el cens (NIF, CIF, NIE), i d'elles s'emmagatzema informació relativa a denúncies per comissió de delicte en el processal penal, reclamació de crèdits en l'ordre concursal, demandes en l'ordre civil, etc. Aporta informació de tipus econòmic o processal derivat de les resolucions judicials: sancions pecuniàries (Responsabilitat Civil, multes), administratives, o penes privatives de llibertat. També conté informació de tots els tràmits i fases del procediment judicial i dades identificatives d'altres actors en els processos judicials: administradors concursals, perits judicials, etc. La informació s'utilitza per anàlisi,

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Administracions públiques, entitats, organismes i càrrecs públics (empleats, ciutadans i residents, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

De la mateixa oficina i dels òrgans judicials (Fonts accessibles al públic. Diaris i butlletins oficials, registres públics, administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, Adreça, Matèries objecte del plets judicials

Presumptes delictes denunciats en processos penals

Informació de recursos públics defraudats constitutives de delictes contra el patrimoni i l'administració pública, i per corrupció.

Condemnes processals respecte a privació de llibertat, sancions administratives i pecuniàries (Responsabilitat Civil, multes, ...).

Reclamació de quantitats com creditor en Processos Concursals (crèdits concursals), informació de convenis i processos de liquidació en processos concursals Informació sobre les fases processals amb indicació expressa de l'Òrgan judicial vigent en cadascuna d'elles.

Documentació tramesa pels jutjats.

Dades relatives a la comissió d'infraccions:Infraccions penals, infraccions

Administratives (Norma que permet el seu tractament: Codi Penal. Llei 38/2003 de Subvencions. Llei 19/2013 de Transparència i bon govern).

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 12: Persones Requereix Informació Jutjats

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Persones Requereix Informació Jutjats.

a.2) Finalitat i usos previstos: PERSONES de les quals els jutjats demanen informació econòmica o patrimonial.

Disposar d'un repositori sobre les persones sobre les quals els jutjats sol·liciten informació i el resultat de la gestió en l'Oficina. (Recursos humans [Control de patrimoni d'alts càrrecs], Hisenda i gestió economicofinancera [Gestió econòmica i comptable - Gestió fiscal ], Justícia [Procediments judicials], Finalitats diverses [Altres registres administratius - Gestió d'estadístiques internes]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Persones de les quals els jutjats demanen informació econòmica i / o patrimonial. (Empleats, ciutadans i residents, representants legals, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

Òrgans Judicials via Servei Web o entrada manual (registres públics, administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, Adreça, Telèfon, Econòmic-administratius, característiques personals i dades de detalls de l'ocupació.

Dades relatives a la comissió d'infraccions: Infraccions penals (Norma que permet el seu tractament: Codi Penal).

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 13: Queixes i suggeriments

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Queixes i suggeriments.

a.2) Finalitat i usos previstos: Disposar d'un fitxer amb les queixes o suggeriments que fan els ciutadans respecte de les funcions que porta a terme l'Oficina, i de la tramitació de les mateixes. (Finalitats diverses [Atenció al ciutadà - Altres finalitats]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Ciutadans, així com els representants dels mateixos que necessiten identificar-se amb NIF en el cas de queixes però no així en el cas de suggeriments. (Ciutadans i residents, representants legals).

b.2) Procedència:

Interessat o el seu representant (formulari a Internet o recepció manual per diferents vies que són gravades o escanejades per funcionaris) (El mateix interessat o el seu representant legal)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon. c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d. Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 14: Sancions

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Sancions.

a.2) Finalitat i usos previstos: Inclou una relació de persones sancionades per infraccions administratives: Expedients sancionadors que preveu la Llei 16/2016 de creació de l'Oficina, i en la Llei 19/2013 de Transparència i bon govern. Dóna suport per a la tramitació de les mateixes.

Anàlisi i mineria de dades. (Recursos humans [Control d'incompatibilitats], Finalitats diverses [Procediments administratius - Gestió sancionadora]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Administracions públiques, entitats, organismes i càrrecs públics. (Empleats, ciutadans i residents, representants legals, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

De la mateixa Oficina (Administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, Núm.Registro Personal, Nom i cognoms, Adreça, Telèfon, Dades econòmiques, financeres i d'assegurances Dates, Qualificació i imports.

Dades relatives a la comissió d'infraccions: Infraccions administratives (Norma que permet el seu tractament: Leu 16/2016 de creació de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears. Llei 19/2013 de Transparència i Bon Govern).

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

Jutjats i tribunals (corresponen a competències idèntiques o que versen sobre les mateixes matèries, exercides per altres administracions públiques.) (Òrgans judicials).

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 15: Notificacions

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Notificacions.

a.2) Finalitat i usos previstos: Generar i gestionar les notificacions, comunicacions i avisos que l'Oficina emeti. (Recursos humans [Control d'incompatibilitats - Control de patrimoni d'alts càrrecs], Hisenda i gestió economicofinancera [Gestió econòmica i comptable ], Finalitats diverses [Procediments administratius - Registre d'entrada i sortida de documents Publicacions]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Administracions públiques, entitats, organismes i càrrecs públics (empleats, representants legals, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

  • interessat

  • Representants dels interessats

  • La pròpia Oficina (El propi interessat o el seu representant legal, Fonts accessibles al públic. Diaris i butlletins oficials, Administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

  • correus (en el cas paper)

  • entitats que prestin serveis de notificació (en el cas paper o electrònic)

  • fnmt (en el cas electrònic) (el tractament respon a la lliure i legítima acceptació d'una relació jurídica el desenvolupament, compliment i control impliqui necessàriament la comunicació de les dades a tercers.) (altres òrgans de l'Administració de l'Estat, altres òrgans de la comunitat autònoma, entitats que prestin serveis de notificació (en el cas paper o electrònic)).

e. Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 16: Seients registrals

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Seients registrals.

a.2) Finalitat i usos previstos: Inclou totes les taules / dades relacionades amb Registre. S'utilitza per a gestionar tots els assentaments registrals d'entrada / sortida per qualsevol via admesa en la normativa, així com a través de sistema d'intercanvi d'assentaments registrals entre administracions (SIR). (Finalitats diverses [Registre d'entrada i sortida de documents - Altres registres administratius]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Administracions públiques, entitats, organismes i càrrecs públics (empleats, ciutadans i residents, proveïdors, associats o membres, representants legals, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

De la mateixa Oficina (registres públics, administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c) Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, Adreça, Telèfon, Correu electrònic, part pública de certificats usats per autenticar-se.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 17: Expedients d'investigació

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Expedients d'investigació.

a.2) Finalitat i usos previstos: Inclou informació sobre els procediments d'investigació que es realitzen, les fases prèvies, actuacions associades, així com informació rellevant de les persones físiques i entitats jurídiques associades a aquests procediments. (Finalitats diverses [Procediments administratius] ).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Administracions públiques, entitats, organismes i càrrecs públics (empleats, ciutadans i residents, representants legals, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

De la mateixa Oficina (Administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon.

Dades relatives a la comissió d'infraccions: Infraccions penals, infraccions

administratives (Norma que permet el seu tractament: Codi Penal Llei 16/2016 de creació de l'Oficina Llei 19/2013 de Transparència i bon govern).

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

Sindicatura de comptes

conselleries del govern

organismes en què presti serveis el personal afectat. (El tractament respon a la lliure i legítima acceptació d'una relació jurídica el desenvolupament, compliment i control impliqui necessàriament la comunicació de les dades a tercers.) (Tribunal de comptes o equivalent autonòmic, altres òrgans de la comunitat autònoma, diputacions provincials, altres òrgans de l'administració local).

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Mitjà.

Fitxer 18: Persones denunciants o alertadores

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Persones denunciants o alertadores.

a.2) Finalitat i usos previstos: Garantir la confidencialitat i protecció de la persona denunciant per a aquelles persones que renuncien a la possibilitat de proporcionar informació a l'Oficina de manera anònima. (Finalitats diverses [Procediments administratius - Atenció al ciutadà - Altres finalitats] ).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Persones físiques que comuniquen fets relacionats amb el frau i la corrupció que poden donar lloc a l'exigència

de responsabilitats legals (empleats, ciutadans i residents, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

Persona interessada o el seu representant legal (el mateix interessat o el seu representant legal)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, Adreça, Telèfon, Correu electrònic i clau privada del certificat digital.

Dades relatives a la comissió d'infraccions:                     Infraccions penals,          infraccions

administratives (Norma que permet el seu tractament: Codi Penal. Llei 16/2016 de creació de l'Oficina Llei 19/2013 de Transparència i bon govern).

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

Òrgans judicials

Sindicatura de Comptes (el tractament respon a la lliure i legítima acceptació d'una relació jurídica el desenvolupament, compliment i control impliqui necessàriament la comunicació de les dades a tercers.) (òrgans judicials, el tribunal de comptes o equivalent autonòmic).

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Alt.

Fitxer 19: Informació comptes bancaris

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Informació comptes bancaris.

a.2) Finalitat i usos previstos: Repositori identificació de comptes bancaris i moviments de les mateixes per efectuar els controls que té encomanats l'Oficina. (Recursos humans [Control de patrimoni d'alts càrrecs], Finalitats diverses [Procediments administratius]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Administracions públiques, entitats, organismes i càrrecs públics (empleats, representants legals, càrrecs públics).

b.2) Procedència: Interessat i entitats financeres (el mateix interessat o el seu representant legal, entitat privada)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, IBAN dels comptes bancaris. c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d. Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Alt.

Fitxer 20: Intercanvi d'informació

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Intercanvi d'informació.

a.2) Finalitat i usos previstos: Informació sobre tercers per al control de l'Oficina. (Recursos humans [Control d'incompatibilitats - Control de patrimoni d'alts càrrecs], Finalitats diverses [Procediments administratius]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Administracions públiques, entitats, organismes i càrrecs públics (empleats, representants legals, càrrecs públics).

b.2) Procedència:

* interessat

  • representants

  • Altres persones físiques

  • entitat privada

  • AAPP (El propi interessat o el seu representant legal, altres persones físiques diferents de l'afectat o el seu representant, Fonts accessibles al públic. Diaris i butlletins oficials, registres públics, Entitat privada, administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica i / o presencial

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, Adreça, Telèfon, Signatura / Petjada, Signatura electrònica

Econòmics, financers i d'assegurances

Transaccions de béns i serveis.

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

Òrgans judicials

Sindicatura de Comptes (el tractament respon a la lliure i legítima acceptació d'una relació jurídica el desenvolupament, compliment i control impliqui necessàriament la comunicació de les dades a tercers.) (òrgans judicials, el tribunal de comptes o equivalent autonòmic).

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Alt.

Fitxer 21: Declaracions d'IRPF

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Declaracions d'IRPF.

a.2) Finalitat i usos previstos: Control del patrimoni i activitats dels càrrecs públics. (Recursos humans [Control d'incompatibilitats - Control de patrimoni d'alts càrrecs], Hisenda i gestió economicofinancera [Gestió tributària i de recaptació

  • Gestió econòmica i comptable], Finalitats diverses [Procediments administratius]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Càrrecs públics (càrrecs públics).

b.2) Procedència:

Càrrecs públics (el mateix interessat o el seu representant legal, Administracions públiques)

Procediment de recollida: Electrònica

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon. Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (Dades d'estat civil - Dades de família - Data de naixement - Edat - Sexe - Nacionalitat)

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Alt.

Fitxer 22: Declaracions de l'impost sobre el patrimoni

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Declaracions de l'impost sobre el patrimoni.

a.2) Finalitat i usos previstos: Control del patrimoni i activitats dels càrrecs públics. (Recursos humans [Control d'incompatibilitats - Control de patrimoni d'alts càrrecs], Hisenda i gestió economicofinancera [Gestió tributària i de recaptació

  • Gestió econòmica i comptable], Finalitats diverses [Procediments administratius]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Càrrecs públics (càrrecs públics).

b.2) Procedència:

Càrrecs públics (el mateix interessat o el seu representant legal)

Procediment de recollida: Electrònica

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon. Altres categories de caràcter personal:

Dades de característiques personals (Dades d'estat civil - Dades de família - Data de naixement - Lloc de naixement - Edat - Sexe - Nacionalitat)

c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d) Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Alt.

Fitxer 23: Declaracions patrimonials i d'activitats

a) Identificació del fitxer, indicant la seva denominació, així com la descripció de la seva finalitat i usos previstos.

a.1) Identificació del fitxer: Declaracions patrimonials i d'activitats.

a.2) Finalitat i usos previstos: Control del patrimoni i activitats de càrrecs públics. (Recursos humans [Control d'incompatibilitats - Control de patrimoni d'alts càrrecs], Hisenda i gestió economicofinancera [Gestió tributària i de recaptació

  • Gestió econòmica i comptable], Finalitats diverses [Procediments administratius]).

b. Origen de les dades, indicant el col·lectiu de persones sobre els quals es pretén obtenir dades de caràcter personal o que resultin obligats a subministrar-les, el procediment de recollida de les dades, i la procedència.

b.1) Col·lectiu: Càrrecs públics (càrrecs públics).

b.2) Procedència:

Càrrecs públics (el mateix interessat o el seu representant legal)

Procediment de recollida: Electrònica

c. Estructura bàsica del fitxer i el sistema de tractament utilitzat en la seva organització.

c.1) Estructura:

Dades identificatives: NIF / DNI, nom i cognoms, adreça, telèfon. c.2) Sistema de tractament: Fitxer automatitzat.

d. Comunicacions de les dades previstes:

No es preveuen cessions o comunicacions de dades.

e) Transferències internacionals previstes a tercers països:

No es fan o no estan previstos tractaments de dades fora del territori de l'Espai Econòmic Europeu.

f) Òrgans responsables del fitxer:

Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció de les Illes Balears.

g) Serveis o unitats davant els quals es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició:

Direcció.

h) Nivell de mesures de seguretat: Nivell Alt.