Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 3577
Resolució de la directora general de Personal Docent de 28 de març 2018 per la qual s’aproven les instruccions que han de regir el procés adreçat a funcionaris de carrera docents amb destinació definitiva per sol·licitar i adjudicar destinacions en comissió de serveis per al curs 2018-2019 a centres públics d’ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat
La mobilitat dels professors es regeix pel sistema de concurs de trasllats. No obstant això, els funcionaris de carrera docents, de forma voluntària i temporal, i en atenció a situacions personals especials i a necessitats específiques de servei a la comunitat educativa, poden ocupar, en comissió de serveis, destinacions a centres públics d’ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears diferents de les que els corresponen.
El Decret 115/2001, de 14 de setembre, modificat pel Decret 169/2003, regula l’exigència del coneixement de les llengües oficials al personal docent. Regulació que es concreta a l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 8 de març de 2018 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l’ensenyament reglat no universitari i s’estableixen les equivalències, es defineix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC), es regulen les condicions de l’excepció de l’avaluació de la llengua catalana i literatura en ensenyaments no universitaris i es determinen les funcions i la composició de la Comissió Tècnica d’Assessorament per a l’Ensenyament de i en Llengua Catalana. (BOIB núm. 38, de 27 de març).
D’altra banda, el Reial decret 1364/2010, de 29 d’octubre, regula el concurs de trasllats d’àmbit estatal entre personal funcionari dels cossos docents que preveu la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, i altres procediments de provisió de places que ha de cobrir aquest personal.
La Resolució de la directora general de Personal Docent de 18 d’octubre de 2017 (BOIB núm. 130, de 24 d’octubre), va fer pública la convocatòria del concurs de trasllats d’àmbit autonòmic, per als funcionaris dels cossos docents contemplats en la Llei orgànica d’educació.
Per les Resolucions de la directora general de Personal Docent de dia 2 de març de 2018 (BOIB núm. 31, de 10 de març) s’aproven i es publiquen, amb caràcter definitiu, les destinacions atorgades als funcionaris docents que han participat en aquest concurs de trasllats.
La Resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 22 de desembre de 2017 (BOIB núm. 157, de 23 de desembre) estableix el procediment per elevar propostes de dotació de personal de places docents d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria vinculades al projecte educatiu dels centres docents públics dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat que puguin ser cobertes en règim de comissió de serveis.
La Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de dia 1 de febrer de 2018 (BOIB núm. 17, de 6 de febrer) determina el procediment de caracterització de places docents amb perfil educatiu als centres docents públics dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat.
La Resolució conjunta del director general de Planificació, Ordenació i Centres, de la directora general de Personal Docent i de la directora general de Formació professional i Formació del professorat de dia 14 de febrer de 2018 (BOIB núm. 22, de 17 de febrer) per la qual es dicten les instruccions en relació amb el procediment d’acreditació per optar a places docents caracteritzades amb perfil educatiu en règim de comissió de serveis.
La Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 29 d’octubre de 2015 de delegació de determinades competències en matèria de gestió de personal (BOIB núm. 163, de 5 de novembre), delega en la directora general de Personal Docent, entre d’altres competències administratives en matèria de gestió de personal docent, la facultat de resoldre les comissions de servei per ocupar llocs de feina docent.
Per tot això, en virtut de les facultats que tenc conferides i oïda la Mesa Sectorial d’Educació, dict la següent
Resolució
Primer
Aprovar les instruccions que han de regir el procés adreçat a funcionaris de carrera amb destinació definitiva per sol·licitar i adjudicar destinacions en comissió de serveis, per al curs 2018-2019, a centres públics d’ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat. Aquestes instruccions figuren a l’annex 1 d’aquesta Resolució.
Segon
Aprovar els annexos 2 (Model de sol·licitud) i 3 (Documentació que s’ha de presentar amb la sol·licitud).
Tercer
Publicar aquesta Resolució i els seus annexos en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la directora general de Personal Docent en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 28 de març de 2018
La directora general de Personal Docent
Rafaela Sánchez Benítez
ANNEX 1
Instruccions
Primera
Sol·licitants
1. Els funcionaris de carrera docents amb destinació definitiva en centres públics d’ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat de les Illes Balears poden sol·licitar una destinació provisional a un centre públic d’ensenyament no universitari en comissió de serveis a una plaça diferent a la seva destinació definitiva per una de les causes previstes en la instrucció tercera d’aquest annex.
No obstant això els funcionaris docents que obtinguin la primera destinació definitiva per al curs 2018-2019 no podran sol·licitar comissió de serveis amb excepció dels qui ho facin en centres de la mateixa illa on tenen la destinació, per l’apartat 1.c o per l’apartat 4.
2. Els funcionaris de carrera docents no universitaris amb destinació definitiva a un centre públic d’una altra comunitat autònoma, o de Ceuta i Melilla, o dependents del MECD poden sol·licitar una destinació provisional a centres públics d’ensenyament no universitari de les Illes Balears només per la causa prevista en el punt 5 de la instrucció tercera d’aquest annex.
3. Als efectes d’aquesta resolució no es podran sol·licitar destinacions als següents centres:
- Camps d’aprenentatge, IES Can Balo, Institut d’ensenyament a distància de les Illes Balears (IEDIB), Arxiu i Museu de l’Educació de les Illes Balears.
- Serveis d’assistència educativa domiciliària (SAED), Aules Hospitalàries, Equips d’alteració del comportament (EAC), Equips d’avaluació de les dificultats de socialització i comunicació (EADISOC), Centres d’acollida temporal (CAT), Equips d’atenció a les dificultats sensorials visuals.
4. En qualsevol cas, els sol·licitants poden sol·licitar una destinació en comissió de serveis només per un dels motius enumerats en la instrucció tercera d’aquest annex.
Segona
Requisits
Per poder sol·licitar una destinació provisional en comissió de serveis, s’han de complir els requisits següents:
1. Acreditar coneixements de llengua catalana d’acord amb el que estableix el Decret 115/2001, de 14 de setembre, modificat pel Decret 169/2003, de 26 de setembre, i l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 8 de març de 2018.
2. Haver sol·licitat una plaça en el darrer concurs de trasllats a la localitat o les localitats on s’ubiquen els centres en què se sol·licita la comissió de serveis i no haver-hi desistit tal com es regula a la base vint-i-dosena de la Resolució de la directora general de Personal docent de 18 d’octubre de 2017.
No obstant això, s’exceptua aquest requisit en els casos següents:
a) Per situacions excepcionals i sobrevingudes al llarg del curs 2017-2018, degudament acreditades i que han de ser valorades per la Direcció General de Personal Docent.
b) Per presentar un informe actualitzat del Servei de Prevenció de Riscs Laborals, expedit a partir de l’1 de setembre de 2017, que inclogui com a mesura correctora el canvi de centre de treball.
c) Pel fet d’haver sol·licitat comissió de serveis pels apartats 2, 3, 4 i 5 previstos a la instrucció tercera d’aquest annex.
Els sol·licitants als quals se’ls exceptuï aquest requisit pels casos 2.a o 2.b d’aquest punt, poden sol·licitar una destinació provisional a centres públics d’ensenyament no universitari de les Illes Balears només pel motiu 1.d previst a la instrucció tercera d’aquest annex.
3. No haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual que inclou l’agressió i l’abús sexual, l’assetjament sexual, l’exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com pel tràfic d’éssers humans.
Tercera
Causes que permeten demanar una comissió de serveis
La Direcció General de Personal Docent pot concedir una destinació provisional en comissió de serveis per una de les causes següents:
1. Per motius personals.
Per aquest punt es podrà sol·licitar una comissió de serveis, tenint en compte allò que s’estableix a la instrucció primera i segona d’aquest annex, per un dels següents motius:
a) Per motius greus de salut, sempre que el sol·licitant pugui acreditar que pateix una malaltia que causa disminució de les facultats físiques, psíquiques o sensorials, però que no exigeix la declaració de jubilació per incapacitat permanent per al servei.
b) Per necessitat d’atendre, transitòriament, un familiar de primer grau que pateixi una malaltia greu o que tengui una discapacitat reconeguda igual o superior al 65% o que es trobi en una situació de dependència reconeguda, sempre que el domicili del familiar es trobi a una localitat diferent de la de destinació definitiva de la persona sol·licitant.
c) Per conciliar la vida laboral i la familiar, en un dels supòsits següents:
- Que en data 1 de setembre de 2018 tenguin al seu càrrec directe un fill menor de tres anys o dos fills menors de cinc anys, tant quan ho siguin per naturalesa com per adopció, o un menor de menys de tres anys en règim d’acolliment preadoptiu o permanent.
- En els casos d’adopció o d’acolliment preadoptiu o permanent d’un menor de tres anys o més, durant els dos primers anys d’adopció o acolliment.
- Que la funcionària estigui embarassada i la data prevista del part sigui anterior al dia 31 de gener de 2019.
A més d’acreditar la causa al·legada, la distància entre el domicili habitual del funcionari i el centre on aquest té la destinació definitiva ha de ser igual o superior a 30 km en el cas de l’illa de Mallorca, 25 km a l’illa de Menorca i 20 km a l’illa d’Eivissa. Així mateix, la distància entre el domicili habitual del funcionari i els centres als quals es demana la destinació en comissió de serveis ha de ser inferior a la corresponent distància susdita per illa.
En el cas que els dos cònjuges o els dos membres de la parella de fet siguin funcionaris docents, tan sols un d’ells pot sol·licitar la comissió de serveis.
d) Per altres motius, diferents dels anteriors, excepcionals i sobrevinguts al llarg del curs 2017-2018, que han de ser degudament acreditats i han de ser valorats discrecionalment per la Direcció General de Personal Docent.
2. Per ocupar places en centres que tinguin llocs de feina caracteritzats amb perfils educatius.
Per aquest punt es podrà sol·licitar una comissió de serveis a qualsevol dels centres caracteritzats amb places docents amb perfil educatiu segons la Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 1 de febrer de 2018, per un dels següents motius:
a) Per ocupar places en centres caracteritzats amb el perfil metodologies globalitzadores d’aprenentatge.
b) Per ocupar places en centres caracteritzats amb el perfil convivència i educació emocional.
c) Per ocupar places en centres caracteritzats amb el perfil gestió d’equips i coordinació docent.
d) Per ocupar places en centres caracteritzats amb el perfil metodologies d’educació inclusiva i interculturalitat.
e) Per ocupar places en centres caracteritzats amb el perfil metodologies per a l’adquisició integrada de les competències lingüístiques (AICLE).
f) Per ocupar places en centres caracteritzats amb el perfil tecnologies de l’aprenentatge i la comunicació (TAC).
g) Per ocupar places en centres caracteritzats amb el perfil comunitat educativa d’aprenentatge.
Els funcionaris docents que vulguin optar a una plaça amb perfil educatiu s’han d’acreditar d’acord amb el procediment que s’estableix a l’annex I de la resolució conjunta del director general de Planificació, Ordenació i Centres, de la directora general de Personal Docent i de la directora general de Formació professional i Formació del professorat de dia 14 de febrer de 2018.
3. Per raons de servei en els centres educatius.
Per aquest punt es podrà sol·licitar una comissió de serveis en un únic centre per un dels següents motius:
a) Per ocupar places d’altres especialitats per a les quals estan habilitats en el mateix centre (centres d’educació infantil i primària).
b) Per participar en la implantació de plans d’innovació pedagògica per a la millora educativa dels centres.
c) Per ocupar places que impliquin tasques de coordinació.
d) Per ocupar places relacionades amb programes específics o altres projectes del centre.
e) Per ocupar places d’orientació educativa en els centres d’educació infantil i primària o en els centres d’educació secundària
f) Per ocupar places en aules UECCO.
g) Per ocupar places relacionades amb els nous estudis que s’implanten a un centre, sempre i quan el darrer nivell dels nous estudis no s’hagi impartit el curs 2017-2018.
h) Per ocupar places d’ensenyaments esportius de règim especial.
i) Per ocupar places perfilades amb titulacions específiques: titulació en interpretació de la llengua de signes, titulació en riscos laborals o títol professional de la marina mercant (màquines, navegació).
Per qualsevol apartat d’aquest punt, juntament amb la sol·licitud, s’ha d’aportar:
A més, pel que fa als apartats 3.b, 3.c, 3.d, 3.g, 3.h i 3.i, l’informe favorable esmentat ha d’especificar que la dedicació horària és d’un mínim del 16% de les hores lectives de l’horari del sol·licitant per al curs 2018-2019.
En el cas de l’apartat 3.g, l’informe favorable ha d’especificar el nivell màxim impartit dels nous estudis durant el curs 2017-2018.
I en el cas de l’apartat 3.b, el certificat del consell escolar ha d’especificar el curs d’aprovació de la proposta d’implantació del pla d’innovació pedagògica.
Els informes favorables no poden superar el 10 % de la quota assignada al centre el curs 2017-2018.
4. Per formar part dels equips directius dels centres docents.
Per aquest punt es podrà sol·licitar una comissió de serveis en un únic centre.
5. Per motius personals, sempre que el sol·licitant es correspongui amb aquells als quals fa referència el punt 2 de la primera instrucció d’aquest annex:
a) Per necessitat d’atendre un familiar en els termes descrits a l’apartat 1.b d’aquesta instrucció.
b) Per reagrupament familiar, sempre que el domicili habitual dels fills, cònjuge o parella de fet sigui a les Illes Balears.
c) Per altres motius personals, diferents dels anteriors, excepcionals i sobrevinguts al llarg del curs 2017-2018, que han de ser degudament acreditats i han de ser valorats discrecionalment per la Direcció General de Personal Docent.
Quarta
Documentació acreditativa
La causa al·legada per sol·licitar la comissió de serveis s’ha d’acreditar mitjançant la documentació especificada en l’annex 3 d’aquesta Resolució.
Els funcionaris que pertanyen a altres Administracions Educatives hauran d’acompanyar a la sol·licitud, a més de la documentació especificada en l’annex 3 d’aquesta Resolució, la titulació que acredita els coneixements en llengua catalana i una certificació expedida per l’òrgan competent del qual depèn el centre en el qual tingui la destinació que contengui les dades següents:
a) Nom, llinatges i DNI
b)Cos pel qual sol·licita la comissió de serveis
c) Destí actual: definitiu o, en el seu cas, provisional
d) Especialitats o habilitacions que té reconegudes
e) Situació administrativa
f) Data del nomenament com a funcionari de carrera
Cinquena
Indicacions per emplenar, tramitar i presentar la sol·licitud
1. Els funcionaris docents que vulguin sol·licitar una comissió de serveis han d’emplenar la sol·licitud seguint les instruccions de l’assistent de tramitació que es troba a la pàgina web <http://dgpdocen.caib.es> i al qual es pot accedir d’alguna d’aquestes maneres:
a) Mitjançant el DNI electrònic o el certificat digital reconegut
b) Mitjançant el número d’usuari i la contrasenya d’accés al Portal del personal de la Conselleria d’Educació i Universitat
c) Anònimament
2. Una vegada emplenada, la sol·licitud s’ha de tramitar telemàticament. La tramitació telemàtica finalitza quan, utilitzant l’assistent de tramitació, es pitja el botó «Envia la sol·licitud», de forma que la sol·licitud obté un número de preregistre i està disponible per imprimir-la i presentar-la.
3. Una vegada tramitada telemàticament, la sol·licitud s’ha de presentar, dins el termini establert en la instrucció sisena, juntament amb els documents especificats a l’annex 3 que acreditin la causa al·legada per sol·licitar la destinació provisional en comissió de serveis, a algun dels llocs següents:
a) A qualsevol dels registres de la Conselleria d’Educació i Universitat, o a les delegacions territorials d’Educació a Menorca o a Eivissa i Formentera.
b) A qualsevol dels llocs que preveu l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En el cas que la sol·licitud es presenti a una oficina de Correus, s’hi ha de dur dins un sobre obert per tal que el funcionari de Correus la pugui datar i segellar abans de certificar-la.
Sisena
Termini per presentar les sol·licituds
Les sol·licituds, amb la documentació acreditativa, s’han de presentar del 19 al 26 d’abril de 2018, ambdós inclosos.
Setena
Admissió o no admissió de les sol·licituds
1. Les sol·licituds presentades han de ser revisades i valorades per la Direcció General de Personal Docent.
2. Una vegada revisades les sol·licituds i la documentació adjunta, la directora general de Personal Docent ha de dictar una resolució per aprovar la llista provisional de funcionaris docents als quals se’ls ha admès o no admès la sol·licitud, amb indicació de la causa de no admissió, en el segon cas.
Aquesta resolució s’ha de fer pública el mateix dia en què es dicti a la pàgina web <http://dgpdocen.caib.es>.
3. Contra aquesta resolució els sol·licitants poden presentar una reclamació en el termini de tres dies hàbils comptadors des de l’endemà del dia en què es faci pública.
4. Una vegada estudiades les reclamacions, la directora general de Personal Docent ha de dictar una resolució per aprovar la llista definitiva de funcionaris docents als quals se’ls ha admès o no la sol·licitud, que s’ha de fer pública el mateix dia en què es dicti a la pàgina web <http://dgpdocen.caib.es>.
Vuitena
Adjudicació de les destinacions provisionals
1. L’admissió d’una sol·licitud no implica necessàriament la concessió d’una destinació provisional en comissió de serveis, ja que això depèn de l’existència de places que puguin ser ocupades als centres que el sol·licitant hagi indicat en la seva sol·licitud.
2. L’adjudicació de la destinació provisional s’ha de fer de forma automàtica dins el procés d’adjudicació de destinacions provisionals per al curs 2018-2019.
3. Les places s’han d’adjudicar seguint l’ordre següent:
- En primer lloc, les places corresponents a les comissions de serveis sol·licitades per formar part dels equips directius.
- En segon lloc, les places corresponents a les comissions de serveis a centres que tinguin llocs de feina caracteritzats amb perfils educatius.
- En tercer lloc, les places corresponents a les comissions per raons de servei en els centres educatius.
- En quart lloc, les places corresponents a les comissions de serveis sol·licitades per motius personals.
- En cinquè lloc, les places corresponents a les comissions de serveis sol·licitades pels funcionaris de carrera als quals fa referència el punt 2 de la instrucció primera d’aquest annex.
4. Quan dos o més sol·licitants admesos i de la mateixa especialitat hagin demanat una destinació en comissió de serveis per la mateixa causa i al mateix centre, la plaça s’ha d’adjudicar seguint l’ordre de prelació determinat per l’ordre alfabètic dels apartats relacionats a cada un dels corresponents punts de la instrucció tercera. Aquest ordre no serà d’aplicació a la causa estipulada al punt 2 de la instrucció tercera d’aquest annex.
5. En qualsevol supòsit dels anteriors en el qual persisteixi l’empat, les places seran adjudicades d’acord amb els criteris de prelació següents:
- La data d’ingrés més antiga del sol·licitant en el cos al qual pertany la destinació sol·licitada en comissió de serveis.
- La major antiguitat en la destinació definitiva des de la qual se sol·licita la plaça en comissió de serveis.
- Haver participat i no haver desistit en el concurs de trasllats d’àmbit autonòmic regulat per la Resolució de la directora general de Personal Docent de 18 d’octubre de 2017.
- La puntuació obtinguda pel sol·licitant en el concurs de trasllats d’àmbit autonòmic regulat per la Resolució de la directora general de Personal Docent de 18 d’octubre de 2017.
Als sol·licitants admesos amb destinació a una altra comunitat autònoma, només se’ls apliquen els dos primers criteris de prelació prevists en aquest punt 5.
6. En el cas dels sol·licitants provinents de centres d’una altra comunitat autònoma, o de Ceuta i Melilla, o dependents del MECD, l’adjudicació de la plaça en comissió de serveis està condicionada a l’obtenció de l’autorització expressa de l’Administració educativa d’origen, que la Direcció General de Personal Docent ha de demanar d’ofici.
Novena
Condicions de la comissió de serveis
1. Les comissions de serveis es concedeixen per un curs escolar i una vegada adjudicada és irrenunciable.
2. Únicament es pot desistir a la sol·licitud de comissió de serveis fins dia 29 de juny de 2018.
3. En casos excepcionals degudament acreditats, la Direcció General de Personal Docent pot deixar sense efecte la comissió de serveis concedida.
Desena
Política de privacitat
D’acord amb el que disposa l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i l’article 12 del Reial decret 1720/2007, de 27 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desenvolupament d’aquesta Llei, els funcionaris de carrera que participin en aquest procés han de consentir expressament que les dades que facilitin siguin recollides i tractades en un fitxer de titularitat de la Conselleria d’Educació i Universitat, amb domicili al carrer del Ter, 16, 1r, CP 07009, Palma. La finalitat d’aquest tractament és dur a terme les gestions laborals i administratives derivades de la relació que mantenen amb aquesta Conselleria com a sol·licitants d’una destinació en comissió de serveis.
En qualsevol moment poden exercir els drets reconeguts per la Llei, en particular els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-se per escrit a la Direcció General de Personal Docent, a l’adreça postal indicada abans o bé mitjançant un missatge electrònic enviat a les adreces <secundaria@dgpdocen.caib.es> o <primaria@dgpdocen.caib.es> des de l’adreça de correu electrònic proporcionada per la Conselleria d’Educació i Universitat. També poden presentar una sol·licitud als diferents llocs especificats en el punt 3 de la instrucció cinquena.
ANNEX 3
Documentació que s’ha de presentar amb la sol·licitud*
Documents que s’han de presentar (originals o fotocòpies compulsades) |
|
1. Per motius personals |
|
1.a) Per motius greus de salut
|
Informe del metge especialista expedit fins a tres mesos abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. |
1.b) Per atendre transitòriament un familiar de primer grau
|
1. Informe del metge especialista expedit fins a tres mesos abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, o certificat o document expedit per l’òrgan competent que acrediti la dependència o la discapacitat. 2. Llibre de família i certificat d’empadronament del familiar. A més, en el cas que en el llibre de família consti que el sol·licitant no és l’únic familiar, s’ha de presentar un certificat d’empresa en què figurin els horaris laborals dels altres membres de la família que se’n podrien fer càrrec. |
1.c) Per conciliar la vida laboral i la familiar
|
1. Segons els diferents casos: - Llibre de família. - Informe mèdic amb la data prevista de part. - Resolució judicial o administrativa de l’adopció o de l’acolliment. 2. Certificat d’empadronament i/o document que justifiqui el domicili habitual. |
1.d) Per motius excepcionals |
Documentació acreditativa del motiu excepcional al·legat i, si cal, informe del Servei de Riscos Laborals expedit a partir d’1 de setembre de 2017. |
2. Per ocupar places amb perfil educatiu |
L’acreditació per titulació i formació es farà d’ofici. No cal presentar cap document. |
3. Per raons de servei en els centres |
Informe favorable del director del centre i certificat del consell escolar o social. Titulació específica dels apartats 3.h i 3.i. |
4. Per formar part dels equips directius dels centres docents |
No cal presentar cap document. |
5. Per motius personals per a sol·licitants del punt 2 de la instrucció primera de l’annex 1 |
Documentació acreditativa corresponent.
Pel 5.a, la mateixa documentació que es demana per l’apartat 1.b. Pel 5.b, llibre de família o resolució d’inscripció al registre de parelles de fet. Certificat d’empadronament i/o document que justifiqui el domicili habitual. Pel 5.c, la mateixa documentació que es demana per l’apartat 1.d. |
*En el cas que s’accedeixi a l’aplicació anònimament, s’ha d’adjuntar una fotocòpia del DNI a la sol·licitud.