Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 3553
Suspensió de la licitació del contracte de servei de recollida, emmagatzemament en planta intermitja, transport i dipòsit en centre o planta autoritzada per a l'eliminació o transformació dels subproductes animals no destinats al consum humà (sandach) generats a l'escorxador de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, i del termini per a la presentació de proposicions (exp. 9139/2017)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant decret de l'àrea d'organització i seguretat ciutadana número 000818 de dia 15/03/2018, ratificat per la Junta de Govern local en data 21/03/2018, l'alcaldessa ha resolt el següent:

«PRIMER. Suspendre, amb efectes de data 12.03.2018, la licitació i així com el termini per a la presentació de proposicions, de l'expedient de contractació del servei de recollida, transport i dipòsit en planta o centre autoritzat d'eliminació o transformació de subproductes animals no destinats al consum humà (SANDACH) procedents de l'escorxador municipal de l'ajuntament de Ciutadella de Menorca (Exp. 009139/2017), pel temps indispensable per a la resolució de la reclamació plantejada, a l'empara de l'article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears.

Significant que la resolució de dita reclamació haurà d'aixecar la suspensió i es reprendrà el termini restant per a la presentació de proposicions des de l'endemà de la resolució de la reclamació.

SEGON. Traslladar la reclamació presentada al servei tècnic i/o jurídic municipal, segons correspongui, per a l'emissió de l'informe pertinent.

TERCER. Comunicar que si algun licitador presenta la seva oferta dins del termini de suspensió acordat, s'entendrà presentada al primer dia de l'aixecament de la suspensió.

QUART. Notificar-ho a la UTE «CESPA GESTIÓN DE RESIDUOS, SA - ADALMO, SL» (UTE ES MILÀ).

CINQUÈ. Publicar l'acord de suspensió al DOUE, BOIB, BOE i en el perfil del contractant de la seu electrònica municipal perquè els possibles licitadors tinguin constància de la suspensió del procediment, de conformitat amb l'article 53 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

SISÈ. Ratificar la present resolució en la propera sessió de la Junta de Govern local.»

 

(Ciutadella, 22 de març de 2018)

La secretària,

Caterina Barceló Martí