Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 3517
Ampliació del termini de licitació del contracte d’explotació del servei de temporada del litoral del tm d’Andratx pels anys 2018 a 2021 (per lots)
Estimada la reclamació en matèria de contractació pública, de conformitat amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, a l’anunci de licitació i als plecs de la licitació de l’explotació dels serveis de temporada del litoral del tm d’Andratx, es declara la tramitació del present procediment com ordinària.
S’atorga l’ampliació de termini, pel temps restant, fins el termini corresponent a la tramitació ordinària, això es, 7 dies naturals, des del dia següent a la publicació de l’anunci en el BOIB, per la presentació de les proposicions u ofertes de participació, destacant l’opció, en el seu cas, dels licitadors que hagin presentat pliques, per que si els interessa puguin retirar-les i procedir a la nova presentació en el nou termini atorgat, en cas contrari s'entendran vàlides les presentades en el seu dia.
1.- Entitat adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament d’Andratx
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
- Domicili: Av. de la Cúria, 1
- Localitat i codi postal: Andratx, 07150
- Telèfon: 971628011
- Telefax: 971628005
- Correu electrònic: contractacio@andratx.cat
- Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.andratx.cat
- Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: 5/2018
2.- Objecte del contracte:
a) Descripció: autorització per l’explotació del servei de temporada del litoral del tm d’Andratx pels anys 2018 a 2021 (per lots)
b) Divisió per lots i número de lots: Sí, 2 lots
c) Lloc d’execució/lliurament: Andratx, 07150
d) Termini d’execució per tots els lots: 4 temporades (del 2018 al 2021)
e) Possibilitat de pròrroga: dues temporades més (2022-2023 i 2024-2025)
f) CPV (Referencia de Nomenclatura): 92332000-7
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: ordinaria
b) Procediment: obert
c) Criteris d'adjudicació per cada un dels lots: oferta econòmica més avantatjosa, amb diversos criteris d’adjudicació
4. Pressupost base de la licitació:
· Lot A: General
Platja Camp de Mar: explotació de 398 hamaques, 199 para-sols, 10 hamaques balinenses amb para-sols, 10 velomars, 204 caixes fortes
Platja Sant Elm: explotació de: 203 hamaques, 102 para-sols, 8 hamaques balinenses amb para-sols, 8 velomars, 211 caixes fortes
Cala Fonoll: explotació de 1 quiosc de 10 metros quadrats, 5 taules, 20 cadires
- Tipus de licitació: 186.540 € per temporada.
. Lot B: Paddle Surf
Platja Camp de Mar: 6 Paddles Surf
Platja Sant Elm: 6 Paddles Surf
- Tipus de licitació: 2.500 € per temporada.
5. Garanties exigides:
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació per cada un dels Lots, sense incloure l’IVA.
6. Requisits específics del contractista:
Els que s’estableixen als plecs de clàusules administratives particulars i de condicions tècniques.
7.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: el 7è dia natural des del dia següent a la publicació d’aquest anunci en el Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 112 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13,30 hores del primer dia hàbil següent.
Hora límit: 13,30 hores
b) Documents a presentar: els esmentats en el plec de clàusules administratives i tècniques
c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx
- Dependència: Registre del Servei d’Atenció al Ciutadà de 8.30 a 13,30 hores
- Domicili: Av. de la Cúria, 1
- Localitat i codi postal: Andratx 07150
8. Obertura d’ofertes:
- Descripció: Ajuntament d’Andratx
- Adreça: Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
- Localitat i codi postal: 07150 Andratx
- Data i hora: s’anunciarà al perfil del contractant
9. Despeses de Publicitat: a càrrec de l’adjudicatari.
10.- Altres informacions:
D’acord amb el que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives particulars s’exposarà al públic al Perfil del Contractant de l’Ajuntament d’Andratx, per un termini de deu (10) dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci, perquè es puguin presentar reclamacions.
Andratx, 28 de març de 2018
La regidora de Contractació,
Estefania Gonzalvo Guirado