Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 3247
Proposta de resolució definitiva per la qual s’adjudica la comissió de serveis de caràcter voluntari el lloc de treball, cap del Servei d’Arxiu Digital (F0114001T), adscrit a la Direcció General de Coordinació de la Conselleria de Presidència

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El dia 17 de febrer de 2018 es va publicar al Portal de Serveis al Personal de la intranet i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, la resolució de convocatòria per proveir mitjançant el sistema de comissió de serveis de caràcter voluntari el lloc de feina, CAP DEL SERVEI D’ARXIU DIGITAL (F0114001T), adscrit a la Direcció general de Coordinació, d'acord amb el que estableix la Instrucció 2/2012 de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris per a l'adjudicació de les comissions de serveis de caràcter voluntari a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. La convocatòria fou publicada oberta a tot el personal funcionari de totes les administracions públiques, d’acord amb la Instrucció 2/2012 de 27 de març.

3.Una vegada exhaurit el termini per presentar instàncies, s’ha presentat un únic aspirant:

  • Ramón Lidón, Mateu                       Ajuntament d’Andratx

Fonaments de dret

1. Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

2. Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.

3. Instrucció 2/2012 de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Entre d’altres, el punt 9.2, que en relació a les comissions de serveis en llocs de treball de concurs de nivell 28 o superior, estableix que cas que l’òrgan competent decideixi fer-ne la convocatòria ha de formular la proposta d’adjudicació definitiva a favor de la persona que cregui més idònia, després d’haver-se exhaurit el termini de presentació de sol·licituds.

4. Llei 39/2015, d’1 d’octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques

5. Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

  Resolució

1.- Proposar al director general de Funció Pública i Administracions Públiques que adjudiqui la comissió de serveis de caràcter voluntari del lloc de feina de cap del Servei d’Arxiu Digital al senyor Mateu Ramón Lidón.

2.- Disposar la publicació d’aquesta Resolució al tauler d’anuncis i al Portal de Serveis al Personal de la intranet en els termes establerts en el punt 12.1 de la Instrucció 2/2012, així com en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Palma, 19 de març de 2018

La secretaria general

(Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 4 de setembre de 2015 per la qual es deleguen
competències en matèria de gestió de personal)

M. Teresa Suarez Genovard