Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE DEIÀ

Núm. 3114
Aprovació de la convocatoria i les bases per a la constitució d'una borsa de feina d'arquitectes per a cubrir, com a funcionari interí, la plaça d'arquitecte municipal de l'Ajuntament de Deià mitjançant concurs

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que per Resolució de Batlia nº 52, de data 16 de març de 2018, es van aprovar les bases, que a continuació es transcriuen:

BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA D’UNA BORSA DE TREBALL D’ARQUITECTES PER A COBRIR, COM A FUNCIONARI INTERÍ, LA PLAÇA D’ARQUITECTE MUNICIPAL

PRIMERA. OBJECTE, CARACTERÍSTIQUES I NORMATIVA APLICABLE

1. L’objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de concurs, d’una borsa de treball per a cobrir interinament la plaça vacant d’arquitecte municipal. 

Les característiques de la plaça són les que consten detallades a la relació de llocs de treball aprovades en el pressupost municipal de 2018, corresponent al grup funcionarial A1, amb un nivell de complement de destí 23, nivell de català B2, essent les tasques a realitzar les de gestió, estudi, informe i proposta al seu àmbit especial de coneixements, informació i atenció al públic. 

2. Aquesta convocatòria es regirà pel que estableixen aquestes bases i, en el que no estigui regulat per aquestes, li serà d’aplicació la normativa vigent aplicable.

3. La present convocatòria es publicarà en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web municipal (www.ajdeia.net), on també es publicaran periòdicament tota la resta d’anuncis que afectin al procés selectiu. 

SEGONA. REQUISITS I CONDICIONS DELS ASPIRANTS

1. Per prendre part a la present convocatòria, els aspirants hauran de reunir els següents requisits: 

a) Nacionalitat: posseir la nacionalitat espanyola, o la d’un país membre de la Unió Europea, o la de qualsevol d’aquells Estats en els que en virtut de tractats internacionals celebrats per aquella i ratificats per Espanya, s’apliqui la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, i en els termes que preveu l’article 57 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 30 d’octubre, mitjançant el qual s’aprova el text refós de la llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (en endavant TREBEP). Els aspirants de nacionalitat no espanyola hauran d’acreditar mitjançant declaració responsable o un altre mitjà admès en dret, que tenen un coneixement adequat de l’idioma espanyol, podent exigir-los, si escau, la superació de proves amb tal finalitat.

b) Edat: tenir complerts setze anys d’edat i no excedir l’edat de jubilació forçosa. 

c) Titulació: estar en possessió o en condicions d’obtenir-la dins el termini de presentació d’instàncies, del títol de Llicenciat/da en Arquitectura o titulació anàloga equivalent.

En els supòsit d’haver presentat un títol equivalent al que s’exigeix, s’haurà d’acreditar mitjançant certificat expedit per l’òrgan competent. En els casos de titulacions obtingudes a l’estranger, s’haurà d’estar en possessió de la credencial que acrediti la seva homologació. 

d) Compatibilitat funcional: no patir malaltia  o defecte físic que impedeixi l’exercici de les seves funcions.

e) Habilitació: no haver estat separat o sancionat amb acomiadament procedent mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques per sentència ferma. S’adjuntarà declaració responsable. 

Els aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola no podran estar, igualment, sotmesos a sanció disciplinària o a condemna penal que impedeixi, en el seu Estat, l’accés a la funció pública. S’ajuntarà declaració responsable. 

f) No trobar-se incurs en algunes de les causes d’incompatibilitat previstes a la Llei 531/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. S’haurà de presentar declaració responsable. 

g) Certificació Mèdica Oficial de no patir malaltia o defecte físic que impedeixi l’exercici de les corresponents funcions pròpies de la seva escala i categoria. 

h) Acreditar el coneixement de la llengua catalana nivell B2 (abans B). Si no posseeix cap certificat expedit per la Junta Avaluadora de Català, l’Escola Balear d’Administració Pública o un altre organisme reconegut a l’efecte a la legislació vigent, podrà demostrar el coneixement del català davant el Tribunal. En aquest cas haurà de sol·licitar la realització de la prova de català en el moment de la presentació de la instància. 

L’acreditació del nivell B2 guardarà relació objectiva i proporcionada amb les funcions assumides i les tasques que s’han d’exercir i la seva valoració en funció del lloc que ve condicionat per l’atenció al públic que ha de prestar durant una part de la jornada de treball i en la necessitat de comprendre la documentació remesa per diversos organismes autònoms oficials. 

Tots els requisits a què es refereix aquesta Base hauran d’estar complerts l’últim dia del termini de presentació d’instàncies, sense que es pugui admetre cap excepció respecte d’això, ni fins i tot en els supòsits de força major. 

2. Abans de la presa de possessió, la persona interessada ha de fer constar que no realitza cap altra activitat en cap lloc del sector públic i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En el cas de realitzar alguna activitat privada, ha de declarar-la en el termini de deu dies següents a la presa de possessió, perquè la Corporació pugui adoptar l’acord de declaració de compatibilitat o incompatibilitat. 

TERCERA. FUNCIONS

a) Informar i dictaminar verbalment o per escrit, sobre aquells assumptes relacionats amb les funcions tècniques que li són pròpies, especialment sobre llicències urbanístiques, disciplina urbanística i tot tipus d’expedients administratius d’acord amb la normativa urbanística municipal en vigor, tant la particular i específica del municipi com la general. Valoració de béns, parcel·les i solars, realitzar operacions de delimitació, replanteig, mesuraments de terrenys, informes de ruïna, interpretació dels instruments de planejament vigents en cada moment, redactar memòries i relacions valorades en relació a obres i serveis que siguin requerides i en general emetre tots els documents, informes o certificacions en assumptes de competència municipal sobre matèries d’àmbit professional que li siguin requerits. 

b) Inspeccionar les obres que es realitzin dins l’àmbit del terme municipal de Deià i en vista a la comprovació que aquestes s’ajustin als termes i condicions de les llicències que les suporten.

c) Assumir les funcions de direcció tècnica municipal que li siguin encomanades. Supervisar els altres projectes, memòries valorades i avantprojectes que siguin objecte de tramitació per l’ajuntament.

d) Acompanyar a les visites que s’hagin de realitzar als diversos organismes públics i actuar en representació de l’ajuntament durant l’execució d’obres públiques per tercers quan així es determini. 

e) La redacció de memòries, avantprojectes i projectes tècnics de la seva competència tècnica, que siguin encarregats per l’òrgan competent de la corporació municipal, que mai es veurà vinculada per aquesta circumstància, podent, si ho estima procedent, encarregar els citats treballs a un altre professional, conforme als procediments prevists en el Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, a partir del qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic. Així mateix, li correspondrà la direcció facultativa de les obres. Aquest apartat inclourà igualment la redacció de documents relatius a la realització d’instruments de planejament i gestió urbanística municipal, amb les mateixes condicions. 

f) Atenció al públic per a consultes tècniques relacionades amb el departament.

S’estableix la incompatibilitat entre el servei d’arquitecte municipal i la realització d’obres i demés funcions professionals d’arquitecte amb tercers en el municipi de Deià. 

QUARTA. PUBLICACIÓ DE LES BASES I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES

1. Les bases es publicaran en el BOIB i íntegrament en el tauler d’anuncis i a la pàgina Web de l’Ajuntament de Deià, de conformitat amb el que estableix l’article 55 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, a partir del qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic. La resta de publicacions es farà a la pàgina web de l’ajuntament. 

2. Les sol·licituds per a participar es presentaran d’acord amb el model de l’Annex I en el Registre General de l’Ajuntament de Deià, en els horaris en què aquest es trobi obert al públic, o en la forma establerta a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, en el termini de 10 dies hàbils, comptadors des del dia següent al de la publicació de la convocatòria en el BOIB. 

3. La sol·licitud s’haurà d’acompanyar de la següent documentació:

a) Fotocòpia compulsada del Document Nacional d’Identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).

b) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic d’arquitecte (anvers i revers del títol).

El justificant de pagament dels drets d’expedició del títol només té validesa fins a l’expedició del títol. Es presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de dos anys des de l’emissió del justificant de pagament dels drets d’expedició del títol. En el cas que es presenti un justificant de pagament de més de dos anys d’antiguitat, s’haurà d’adjuntar un certificat de la Universitat corresponent acreditatiu del fet que el títol encara no ha estat expedit.

c) Fotocòpia compulsada de la documentació acreditativa d’estar en possessió del nivell B2 de català (antic B).

d) Declaració responsable de l’aspirant, relativa al fet que compleix el requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions i de no haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques per sentència ferma. 

e) Les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33% de conformitat amb la Llei 51/2003, de 2 de desembre, d’igualtat d’oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal, hauran de presentar un certificat expedit pels equips multiprofessionals de l’organisme públic corresponent sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del cos mitjançant, si corresponen a judici de l’administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball. 

f) Relació de mèrits que s’al·leguen i full d’autopuntuació: aquesta relació s’haurà de presentar en forma de llistat on constaran detallats els mèrits que s’al·leguen i els documents justificatius de cada mèrit. El llistat de mèrits s’ordenarà d’acord amb els distints blocs que conformen el barem de valoració del concurs (vegeu apartat setè). Aquesta relació de mèrits s’ha d’acompanyar d’un full d’autopuntuació dels mèrits de l’aspirant. 

El llistat de mèrits s’ha d’acompanyar també de l’original o fotocòpia acarada dels documents acreditatius de cada un dels mèrits al·legats. Els mèrits al·legats al llistat que no es justifiquin documentalment no es tendran en consideració. Tampoc es valoraran mèrits que no formin part dels blocs que conformen el barem de valoració de l’apartat setè. 

4. El termini per a la presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils comptadors des del dia següent al de la publicació de la convocatòria en el BOIB. 

Si el darrer dia fos inhàbil, es prorrogarà el termini fins al primer dia hàbil posterior. 

Tots els documents s’han de presentar dins el termini d’admissió de sol·licituds, sense que es puguin presentar en cap altre moment. Tots els altres anuncis relatius a aquesta convocatòria es publicaran en el tauler d’anuncis i a la pàgina web d’aquesta Corporació. 

CINQUENA. ADMISSIÓ D’ASPIRANTS

Pel fet de presentar les instàncies sol·licitant prendre part en el concurs, les persones aspirants se sotmeten expressament a les seves Bases Reguladores, sense perjudici de les responsabilitats en què poguessin incórrer si s’apreciés inexactitud fraudulenta en la declaració que formulin. 

Expirat el termini de presentació d’instàncies, i comprovada la documentació relativa als requisits per a participar en el procediment que han presentat les persones interessades, l’autoritat convocant dictarà una resolució, en el termini màxim de cinc dies hàbils, declarant aprovada la llista d’admesos i exclosos provisional amb indicació de les causes de l’exclusió i concedint un termini d’esmena als exclosos de tres dies hàbils, de conformitat amb allò que s’ha establert a l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d’ofici o a petició de l’interessat, de conformitat amb el que disposa l’article 109 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre. 

Si no es produís cap reclamació, suggeriment o petició d’esmena, la resolució provisional esdevindrà definitiva automàticament. En qualsevol cas, una vegada resoltes les reclamacions i esmenes, es donarà publicitat d’això a través de la pàgina web de la Corporació. 

 SISENA. TRIBUNAL QUALIFICADOR

1. El Tribunal qualificador estarà constituït per cinc persones amb titulació acadèmica igual o superior a l’exigida a la convocatòria, designades per la Batlessa. Els membres del Tribunal sortiran publicats a la pàgina web.

2. Tots els membres del tribunal tenen veu i vot i les seves decisions s’adoptaran per majoria simple. En cas d’empat, decidirà el president o presidenta, amb vot de qualitat.

3. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals figurarà el president o presidenta:

SETENA. VALORACIÓ DE MÈRITS

Els mèrits avaluables en aquesta convocatòria s’estructuren en quatre blocs: experiència professional, cursos de formació, titulacions acadèmiques oficials i coneixement de la llengua catalana.

No es tendrà en compte la remissió a altres expedients de convocatòries anteriors. 

L’acreditació de treballs fets en entitats públiques empresarials (entitats de dret públic sotmeses al dret privat), en consorcis, en fundacions del sector públic, en empreses societàries del sector públic i en empreses privades es farà mitjançant el certificat de la vida laboral, i l’acreditació de la categoria i de les funcions fetes amb el contracte laboral o un certificat de l’empresa, del consorci o de la fundació corresponent, o d’una altra manera en què quedin acreditades la categoria i les funcions duites a terme. 

Els documents acreditatius dels mèrits presentats podran ser retirats pels aspirants en el termini de tres mesos comptadors des de l’endemà d’adquirir fermesa la resolució definitiva del procediment. En cas contrari seran destruïts. 

Els mèrits que es valoraran seran els que es relacionen a continuació:

1) Experiència professional:

- Serveis prestats en una empresa privada exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça convocada: 0,05 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

- Serveis prestats en el sector públic (que no siguin administracions públiques) exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça convocada: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 5 punts.

- Serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dins l’àmbit d’aplicació de la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis prestats a l’Administració Pública, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça convocada: 0,01 punts per mes, fins a un màxim de 6 punts. 

La puntuació màxima és de 7 punts i la mínima de 2 punts. 

2) Cursos de formació:

Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d’aquest criteri es du a terme d’acord amb el següent barem:

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l’Escola Municipal de Formació, l’Institut Nacional d’Administració Pública (INAP), l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), l’Administració de l’Estat, l’autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació continua de les Administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d’aquestes institucions. En aquest apartat s’inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència; és a dir, no són acumulatius l’assistència i l’aprofitament. 

No es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques. Tampoc es valoraran els cursos de doctorat ni la impartició d’assignatures a la Universitat.

- L’hora d’impartició es valora amb: 0,007 punts

- L’hora d’aprofitament es valora amb: 0,005 punts

- L’hora d’assistència es valora amb: 0,002 punts

Un crèdit equival a 10 hores de formació.

La puntuació màxima és de 5 punts.

3) Titulacions acadèmiques oficials:

1. Estudis que es valoren:                        

1.1. Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l’equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada. 

1.2. La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctor, màster oficial o títol propi de postgrau en el que sí es pot valorar la llicenciatura o equivalent. 

1.3. Es valoraran les titulacions del mateix nivell acadèmic o superior o de nivell inferior, a les exigides com a requisits, sense que en cap cas es pugui valorar l’acreditada com a requisit.

2. Puntuació:

2.1. Estudis de postgrau:

2.1.1. Per cada títol de doctor/a: 3 punts.

2.1.2. Màster: els títols de màster universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari i curs d’actualització universitària) es valoren a raó de 0,025 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel Reial decret 1497/1987 de 27 de novembre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,075 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 2 punts. 

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s’entén que els crèdits són LRU i s’han de computar, d’acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,025 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives. 

No es tendrà en compte com a mèrit el títol de màster que habilita per a l’exercici de la professió objecte d’aquesta convocatòria, en el supòsit de presentar el títol de grau, quan sigui requerit. 

2.2. Estudis universitaris:

2.2.1. Per cada titulació acadèmica oficial de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura, enginyeria o equivalent: 4 punts.

2.2.2. Per cada títol propi de grau: 3,5 punts.

2.2.3. Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, primer cicle universitari, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3 punts. 

2.3. Estudis no universitaris:

2.3.1. Per cada titulació acadèmica de tècnic superior de formació professional, o equivalent: 2,5 punts.

2.3.2. Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional, de batxillerat, o equivalent: 2,5 punts.

2.3.3. Pel títol de graduat en educació secundària obligatòria o equivalent: 1,5 punts.

La puntuació màxima és de 6 punts.

4) Coneixement de la llengua catalana:

Coneixements orals i escrits de llengua catalana

Es valoraran els certificats expedits o homologats per l’EBAP o la Direcció General de Política Lingüística. El certificat LA que es pot acumular al CI o al C2. La puntuació en cada cas serà:

- Nivell de domini funcional efectiu (certificat C1): 1 punt.

- Nivell de domini (certificat C2): 1,50 punts.

- Coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA): 0,50 punts.

La puntuació màxima és de 2 punts.

La puntuació mínima del bloc de formació serà de 2’5 punts.

La puntuació màxima que es pot obtenir de la suma de tots els blocs és de 20 punts. 

VUITENA. ORDRE DE CLASSIFICACIÓ DEFINITIVA 

La qualificació final del procés selectiu vendrà determinada per la puntuació aconseguida per cada aspirant en la valoració dels mèrits. El Tribunal farà pública la relació final d’aprovats per ordre de puntuació al tauler d’anuncis i a la pàgina web de la Corporació i elevarà proposta de nomenament com a Funcionari interí del candidat que hagi obtingut la màxima puntuació. 

En el cas d’empat entre dos o més aspirants, els criteris que es faran servir per a desempatar seran els següents:

1r. Acreditar més temps de serveis prestats com a personal funcionari interí.

2n. Ser major de 45 anys.

3r. Tenir més càrregues familiars.

4t. Ser una dona víctima de violència de gènere.

5è. No haver estat objecte de remoció d’un lloc de treball de la mateixa escala.

NOVENA. RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA, PUBLICACIÓ I PROPOSTA DE NOMENAMENT

L’òrgan de selecció ha d’elaborar una llista definitiva general de totes les persones aspirants per orde de puntuació obtinguda i ha d’elevar a la batlessa una proposta de nomenament a favor de la persona que hagi obtingut major puntuació.

La resolució s’ha de fer pública en el tauler d’anuncis i a la pàgina web de l’Ajuntament de Deià. 

La persona aspirant que hagi quedat en primer lloc haurà de presentar, dins el termini de tres dies hàbils següents a l’exposició al tauler d’anuncis i a la pàgina web, els documents acreditatius del fet que reuneix els requisits establerts a la base segona.

Si dins el termini indicat, i llevat de casos de força major, la persona aspirant proposada no presentés la documentació o no tengués els requisits exigits, no podrà ser nomenada i l’òrgan de selecció proposarà el nomenament a favor de l’aspirant següent segons l’ordre de puntuació obtingut. 

DESENA. BORSA DE SUBSTITUCIONS

Amb la resta d’aspirants que haguessin participat en el concurs, es constituirà una llista de reserva a càrrec de la qual es podran efectuar nomenaments d’acord amb el que preveu el TRLEBEP.

La llista tendrà una durada de tres anys a comptar des de dia següent al de la publicació de la seva resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, podent-se extingir la seva eficàcia en el cas de convocar-se un nou procés selectiu per a l’actualització de l’esmentada llista en relació al mateix lloc de treball. 

ONZENA. NOMENAMENT DE FUNCIONARIS INTERINS

L’ordre de preferència per efectuar les substitucions o per a cobrir places vacants vendrà determinat per l’ordre de puntuació. 

Els aspirants que siguin cridats hauran de donar la seva conformitat al seu nomenament com a funcionari interí en el termini d’un dia hàbil (o dos dies hàbils si la crida es fa un divendres). En el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l’acceptació, hauran de presentar la següent documentació:

- Còpia autenticada o fotocòpia compulsada del títol exigit o certificació acadèmica que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l’obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets per a la seva expedició. 

- Documentació acreditativa del coneixement de la Llengua Catalana nivell B2 expedida, respectivament, en el seu dia per la Direcció General de Política Lingüistica o la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears, d’acord amb l’Ordre del Conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut. 

- Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents. 

- Declaració jurada o promesa que no ha estat separat/a, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l’Estat, de les Comunitats Autònomes o de les Entitats Locals, i que no està inhabilitat/ada per a l’exercici de funcions públiques. 

No podran ser nomenades les persones que no presentin la documentació en el termini indicat, excepte en el cas de força major o si es dedueix que no tenen algun dels requisits. 

Per la resta, el funcionament de la borsa creada es durà a terme de conformitat amb el que preveu l’article 5 del Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 

DOTZENA. IMPUGNACIÓ

La convocatòria i les seves bases i tots els actes administratius que es derivin d’aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnades pels interessats en els casos i en la forma establerta a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

TRETZENA. INCIDÈNCIES

Per a tot el que no estigui previst a les presents bases s’estarà al que disposa el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, a partir del qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Emplet Públic; Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local; el Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, a partir del qual s’aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; la Llei 30/1984, de 2 d’agost, de mesures per a la reforma de la funció pública; el Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s’estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als quals ha d’ajustar-se el procediment de selecció de funcionaris d’Administració Local; el Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament general d’ingrés del personal al servei de l’Administració de l’Estat i provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l’Administració General de l’Estat, d’aplicació supletòria a l’esfera local; i la resta de disposicions concordants en la matèria, en tot el que no s’oposi al Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d’octubre. 

El que es fa públic per a general coneixement i en compliment de l’acordat. 

 

Deià, 16 de març de 2018

La Batlessa,

Magdalena López Vallespir

 

ANNEXI (SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ)

La/El Sra./Sr. _______________________________________________________ major d’edat, amb DNI núm. ______________, domicili a efectes de notificacions i comunicacions al carrer ______________________________________________ municipi ________________, telèfon núm. _____________, i correu electrònic______________________________________________________.

EXPÒS:

PRIMER. Que he tingut coneixement de la convocatòria per constituir una borsa de treball per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, la plaça d’arquitecte municipal de l’Ajuntament de Deià. 

SEGON. Que complesc totes les condicions exigides a les bases referides a la data d’expiració del termini de presentació d’instàncies i conec i accept les bases de la convocatòria.

TERCER. Que, mitjançant fotocòpies compulsades, adjunt la següent documentació (marcar amb una creu la documentació que es presenta):

□ DNI o NIE, passaport o targeta de residència en el cas de persones estrangeres. 

□ Títol acadèmic d’arquitecte superior o l’homologació corresponent.

□ Títol acreditatiu del nivell B2 de català.

□ Declaració responsable de l’aspirant, relativa al fet que compleix el requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions i de no haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques per sentència ferma.

□ En cas de discapacitat, certificat acreditatiu de les condicions personals d’aptitud per exercitar les funcions d’arquitecte. 

□ Llistat de mèrits, relació ordenada de tota la documentació justificativa i full d’autopuntuació. 

QUART. Sol·licit la realització de la/es prova/es específica/ques següents: 

□  La prova específica de coneixement del nivell B2 de llengua catalana. 

□ L’adaptació de la prova específica de coneixement del nivell B2 de llengua catalana, per motius de discapacitat. 

Per tot això,

SOL·LICIT:  Que s’admeti la meva sol·licitud per a la present convocatòria.

Deià, a _____ de ____________ de 2018

Signatura,