Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 2865
Licitació del contracte de servei global necessari per a la implantació i operació d'una plataforma de licitació pública electrònica en modalitat de software com a servei per a l'Ajuntament d'Alaior

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb Resolució d’Alcaldia núm. 2018-0074, de data 7/03/2017, per mitjà del present anunci s'efectua convocatòria, per a l'adjudicació del contracte de servei global necessari per a la implantació i operació d'una plataforma de licitació pública electrònica en modalitat de software com a servei per a l'Ajuntament d'Alaior, conforme a les següents dades:

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Alcaldia

b) Dependència que tramita l’expedient: contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1. Dependència: contractació

2. Domicili: Ccarrer Major, 11

3. Localitat i codi postal: Alaior, 07730

4. Telèfon: 971 37 10 02

5. Telefax: 971 37 29 58

6. Correu electrònic: contractacio@aj-alaior.org

7. Direcció d'internet del perfil del contractant: http://www.alaiorsedelectronica.org/

8) Portal de transparència: http://alaior.sedelectronica.es/transparency/f4e122a7-e03b-43d2-99ba-6c6c42547950/

9. Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors a partir del següent de la publicació de l'anunci en el BOIB.

d) Número d'expedient: 1098/2018

2. Objecte del contracte.

a) Tipus: Servei

b) Descripció de l’objecte: Servei global necessari per a la implantació i operació d'una plataforma de licitació pública electrònica en modalitat de software com a servei per a l'Ajuntament d'Alaior

c) Lloc d’execució: Ajuntament d'Alaior

d) Termini d’execució: 3 mesos

e) Durada del contracte: 4 anys

f) Admissió de pròrroga: sí, veure apartat D del PCAP.

g) Codi de classificació

CPV: 72000000 – Serveis TI, consultoria, desenvolupament de software, internet i suport

3. Tramitació i procediment.

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert, diversos criteris d’adjudicació

c) Criteris d’adjudicació: veure 1.4 del quadre PCAP.

1. Valoració econòmica es valorarà amb un màxim de 55 punts, aplicant la fórmula següent:

2. Metodologia de treball:

- Memòria explicativa metodologia de treball i projecte es valorarà amb un màxim de 22 punts.

- Demo de la funcionalitat de l'eina presentada (enllaç a internet o CD), es valorarà amb un màxim de 20 punts.

3. Millora: Ampliació d'horari de consultoria a licitadors els dissabtes i diumenges, es valorarà amb un màxim de 3 punts.

4. Valor estimat del contracte: 43.500 euros

5. Pressupost base de licitació:

Pressupost licitació import IVA exclòs de la primera anualitat: 12.300 euros

IVA de la primera anualitat: 2.583 euros

Total primera anualitat: 2.583 euros

Resta d'anualitat importa IVA exclòs per anualitat: 7.800 euros

IVA per anualitat: 1.683 euros

Total per anualitat amb IVA: 9.438 euros

6. Garanties exigides.: Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no és exigible

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: Veure apartat F del quadre de característiques del PCAP.

8. Presentació d’ofertes:

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors a partir del següent de la publicació de l'anunci en el BOIB.

b) Modalitat de presentació: Per qualsevol de les formes establertes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de PAAP.

c) Lloc de presentació: veure apartat 1 d'aquest anunci

9. Obertura d'ofertes:

a) Descripció: veure clàusula 3.5 del PCAP

b) Adreça: C/ Major,11

c) Localitat i codi postal: 07730 Alaior

d) Data i hora: veure clàusula 3.5 PCAP

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l'adjudicatari

11. Altres informacions: Simultàniament, i d'acord amb el previst a l'article 188 de la Llei 20/2006 municipal i de règim local de les Illes Balears, s'exposa al públic durant el termini de deu (10) dies naturals el Plec de clàusules administratives particulars que ha de regir el procediment d'adjudicació del contracte; en cas que si presentin al·legacions, quedarà suspesa la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, es reprendrà el que resti d'aquest termini a partir de l'endemà de la resolució de les reclamacions.

 

Alaior, 7 de març de 2018

La batlessa

Misericordia Sugrañes Barenys