Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 2907
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació del contracte deServei de neteja dels locals, centres i dependències administratives i del servei de neteja i porteria de centres escolars de l’Ajuntament de Palma (2 lots) Exp 2018-017-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de  SERVEI DE NETEJA DELS LOCALS, CENTRES I DEPENDÈNCIES ADMINISTRATIVES I DEL SERVEI DE NETEJA I PORTERIA DE CENTRES ESCOLARS DE L’AJUNTAMENT DE PALMA (2 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 05.12.2017 i 24.01.2018.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: Secció de Contractació
  • Exp.: 2018-017-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció: Servei de neteja dels locals, centres i dependències administratives i del servei de neteja i porteria de centres escolars de l’Ajuntament de Palma
  • Divisió dels lots:
  • Lot 1: Servei de neteja dels locals, centres i dependències administratives
  • Lot 2: servei de neteja i porteria de centres escolars
  • Termini d’execució: 2 anys, prorrogables per 2 anys

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 11.678.221,72 € més 2.452.426,56 € d’IVA. Total  14.130.648,28 € amb l'IVA inclòs per a 2 anys de contracte i per als dos lots.

  • Divisió dels lots:
  • Lot 1: 5.159.308,00 €  més 1.083.454,68 € d’IVA. Total: 6.242.762,68 €
  • Lot 2: 6.518.913,72 € més 1.368.971,88 € d’IVA. Total: 7.887.885,60 €

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palma.cat

6è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el 3 de maig de 2018.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

7è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del dia 14 de mig de 2018.

8è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

9è.- Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 28 de febrer de 2018 i 13 de març de 2018

Palma, a 13 de març de  2018

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre