Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 2884
Bases i convocatòria del concurs oposició per cobrir, mitjançant torn restringit de promoció interna, dos llocs d'Oficial de la Policia Local de l'Ajuntament de Santanyí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per acord de la Junta de Govern Local de data 8 de març de 2018 s’aproven les bases i la convocatòria del concurs oposició per cobrir, mitjançant torn restringit de promoció interna dos llocs d'Oficial de la Policia Local de l'Ajuntament de Santanyí, en els termes següents:

Bases i convocatòria del concurs oposició per cobrir, mitjançant torn restringit de promoció interna, dos llocs d'Oficial de la Policia Local de l'Ajuntament de Santanyí

PRIMERA. Objecte de la convocatòria

L'objecte de les presents bases és regular el procediment per a cobrir, com a funcionari de carrera i mitjançant torn restringit de promoció interna, dues (2) llocs de treball d'oficial de la Policia local (escala bàsica) vacant en la plantilla d'aquest Ajuntament, inclosos en l'Oferta pública d'ocupació de l'any 2015 (BOIB núm. 144, d’1 d'octubre de 2015)

Característiques del lloc de treball:

Escala: Administració especial.

Subescala serveis especials.

Classe: Policia local. Categoria oficial.

Grup C1.

Nombre de llocs de treball: 2 pel torn restringit de promoció interna.

Titulació mínima exigida:

1. Batxiller superior o qualsevol equivalent amb aquest títol establertes per l'Ordre EDU/520/2011, de 7 de març, per la qual s'estableixen equivalències amb els títols de batxiller regulats en la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació.

2. Diploma d'aptitud del curs de formació de la categoria d'oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública en vigor o actualitzat.

3. Coneixements de la llengua catalana: Nivell B2.

Procediment selectiu: concurs oposició.

Aquesta convocatòria es regirà per la normativa específica recollida en el Decret 28/2015 de 30 d'abril i en el seu desenvolupament reglamentari.

SEGONA. Requisits dels aspirants

Per ser admesos en les proves selectives els aspirants hauran de reunir els següents requisits:

a) Tenir la condició de personal funcionari de carrera en el cos de la policia local de l'Ajuntament de Santanyí en la categoria d'agent de la policia local.

b) Haver estat com a mínim dos anys en situació de servei actiu en la categoria d'agent de la policia local de l'Ajuntament de Santanyí com a funcionari de carrera.

c) Tenir complerts 18 anys d'edat.

d) Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies, del títol acadèmic exigit. Als efectes laborals, segons article 4.3 de l'ordre EDU/1603/2009 serà vàlida la superació de la prova d'accés a la universitat per a majors de vint-i-cinc anys, sempre que s'acrediti algun dels següents requisits: o bé estar en possessió del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o equivalent a efectes acadèmics o a efectes professionals, o bé haver superat almenys 15 crèdits ECTS dels estudis universitaris, tenir en compte DA5ª de l'Ordre EDU / 1603/2009 modificat per l'Ordre EDU/520/2011.

e) Estar en possessió del Diploma d'aptitud del curs de formació de la categoria oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública en vigor o actualitzat.

f) Estar en possessió dels permisos de conducció classes A i B.

g) Reunir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions competents.

h) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se inhabilitat absoluta o especialment per a ocupar càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés als cossos o escales de personal funcionari, o per exercir funcions similars a les quals desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual la persona hagués estat separada o inhabilitada.

i) Compromís, mitjançant declaració jurada, de portar armes i, si cal, utilitzar-les. En aquest supòsit serà aplicable el que estableixen les lleis 11/2017, de 20 de desembre, ia la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Policia local de les Illes Balears a més del Reglament de desplegament vigent.

j) Estar en possessió del certificat B2 de llengua catalana, segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013.

TERCERA. Presentació de sol·licituds

Les instàncies sol·licitant prendre part en el procés selectiu es dirigiran al Batle de la Corporació i es presentaran en el Registre general de l'Ajuntament durant el termini de deu dies hàbils següents al de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Els successius anuncis es publicaran únicament en la pàgina web i al tauler d'anuncis de l'Ajuntament.

Les instàncies també podran presentar-se en la forma que s'indica a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Atès que es tracta d’un sistema selectiu de concurs-oposició, els mèrits que es valoraran en la fase de concurs, si escau, i que vindran referits a la data de termini de presentació d'instàncies, hauran de presentar-se mitjançant originals o fotocòpies. No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, bastant la declaració jurada de l'interessat sobre l'autenticitat d'aquests, així com de les dades que figuren en la instància, sense perjudici que, en qualsevol moment, el Tribunal Qualificador o els òrgans competents de l'Ajuntament de Santanyí puguin requerir als aspirants que acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagin estat objecte de valoració. El terme de presentació dels originlas és de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la llista definitiva d'aspirants que han superat la fase d'oposició. Així mateix, els aspirants hauran de confeccionar un índex ajustat a la fase de concurs de les presents bases on es recullin ordenadament i valorats, els mèrits al·legats. En cap cas es valoraran mèrits no acreditats documentalment en termini.

La instància s'acompanyarà del justificant d'haver satisfet els drets d'examen que es fixen en 14 €, aquesta serà integrada en la següent compte bancari:

Banc Mare Nostrum (Sa Nostra) ES25 0487 2045 75 2000006071. Indicant el DNI i la denominació de la convocatòria a la qual s'opta.

L'impagament de la taxa dins el termini de presentació de sol·licituds determinarà l'exclusió de l'aspirant.

Aquest pagament no substitueix en cap cas el tràmit de presentar la sol·licitud en el termini i en la forma prevista en aquestes bases.

QUARTA. Admissió dels aspirants

4.1. Esgotat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcalde, en el termini màxim de deu dies hàbils, ha de dictar la resolució corresponent, declarant aprovada la llista d'admesos i exclosos. Aquesta relació s'exposarà al tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament. Hi constaran el número de document nacional d'identitat i la causa de la no admissió. Els aspirants exclosos o omesos disposaran d'un termini de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se'ls advertirà que es considerarà no presentada la sol·licitud si no es compleix el requeriment. En la mateixa resolució també s'indicaran el lloc, la data i l'hora d'inici dels exercicis, així com el nomenament dels membres que formaran part del Tribunal Qualificador. En cas que no hi hagi reclamacions a la llista provisional, s'entendrà com a definitiva sense necessitat de resolució ni de nova publicació.

4.2. En el cas que, per circumstàncies excepcionals, s'hagués de modificar el lloc, la data o l'hora de realització dels exercicis, s'hauria d'intentar la notificació individual als aspirants i, en tot cas, publicar en el tauler d'anuncis de l' Ajuntament.

CINQUENA. Òrgan de selecció

1. L'òrgan encarregat de la selecció és el Tribunal Qualificador, la composició del qual es determinarà per resolució de la Batlia de l'Ajuntament de Santanyí.

2. El Tribunal Qualificador estarà constituït per cinc membres, havent de designar el mateix nombre de suplents. Haurà de comptar amb un president/a, un secretari/a que actuarà amb veu i vot i tres vocals. Els seus membres hauran d'estar en possessió de titulació o especialització igual o superior a l'exigida per a l'accés a les places convocades.

3. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a, ni secretari/a i les seves decisions s'adoptaran per majoria.

4. Entre els vocals figuraran un membre designat per la Direcció General competent en matèria de coordinació de policies locals de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el seu suplent, i un altre designat per l'Escola Balear d'Administració Pública i el seu suplent.

5. Els membres del tribunal s'abstindran d'intervenir, notificant-ho a l'autoritat convocant, quan concorri alguna de les circumstàncies que preveu l'article 23 de la Llei 40/2015, de l'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6. Els mèrits acreditats per les persones candidates s'han de valorar d'acord amb el barem que s'estableix a la base sisena “Fase de concurs” i que s'estructura en vuit blocs: curs bàsic de capacitació; serveis prestats; antiguitat; estudis acadèmics oficials; coneixements de llengües; cursos de formació; reconeixements honorífics; i altres mèrits a determinar per la Corporació.

7. Als efectes previstos en el Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, el tribunal queda classificat amb la categoria segona.

SISENA. Fase de concurs

La puntuació màxima que poden assolir els mèrits és de 67,40 punts.

6.1. Valoració del curs de capacitació

6.1.1. Valoració del curs de capacitació de la mateixa categoria a la qual s'accedeix

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) que estiguin en vigor. La valoració de la nota obtinguda en el curs bàsic de capacitació per a l'accés a la categoria de policia és el resultat de multiplicar la nota per un coeficient de 0,8 fins a un màxim de 8 punts. En la resta de categories que els sigui exigible el curs de capacitació per a l'accés és el resultat de multiplicar la nota per un coeficient de 0,5 fins a un màxim de 5 punts.

6.1.2. Valoració del curs de capacitació d'una categoria superior a la categoria a la qual s'accedeix. La valoració del curs de capacitació d'una categoria superior a la categoria a la qual s'accedeix només es valorarà en els procediments de promoció interna, externa, mobilitat i de provisió de llocs de treball.

Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l'EBAP que estiguin en vigor. La valoració per la possessió del curs de capacitació és el resultat de multiplicar la nota per un coeficient de 0,4 fins a un màxim de 4 punts.

6.2. Valoració dels serveis prestats

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 8 punts, d'acord amb els següents criteris:

a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia auxiliar: 0,016 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia local: 0,033 punts.

c) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d'oficial: 0,041 punts.

6.3. Antiguitat

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4 punts, d'acord amb els següents criteris:

Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a funcionari de carrera en qualsevol categoria de policia local: 0,2 punts per any.

La data de referència per a la valoració és la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació i s'ha d'acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.

6.4. Estudis acadèmics oficials

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 21 punts, d'acord amb els següents criteris:

a) Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, els ensenyaments professionals d'arts plàstiques i disseny de grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior, així com tots els títols que hagin estat declarats equivalents: 0,5 punts, fins a un màxim de 1,5 punts.

b) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 1 punt, fins a un màxim de 3 punts.

c) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o de grau de l'ensenyament artístic superior: 1,5 punts, fins a un màxim de 4,5 punts.

d) Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 6 punts.

e) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat c, obtindran 0,5 punts, d'acord amb l'article 12.10 del Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre.

f) Per cada títol de doctor: 1,5 punts, fins a un màxim de 4,5 punts.

Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior a l'exigit per a l'accés a la categoria a la qual s'accedeix.

La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas del títol de doctor, que s'afegeix a la titulació corresponent, o que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes.

6.5. Valoració dels coneixements de llengües

6.5.1. Es valoren els certificats expedits per l'EBAP, expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent fins a una puntuació màxima de 2,50 punts:

a) Nivell C1 (abans nivell C) o equivalent: 1 punt

b) Nivell C2 (abans nivell D) o equivalent: 2 punts

c) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,50 punts

Es valorarà només el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per l'interessat (excepte en el cas que estar en possessió d'un determinat nivell de català sigui requisit per participar en el concurs, en aquest cas el nivell de català aportat com a mèrit ha de ser superior al que s'exigeix com a requisit). En el cas de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s'acumula a la de l'altre certificat que s'acrediti.

6.5.2. Coneixements d'altres llengües

Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EOI), les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública i altres entitats i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu, amb una puntuació màxima de 5,40 punts segons els criteris que s'indiquen en la següent taula:

Nivells del Marc comú europeu

EOI

Universitats, escoles d’administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc comú europeu

Altres nivells EBAP

Puntuació

1r curs nivell inicial

0,10

2n curs nivell inicial

0,20

A1

0,40

0,30

1r curs nivell elemental

0,30

A2

0,60

0,40

2n curs nivell elemental

0,40

B1

0,80

0,60

1r curs nivell mitjà

0,60

B1+

1

0,80

2n curs nivell mitjà

0,80

B2

1,20

1

1r curs nivell superior

1

B2+

1,40

1,20

2n curs nivell superior

1,20

C1

1,60

1,40

C2

1,80

1,60

Altres certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.

D'una mateixa llengua, només es valoren les titulacions de nivell superior.

6.6. Valoració dels cursos de formació

Només es valoraran els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública o que tinguin la condició de concertats o homologats per l'EBAP, els cursos d'interès policial manifestat superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació contínua.

Pel que fa a la formació en línia i a distància no reglada, només es valora la que imparteixin i homologuin l'EBAP o les universitats de l'àmbit de la Unió Europea i l'efectuada dins dels plans de formació contínua. Els cursos en matèria policial fets abans d'entrar en vigor la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, també es valoren.

En aquest apartat també es valora la impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix en centres formatius oficials, acreditada mitjançant un certificat en què consti el curs, les hores i les matèries que s'han impartit i els crèdits dels títols, màsters propis no oficials i els cursos d'expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada.

6.6.1 Formació relacionada amb l'àrea professional

6.6.1.a) Accions formatives relacionades

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoren, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix. En concret, només es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació:

a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.

c) Per cada certificat d'impartició de cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix: 0,0075 punts per hora.

Quant als cursos o activitats expressats en crèdits, s'entendrà que cada crèdit equival a 10 hores.

No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

No es valorarà la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, llevat que s'hagi fet un canvi substancial en el contingut.

6.6.1.b) Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3,5 punts.

a) Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt.

b) Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva d'almenys 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim de 1,5 punts.

c) Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d’1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoraran en aquest apartat.

6.6.2. Formació no relacionada amb l’àrea professional

6.6.2.a) Accions formatives no relacionades

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix, es consideren d'interès general. En concret, només es valoraran per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l'EBAP.

a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.

b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.

6.6.2.b) Formació universitària no oficial no relacionada

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 2 punts.

a) Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària, amb càrrega lectiva de, almenys, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim d'1 punt.

b) Màsters, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària: 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1 punt. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

6.7. Reconeixements honorífics

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 3,5 punts, d'acord amb els següents criteris:

Per cada condecoració i distinció al mèrit policial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o dels ajuntaments prevista a la normativa:

• Creu al mèrit policial amb distintiu blau de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 1 punt

• Creu al mèrit policial amb distintiu verd de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,5 punts

• Creu al mèrit policial amb distintiu blanc de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,25 punts

• Felicitacions públiques: 0,01 punts

S'ha d'acreditar mitjançant un certificat expedit per la Conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l'ajuntament corresponent.

Els reconeixements honorífics i les medalles lliurades per un ajuntament només es valoraran en els procediments per accedir a un lloc de treball d'aquest mateix ajuntament. En el supòsit de concessió d'una medalla de la Comunitat Autònoma i una altra de l'ajuntament corresponent pel mateix motiu només es pot valorar a efectes de concurs una de les dues.

6.8. Valoració de l'aptitud física

La superació de les proves físiques amb una nota igual o superior, en conjunt a 7, té una puntuació, en la fase de concurs, igual a la nota obtinguda multiplicada per 0,1, fins a un màxim d'1 punt.

6.9. Acreditació de mèrits: documentació

Els mèrits que al·leguen els candidats s’han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o de la fotocòpia de la mateixa amb declaració responsable de ser còpia de l'original sobre la següent documentació:

a. Curs de capacitació: certificat en vigor de l'EBAP d'haver superat el curs de capacitació de la categoria a la qual s'opta o superior.

b. Serveis prestats i antiguitat: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.

c. Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d'estudis realitzats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

d. Coneixements de llengua catalana: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

e. Coneixement d'altres llengües: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, per les escoles oficials d'idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d'administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc comú europeu.

f. Cursos de formació: certificats d'aprofitament, certificats d'assistència i certificats d'impartició de cursos d'accions formativa expedits per les escoles de formació de les policies locals, per l'Escola Balear d'Administració Pública o homologats o concertats per l'EBAP, per universitats de l'àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altres administracions públiques de l'Estat espanyol o centres que imparteixen plans de formació contínua.

g. Reconeixements honorífics: certificats expedits per la Conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l'ajuntament corresponent

SETENA. Fase d'oposició

7.1. Prova d'aptitud física mèdica

Les proves físiques, que són exclusivament les que s'indiquen a continuació, són totes obligatòries i eliminatòries. Tenen com a finalitat comprovar, entre altres condicions, la força, l'agilitat, la rapidesa i la resistència de l'aspirant.

Consisteix a superar, amb una nota de 5 o superior, les proves físiques que s'indiquen, d'acord amb els barems i els criteris que s'estableixen per edat i sexe.

Per fer aquesta prova, l'aspirant ha de lliurar a l'EBAP, o al tribunal, un certificat mèdic en què es faci constar que reuneix les condicions necessàries per dur-la a terme. El fet de no presentar aquest certificat comporta l'exclusió automàtica de l'aspirant tant de la realització de la prova com del procés selectiu.

Les proves físiques s'han de superar globalment, d'acord amb el barem i els mèrits que s'assenyalin. El resultat global d'aquesta prova s'atorgarà sempre que l'aspirant hagi superat un mínim de 4 de les proves parcials amb una nota mínima de 5 o superior i que, en l'altra prova parcial, la nota sigui 3 o superior. La nota mitjana d'apte s'atorgarà sempre que el resultat sigui 5 o superior; si és inferior a 5, ha de ser de no apte.

Les persones que acreditin el certificat en vigor de aptitud física de l’EBAP segons l’estipulat en l’article 163.3 del Reglament 28/2015, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament-marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, estaran exemptes de realitzar les proves físiques, a data de la presentació de les sol·licituds, en qualsevol procés de selecció en el qual participin.

Proves a realitzar:

7.1.a) Resistència (1.000 m)

L'objectiu d'aquest exercici és mesurar la resistència orgànica i consisteix a recórrer una distància de 1.000 metres, en una instal·lació esportiva, en un temps inferior a la marca que s'establesqui. Només es pot fer un intent.

Homes (minuts)

Punts

Menors30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

-3'10 "

-4'00"

-4'50 "

-6'10"

9

-3'20 "

-4'10"

-5'00 “

-6'20"

8

-3'30 "

-4,20"

-5'10 "

-6'30"

7

-3'40 "

-4,30"

-5,20 "

-6,40"

6

-3'50”

-4,50"

-5,35 "

-6,50"

5

-4'10 "

-5,00"

-5,50 "

-7,10"

3

-4'25 "

-5,15"

-6'00 "

-7,25"

Eliminat+

     4'25 “

+5,15"

+ 6'00 "

+7,25"

Dones (minuts)

Punts

 Menors 30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

-3'25 "

-4'15"

-5'00 "

-6'25 '

9

-3'35 "

-4'25"

-5'05 "

-6'35 '

8

-3'45 "

-4'35"

-5'10 "

-6'45 '

7

-3'55 "

-4'45"

-5'35 "

-6'55 '

6

-4'10 "

-5'00"

-5'50 "

-7'10"

5

-4'25 "

-5'15"

-6'05 "

-7'25"

3

-4'40 "

-5'30"

-6'20 "

-7'40"

Eliminada

+ 4'40 "

+ 5'30"

+ 6'20 "

+ 7'40"

7.1.b) Velocitat (50 m)

L’objectiu d'aquest exercici és mesurar la velocitat de translació corporal i consisteix a recórrer una distància de 50 metres, en una instal·lació esportiva, en un temps inferior a la marca establerta. Només es pot fer un intent.

Homes (segons)

Punts

Menors30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i  un dia a 50 anys

Más de 50 anys i un dia

10

-7,50 "

-8,00"

-8,20 "

-9,50"

9

-7,55 "

-8,15"

-8,35 "

-10.00"

8

-8,00 "

-8,30"

-8,50 "

-10.20"

7

-8,05 "

-8,45"

-9,00 "

-10'30"

6

-8,25 "

-9,00"

-9,20 "

-10'55"

5

-8,50 "

-9,20"

-9,40 "

-11.05"

3

-9,10 "

-9,40"

-10.00 "

-11'15"

Eliminat

+9,10”

+9,40"

+10,00 "

+11,15"

Dones (segons)

Punts

Menors30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Más de 50 anys i un dia

10 

8,00 "

8,20"

9,00 "

10.00"

8,20 "

8,35"

9,15 "

10.20"

8,30 "

8,50"

9,30 "

10.50"

8,50 "

9,00"

9,50 "

11.10"

9,00 "

9,30"

10.10 "

11.45"

9,10 "

9,50"

10.50 "

12.00"

9,15 "

10.10"

11.10 "

12.15"

Eliminada

+9,15”

+10,10”

+11,10”

+12,25”

7.1.c) Natació (50 m) estil lliure

L'objectiu d'aquest exercici és mesurar la velocitat de translació corporal i consisteix a recórrer 50 metres d'estil lliure en una piscina de 50 metres, o bé en una de 25 metres, amb anada i tornada, sense tocar el fons ni aferrar-se a les sureres, en un temps inferior a la marca establerta. Es permet la realització de dues sortides nul·les i un sol intent.

Homes (segons)

Punts

Menors30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Más de 50 anys i un dia

10

-35 ''

-40 ''

-45 ''

-50 ''

9

-37 ''

-42 ''

-47 ''

-52 ''

8

-39 ''

-44 ''

-49 ''

-54 ''

7

-41 ''

-46 ''

-51 ''

-56 ''

6

-43 ''

-48 ''

-53 ''

-58 ''

5

-45 ''

-50 ''

-55 ''

-60 ''

3

-47 ''

-55 ''

-57 ''

-1'02 ''

0

+47 ''

+55 '

+57' '

+ 1'02' '

Dones (segons)

Punts

Menors30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Más de 50 anys i un dia

10

-40 ''

-45 ''

-50 ''

-55 ''

9

-42 ''

-47 ''

-52 ''

-57 ''

8

-44 ''

-49 ''

-54 ''

-59 ''

7

-46 ''

-51 ''

-56 ''

-1'01 ''

6

-48 ''

-53 ''

-58 ''

-1'03 ''

5

-50 ''

-55 ''

-1'00 “

-1'05”

3

-52 ''

-1 '

-1'02”

-1'07 ''

Eliminada

+52 ''

+1 '

+ 1'02”

+ 1'07 ''

7. 1.d) Força explosiva del tren superior. Llançament de pilota medicinal

L'objectiu d'aquest exercici és mesurar la potència dels principals músculs superiors. Per fer aquesta prova es necessita una pilota medicinal de 5 kg per als homes i una de 2 kg per a les dones. La posició inicial exigeix situar-se per darrere la línia on comença el recompte de la distància amb els peus junts en terra i simètrics. En cap moment no es pot trepitjar aquesta línia. Una vegada fet el llançament es compta la distància entre la línia de sortida i la marca de la pilota, la qual ha de ser superior a l'establerta en les taules. Per fer aquesta prova es permeten dos intents.

Homes: pilota de 5 kg ------ Dones: pilota de 2 kg

Punts

Menors30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i un dia a 50 anys

Més de 50 anys i un dia

10

+6,50

+6,00

+5,50

+5,00

9

+6,30

+5,90

+5,40

+4,90

8

+6,20

+5,70

+5,20

+4,70

7

+6,00

+5,50

+5,00

+4,50

6

+5,70

+5,25

+4,75

+4,25

5

+5,50

+5,00

+4,50

+4,00

3

+5,40

+4,85

+4,35

+3,85

Eliminat / a

-5,40

- 4,85

-4,35

-3,85

7.1.e) Força explosiva del tren inferior. Salt amb els peus junts.

L'objectiu d'aquest exercici és mesurar la potència dels músculs extensors principals de les cames i consisteix a fer un salt en una superfície llisa, on han d'estar marcades les distintes distàncies que es poden aconseguir. La posició inicial exigeix situar-se per darrere la línia on comença el recompte de la distància amb els peus junts en terra i simètrics. En cap moment no es pot trepitjar aquesta línia. Un cop fet el salt, es compta la distància entre la línia de sortida i la marca de la darrera part de suport del cos, la qual ha de ser superior a la que estableixen les taules. Per a aquesta prova es permeten dos intents.

Homes (metres)

Punts

Menors30 anys

De 30 anys i un dia a 40 anys

De 40 anys i  un dia a 50 anys

Más de 50 anys i un dia

10

+2,35

+2,25

+2,15

+1,95

9

+2,30

+2,20

+2,10

+1,90

8

+2,25

+2,15

+2,05

+1,85

7

+2,20

+2,10

+2,00

+1,80

6

+2,15

+2,05

+1,95

+1,75

5

+2,10

+2,00

+1,90

+1,70

3

+2,08

+1,97

+1,87

+1,67

Eliminat

-2,08

-1,97

-1,87

-1,67

Dones (metres)

Punts

Menors30 anys

De 30 anys i  un dia a 40 anys

 De 40 anys i  un dia a 50 anys

Més de 50 anys i  un dia

10

+2,05

+1,95

+1,85

+1,65

9

+2,00

+1,90

+1,80

+1,60

8

+1,95

+1,85

+1,75

+1,55

7

+1,90

+1,80

+1,70

+1,50

6

+1,85

+1,75

+1,65

+1,45

5

+1,80

+1,70

+1,60

+1,40

3

+1,78

+1,67

+1,57

+1,37

Eliminada

-1,78

-1,68

-1,57

-1,37

7.2. Prova de coneixements tipus test

Consisteix a respondre per escrit les cinquanta preguntes d'un qüestionari tipus test amb quatre respostes alternatives, de les quals només una és correcta, proposat pel tribunal qualificador entre els temes que figuren en la convocatòria, inclosos en el temari que figura a l'annex I . La valoració d'aquesta prova és de 0 a 20 punts i caldrà obtenir un mínim de 10 punts per superar-la.

Les preguntes no resoltes no es valoraran. Les preguntes amb resposta errònia o si figura més d'una resposta s'han de penalitzar amb un quart del valor assignat a la resposta correcta.

Per efectuar la qualificació de l'exercici s'aplicarà la fórmula següent:

          {A- (E / 4)} x 20

     Q = -------------------

                    P

 

Q: resultat de la prova

A: nombre de respostes encertades

E: nombre de respostes errònies

P: nombre de preguntes de l'exercici

7.3. Prova de desenvolupament

Consisteix a desenvolupar per escrit 5 preguntes formulades pel tribunal qualificador entre els temes que figuren en la convocatòria, inclosos en el temari que figura a l'annex I. La valoració d'aquesta prova és de 0 a 20 punts i caldrà obtenir un mínim de 10 per superar-la.

7.4. Prova d'aptitud psicològica i de personalitat

Aquesta prova consisteix en l'exploració psicotècnica per acreditar nivell d'aptitud i també en l'exploració de la personalitat i actituds dels aspirants amb la finalitat de determinar els perfils generals i específics que exigeix l'exercici del lloc de treball policial. Aquesta prova constarà de dues parts:

-La primera consistirà a respondre un test d'aptitud proposat per un/a professional de la psicologia que farà d'assessor/a del tribunal qualificador. La valoració d'aquesta prova és de 0 a 10 punts i serà necessari obtenir un mínim de 5 per superar-la. Quedaran eliminats/des els/les aspirants que no obtenguin una puntuació igual o superior a 5.

-La Segona consistirà a respondre la prova o proves que un/a professional de la psicologia determini per avaluar els perfils generals i específics en les bases de la convocatòria i que podran consistir en un test o una entrevista personal. La seva valoració és de 0 a 10 punts i serà necessari obtenir un mínim de 5 per superar-les. Quedaran eliminats/des els/les aspirants que no obtenguin una puntuació igual o superior a 5.

7.5. Prova pràctica

Consistent a resoldre un cas pràctic a escollir entre dues opcions, relacionats amb les matèries que figuren en el temari d'aquesta convocatòria que figura a l'annex I. La valoració d'aquesta prova és de 0 a 20 punts i caldrà obtenir un mínim de 10 per superar-la.

7.6. Prova tipus test sobre coneixements del terme municipal i de les ordenances municipals

Aquesta prova consisteix a respondre un qüestionari de deu preguntes tipus test amb quatre respostes alternatives, de les quals només una és correcta, relacionades amb el contingut del temari que figura a l'annex II. S'ha de qualificar l'aspirant com a apte o no apte. La valoració d'aquesta prova és de 0 a 10 punts i serà necessari obtenir un mínim de 5 per obtenir la valoració d'apte.

VUITENA. Procediment per calcular la puntuació final del concurs oposició

La puntuació final del concurs-oposició es calcula amb la fórmula següent:

(Puntuació final de la fase oposició x 0,60) + (puntuació final de la fase concurs x 0,40).

En cas d'empat l'ordre de prelació s'ha d'establir atenent la major puntuació obtinguda en la fase d'oposició. Si l'empat continua, s'haurà d'atendre a la major puntuació atorgada en la valoració de la fase concurs. En cas de persistir la igualtat el tribunal decidirà la forma de resoldre l'empat.

NOVENA: Llista d'aprovats i presentació de documents

Un cop finalitzada la qualificació dels aspirants, el Tribunal elevarà a l'Alcaldia proposta de nomenament a favor dels aspirants que hagin obtingut millor puntuació i es publicarà còpia de l'acta al tauler d'anuncis de la Casa Consistorial.

El Tribunal únicament podrà proposar, pel seu nomenament, un nombre d'aspirants igual al de llocs de treball convocats.

Un cop publicats els resultats definitius els aspirants proposats per a ser nomenats funcionaris en pràctiques disposaran de deu dies hàbils, a partir de l'endemà de l'esmentada publicació al Tauler d'anuncis de l'ajuntament i a la seva pàgina web, per a presentar al Registre general de la Corporació els documents acreditatius de les condicions exigides a la base segona per a participar en la convocatòria.

Els aspirants, que atenent a les circumstàncies de la convocatòria tindran la condició de funcionari públic, estaran exempts de justificar les condicions i els requisits ja acreditats per obtenir el seu anterior nomenament i únicament hauran de presentar una certificació de l'Administració d'origen que acrediti la seva condició de policia local funcionari de carrera i altres circumstàncies que constin al seu expedient personal.

Aquells aspirants què en el termini indicat, llevat dels casos de força major, no presentaren la documentació assenyalada no podran ser nomenats i totes les actuacions respecte d'ells quedaran anul·lades, tenint-los per desistits en el procediment selectiu, sense perjudici de la responsabilitat en què poguessin haver incorregut en el supòsit de falsedat en les instàncies presentades.

DESENA. Nomenament i presa de possessió

Els aspirants proposats pel Tribunal un cop hagin acreditat els requisits exigits en aquesta convocatòria seran nomenats funcionaris en pràctiques en la categoria d'oficial de policia durant un període de sis mesos, període durant el qual percebran les retribucions corresponents a aquesta categoria.

Un cop realitzat el nomenament per l'òrgan competent, els aspirants nomenats hauran de prendre possessió en el termini de trenta dies, des del dia següent al de la notificació del nomenament. Aquells que no prendran possessió en el termini indicat sense causa justificada, quedaran en la situació administrativa de cessants.

En el cas que desenvolupessin activitats privades que requerissin el reconeixement de compatibilitat, haurà d'obtenir aquesta, sol·licitant-la en els deu primers dies del termini de presa de possessió o cessar en la realització de l'activitat privada abans d'iniciar l'exercici de funcions públiques.

ONZENA. Període de pràctiques i elecció de destinació

Els aspirants nomenats funcionaris en pràctiques d'elegir per ordre de qualificació les unitats o serveis en els quals desenvoluparan les seves tasques en funció dels llocs de treball convocats, tot i que aquesta assignació de llocs de treball serà provisional fins que no siguin nomenats funcionaris de carrera.

Durant el període de pràctiques els aspirants seran valorats setmanalment per una Comissió de tres oficials de policia funcionaris de carrera designats per l'Alcaldia (si bé cada un puntuarà de forma independent en virtut del qual es disposa en l'article 159.1.a del Decret 28/2015).

Finalitzat el període de pràctiques, el cap de la policia local remetrà al president del tribunal qualificador l'informe final de valoració de cada un dels aspirants en pràctiques, en el qual hauran de sumar-se les puntuacions obtingudes per cada avaluador i es dividiran pel nombre de persones que han valorat, amb el que s'obtindrà una puntuació única que serà la nota que hagi obtingut l'aspirant.

Un cop el president del tribunal qualificador hagi obtingut l'informe final de valoració convocarà els membres del tribunal a l'efecte d'avaluar el resultat de les valoracions rebudes i elevarà a l'autoritat competent la llista definitiva dels aspirants declarats aptes i no aptes, la qual resoldrà i ordenarà la seva publicació.

Si algun aspirant és qualificat de no apte en la fase de pràctiques, en la mateixa resolució es requerirà al següent aspirant aprovat sense plaça per ordre de puntuació per a ser nomenat funcionari en pràctiques.

Els aspirants que superin el període de pràctiques seran nomenats com a funcionaris de carrera, mentre que aquells aspirants que no superin l'esmentat període perdran mitjançant resolució motivada de l'Alcaldia el dret al seu nomenament com a oficials de policia funcionaris de carrera.

L'esmentada resolució, que exhaureix la via administrativa, podrà ser impugnada en els termes que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.

DOTZENA. Normativa aplicable

S'aplicaran a aquestes proves selectives, d'entre altres, la Llei 11/2017, de 20 de desembre, la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació dels Policies locals de les Illes Balears; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; el Decret 28/2015, de 30 d'abril, mitjançant el qual s'aprova el Reglament de les policies locals de les Illes Balears i altres disposicions legals vigents en matèria de policia local de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris i precisos pel bon ordre del procés selectiu, en tots aquells assumptes que no es recullin a les presents bases, sempre amb estricta observació de la normativa vigent aplicable en la matèria.

Les persones interessades podran impugnar la convocatòria, les bases d'aquesta, els actes administratius que efectuïn els òrgans de selecció per a la seva execució i els actes derivats del procés de selecció, en la forma i terminis establerts en la Llei 39/2015, d'1 de octubre, del procediment administratiu comú i la resta de normativa de Dret administratiu que es pugui aplicar.

TRETZENA. Protecció de dades de caràcter personal

En conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de març, de protecció de dades de caràcter personal, s'informa que les dades de caràcter personal que s'obtinguin de les sol·licituds de participació dels aspirants seran incorporades i tractades de forma confidencial a un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.

Les dades obtingudes amb la sol·licitud de participació podran ser utilitzats, salvaguardant la identitat dels aspirants, per a l'elaboració d'estadístiques internes.

CATORZENA. Impugnació i modificació de la convocatòria

La convocatòria, les seves bases i els actes administratius que se’n derivin podran ser impugnats per les persones interessades en el termini i en la forma establerta per la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La convocatòria o les bases, un cop publicades, només podran ser modificades amb subjecció estricta a les normes de la mencionada Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

ANNEX I

1. La Constitució espanyola de 1978. La Constitució com a norma suprema. Característiques i estructura de la Constitució espanyola. Principis constitucionals bàsics. La reforma constitucional.

2. Els drets fonamentals i les llibertats públiques. Classificació. La protecció i la suspensió dels drets i les llibertats. El Defensor del Poble.

3. Reial Decret Legislatiu 6/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària. Objecte. Àmbit d'aplicació. Estructura. Distribució de competències. Competències dels municipis en matèria de seguretat viària. Conceptes bàsics.

4. Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament General de Circulació per a l'aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. Àmbit d'aplicació de les normes sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària.

5. Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament General de Circulació per a l'aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. Normes generals de comportament en la circulació.

6. Reial decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament General de Circulació per a l'aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. La circulació de vehicles.

7. Reial Decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament General de Circulació per a l'aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. Altres normes de circulació.

8. Reial Decret 1428/2003, de 21 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament General de Circulació per a l'aplicació i el desenvolupament del text articulat de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària, aprovat pel Reial decret legislatiu 339/1990. La senyalització.

9. Reial Decret 818/2009, de 8 de maig, pel qual s'aprova el Reglament General de Conductors. Les autoritzacions administratives per a conduir.

10. Reial Decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament general de vehicles. Normes generals.

11. Reial Decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament general de vehicles. Condicions tècniques.

12. Reial Decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament general de vehicles. Ciclomotors, cicles, vehicles de tracció animal i tramvies.

13. Reial Decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament general de vehicles. Autoritzacions de circulació dels vehicles.

14. Reial Decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament general de vehicles. Annex II: definicions i categories dels vehicles.

15. Reial Decret 2822/1998, de 23 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament general de vehicles. Annex X: dispositius d'enllumenat i de senyalització òptica.

16. L'accident de trànsit. Definició, tipus, causes i classes d'accidents. L'activitat policial davant els accidents de trànsit. L'ordre cronològic de les actuacions.

17. Decret 28/2015, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears. Ús de l'equip bàsic d'autodefensa i protecció. Uniformitat i equipament. Normes d'aparença externa, presentació i uniformitat.

18. Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal. L'homicidi i les seves formes. Les lesions.

19. Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal. Delictes contra el patrimoni i contra l'ordre socioeconòmic.

20. Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal. Delictes contra l'Administració pública. Delictes contra l'Administració de Justícia. Delictes comesos pels funcionaris públics contra les garanties constitucionals.

21. Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal. Delictes contra la llibertat. Delictes contra la intimitat, el dret de la pròpia imatge i la inviolabilitat del domicili.

22. Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal. Delictes contra la seguretat viària.

23. Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal. Delictes sobre l'ordenació del territori i l'urbanisme.

24. Llei Orgànica 10/1995, de 23 de novembre, del Codi Penal. Les penes. Concepte, classes i efectes. Les mesures de seguretat.

25. Reial Decret 137/1993, de 29 de gener, pel qual s'aprova el Reglament d'armes. Objecte. Definició Definicions. Classificació de les armes reglamentàries. Armes prohibides i tipus de llicències. Documentació de la titularitat de les armes.

26. Llei Orgànica 4/2015, de 30 de març, de protecció de la seguretat ciutadana. Disposicions generals. Documentació i identificació personal.

27. Llei Orgànica 4/2015, de 30 de març, de protecció de la seguretat ciutadana. Actuacions per al manteniment i el restabliment de la seguretat ciutadana. Potestats especials de policia administrativa de seguretat.

28. Llei Orgànica 4/2015, de 30 de març, de protecció de la seguretat ciutadana. Règim sancionador.

29. La policia local com a policia administrativa. Normativa municipal vigent. Mercats, venda ambulant, espectacles i establiments públics, protecció ambiental, circulació i la resta de normativa.

30. Característiques geogràfiques, socials i demogràfiques del municipi. Localització dels centres públics i llocs d'interès general. Toponímia del municipi.

 

ANNEX II

1. Ordenança reguladora de la tinença d'animals potencialment perillosos.

2. Ordenança municipal que regula la venda ambulant en el terme municipal de Santanyí

3. Ordenança municipal de neteja, deixalles i residus sòlids urbans del municipi de Santanyí.

4. Ordenança general de circulació.

5. Ordenança municipal d'ús i aprofitament de les platges i punts de bany del municipi de Santanyí.

 

ANNEX III

Model d’instància

Dades Personals:

Primer llinatge: _________________________________________________________

Segon llinatge:  _________________________________________________________

Nom: _________________________________________________________________

DNI núm.: _________________________

Telèfon: ______________________            telèfon mòbil: _______________________

Adreça correu electrònic: __________________________________________________

Domicili: ______________________________________________________________

Localitat: ________________________________________          C.P.: _____________

EXPÒS:

Que m’he assabentat de la convocatòria per cobrir la plaça de _____________________, les bases de la qual varen ser publicades al BOIB núm._________ de data ___________.

Que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits en la base segona, referides a la data d’acabament del termini assenyalat per a la presentació d’aquesta sol·licitud.

Que declar conèixer, i he satisfet els drets d’examen, la qual cosa s’acredita amb el document que s’adjunta.

Per tot l’exposat,

SOL·LICIT: prendre part en aquesta convocatòria.

AUTORITZ la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, el tauler d’anuncis i en la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí d’aquelles dades personals relatives a la meva identitat que resultin imprescindibles per a la realització de tot el procés selectiu.

Santanyí, ................... d ....................................  de 2018

(Signatura de la persona interessada)

BATLIA DE L’AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

 

ANNEX IV

RELACIÓ MERITS APORTATS

ASPIRANT ( Nom, llinatges i DNI):

· CURS DE CAPACITACIÓ (indicar nota)

·

· SERVEIS PRESTATS (Indicar Ajuntament i mesos, Ajuntament Illes Balears)

·     

·     

·     

·      

· ANTIGÜETAT

·    

·     

·    

·

· ESTUDIS ACADÉMICS OFICIALS (Títol)

·      

·      

·     

·

· CONEXEIMENTS DE LLENGUA CATALANA

· CONEIXEMENTS DE ALTRES LLENGÜES (indicar idioma i nivell)

·    

·    

·    

· CURSOS DE FORMACIÓ (títol i hores)

Accions formatives relacionades amb l’àrea professional (indicar també la impartició)

·    

·     

·     

Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat

·   

·     

·   

Accions formatives no relacionades amb l’àrea professional

·

·

·

Formació universitària no oficial no relacionada amb l’àrea professional

·

·   

·   

·  RECONEIXEMENTS HONORÍFICS

· (indicar tipus de reconeixements i administració atorgant)

· VALORACIÓ DE L’APTITUD FÍSICA

Santanyí, ................... d ...................................  de 2018

(Signatura de la persona interessada)

BATLIA DE L’AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

 

Santanyí, 8 de març de 2018

El batle

Llorenç S. Galmés Verger