Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SÓLLER

Núm. 2792
Bases reguladores de la convocatòria per a la creació d'una borsa de treball per a la contractació temporal d'operaris del servei de recollida de fems i neteja viària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

EXPEDIENT: 03/2018

BASES REGULADORES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL PER LA CONTRACTACIÓ TEMPORAL D’ OPERARIS DEL SERVEI DE FEMS I NETEJA VIÀRIA, PER A COBRIR EVENTUALS NECESSITATS D’OCUPACIÓ URGENT O BAIXES DE PERSONAL.

1. OBJECTE.

L'objecte de la present convocatòria es la creació d'una borsa de treball, després d'una selecció prèvia, per realitzar contractacions temporals d’ operaris del servei de fems i neteja viària.

La contractació est realitzarà a temps complet (37,5 hores setmanals),en regim de personal laboral de l'Entitat Pública Empresarial “Sóller 2010”.

Els operaris estaran assimilats a la categoria A.P. de l’E.P.E. Sóller 2010.

La jornada laboral serà de dilluns a diumenge, en torns de mati o capvespre, segons necessitats del servei, i amb dos dies seguits de descans.

2. REQUISITS PER PARTICIPAR A LA SELECCIÓ.

Per ser admès, i en el seu cas, prendre part en aquesta convocatòria, els aspirants hauran de reunir amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d'instàncies, els següents requisits:

1.- Ser ciutadà espanyol o bé, d'acord amb les lleis vigents, tenir la nacionalitat de qualsevol del estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats membres en què, en virtut de tractats celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors; ser cònjuge d'espanyols o de nacionals d'altres membres de la U.E, sempre que no estiguin separats de dret, o ser els seus descendents o els de seu cònjuge i menors de 21 anys o majors de dita edat que visquin d'ells amb conformitat amb la llei 17/1993.

2.- Per l'accés al lloc de treball reservats al personal laboral, podran accedir, a més del anteriors, els estrangers residents a Espanya, d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit i capacitat i publicitat (art.3, Llei Orgànica 8/2000, Sobre els Drets i Llibertats del Estrangers a Espanya i la seva Integració Social).

3.- Tenir complerts els 18 anys d'edat i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

4.- No haver estat separat del servei, mitjançant expedient disciplinari, de cap de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat per l'exercici professional en la realització de les funcions públiques.

5.- No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions a realitzar.

3. REQUISITS ESPECÍFICS.

Els requisits específics per formar part d'aquesta convocatòria pública son:

1.- Estar en possessió del nivell de titulació corresponent, d'acord al art. 28 de la Llei 2/1989, de la Funció Pública de la CAIB, es a dir titul de Graduat Escolar, ESO, Formació Professional de Primer Grau, o equivalent.

2.- Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana, nivell A2 (antic A). Els coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del certificat oficial corresponent, expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació i Cultura.

Les persones aspirants que no acreditin el nivell requerit poden participar a la prova prèvia del nivell corresponent de coneixement de la llengua catalana.

4. SISTEMA DE SELECCIÓ.

El sistema de selecció serà el de concurs-oposició, segons las següents pautes:

1.-Les persones aspirants que no puguin acreditar documentalment el requisit de coneixement de la llengua catalana del nivell A2 (antic A) hauran de realitzar una prova específica de llengua catalana. El resultat d’aquesta prova es qualificarà d’apte o no apte. Aquesta prova es eliminatòria.

2.-Valoració de mèrits i aptitud per al lloc de treball, mitjançant la valoració de la documentació presentada (Annex I) i una entrevista personal, per part del Tribunal Qualificador, per a valorar l'aptitud per al lloc de treball del candidat.

La valoració màxima dels mèrits es de 2 punts i la valoració màxima de l’aptitud, mitjançant entrevista personal es de 4 punts.

3.-Prova pràctica, on es valorarà, per part del tribunal, la capacitació del candidat per a les diferents tasques que realitza la brigada fe fems i neteja viària.

La valoració màxima d’aquesta prova es de 9 punts.

Per tant la valoració màxima total serà de 15 punts i per poder formar part del borsí, s’ han d’obtenir un mínim de 8 punts.

5. INSCRIPCIÓ A LA BORSA DE TREBALL.

1.- Els interessats formularan una sol·licitud d'acord amb els requisits generals i els específics, adjuntant la documentació corresponent; sol·licitud que serà facilitada, gratuïtament, per l'Oficina de “Sóller 2010” situada al Carrer Hospici,2 , de dilluns a divendres (de 9 a 14 hores).

També es podran presentar sol·licituds,per mitjans, electrònics, informàtics, telemàtics o per correu certificat.

No es cobrarà cap taxa per la participació a les proves de selecció.

2.- El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies naturals, a partir del següent a la publicació de les bases al Perfil del Contractant de Sóller 2010 al que es tindrà accés mitjançant la pàgina web següent: www.a-soller.es.

3,-La llista provisional d’admesos se publicarà al Tauler d’Anuncis de Sóller 2010 i al Perfil del Contractant i haurà un període de tres dies per a possibles reclamacions.

Passat aquest període se publicarà la llista definitiva d'admesos.

4.- La data de realització de les proves s'anunciarà, amb suficient antelació, al tauler d'anuncis de Sóller 2010 i al Perfil del Contractant al que es tindrà accés mitjançant la pàgina web següent: www.a-soller.es.

6. DOCUMENTACIÓ A APORTAR JUNTAMENT AMB LA SOL·LICITUD.

No s'admetrà documentació a efectes de barem de mèrits que no hagi estat aportada en el termini fixat de presentació de sol·licituds.

Tants sols s'admetrà documentació fora de termini a efectes de baremació aquella que, abans de la finalització del termini de sol·licituds, hagi estat sol·licitada a l'organisme corresponent.

Juntament amb la sol·licitud degudament complimentada, els aspirants hauran d'adjuntar:

- Fotocòpia compulsada del DNI,passaport o document acreditatiu de la personalitat.

- Fotocopia compulsada del permís de conduir, en cas de tenir-lo.

- Fotocòpia compulsada del Certificat d'Escolaritat o Declaració Jurada de tenir-lo,em cas

do no poder-ho presentar per motius justificats.

- Fotocòpia compulsada del certificat de coneixement de la llengua catalana.

- Currículum Vitae, amb suport documental del mateix

-Documentació per valorar els mèrits (Annex I)

 

7. TRIBUNAL QUALIFICADOR.

La composició del Tribunal Qualificador serà:

President: Sr. Tomàs Guerrero Cano (EMAYA)

Vocal 1: Sr. Sebastián Company Campins

Vocal 2: Sr. José Cifre Deya

Vocal 3: Sr. Àngel Boyero Aragón

Secretaria del Tribunal:Dª. Isabel Morell Gonzàlez.

El Tribunal contarà amb l'assessorament lingüístic del Sr. Guillem Puig Mascaro.

8. COMPOSICIÓ DEFINITIVA DE LA BORSA DE TREBALL.

Finalitzat el procés selectiu, i a la vista de la proposta realitzada pel Tribunal Qualificador, es publicarà, al Perfil del Contractant i al tauler d'anuncis de Sóller 2010 la composició provisional de la borsa.

Hi haurà un període tres dies hàbils per a possibles reclamacions.

Sóller 2010 es posarà en contacte telefònic o per qualsevol altre mitjà que permeti tenir constància de la comunicació, amb els aspirants a mesura que es produeixin vacants i respectant, inicialment, l'ordre de puntuació establert.

La no incorporació al lloc de treball adjudicat, sense causa justificada, o la renúncia o rebuig (inicial o sobrevingut) al lloc de treball ofert, implicarà que la persona afectada surti de la llista del borsí.

Els aspirants no perdran el lloc de la llista en els supòsits següents:

- En cas que la presidència no s'hagi pogut posar en contacte amb ells.

- En cas de baixa mèdica per malaltia o maternitat, o altres causes, en tot cas la persona interessada haurà d'acreditat documentalment aquestes circumstàncies.

- En cas que, en el moment de la comunicació, estigui treballant en règim de contractació temporal.

Si el cessament es produeix per culpa del treballador, per les causes tipificades tant a la normativa laboral con a la normativa de funció pública, aquest sortirà de la llista del borsí.

Aquesta borsa de treball tendrà una vigència de dos anys des de la data de la seva constitució i anul·la les anteriors.

El personal que es contracte tindrà un període de prova de, com a màxim dos mesos, i en cas de no superar la prova se li eliminarà de la llista del borsí, per a futures contractacions.

ANNEX I

MÈRITS

PUNTUACIÓ

DOCUMENTACIÓ PER

VALORAR

1.EXPERIÈNCIA

PROFESSIONAL

Serveis prestats a empresa privada o pública amb funcions de la categoria a que se presenta

0,0025 per dia treballat, fins a un màxim de 0,50 punts

Certificat d’empresa on es reflueixin les funcions exercides

2.DESOCUPACIÓ

Estar inscrit com a demandant d’ocupació al moment de la sol·licitud

0,05 punts per mes complet en els darrers dos anys fins a un màxim d 0,50 punts

Informe actualitzat emes per el SOIB dels dos anys anteriors

3.CARREGES FAMILIARS

Tenir 2 o mes fills menors de 18 anys

0,50 punts

Llibre de famili

4.CARNET DE CONDUIR

Tenir carnet de conduir tipus BB o superior

0,50 punts

Fotocopia compulsada del carnet