Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 2638
Resolució de la secretària general de la conselleria de Presidència per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei pel manteniment correctiu, perfectiu, adaptatiu i tecnològic del sistema d’informació de divulgació institucional i premsa (PIDIP) de la Direcció General de Comunicació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.

a) Organisme: Conselleria de Presidència.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er.

3) Localitat i codi postal: 07012 Palma.

4) Telèfon: 971 17 70 34

5) Telefax: 971 17 64 70

6) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2018 639

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: servei

b) Descripció de l'objecte: Servei informàtic per dur a terme les tasques de manteniment correctiu, perfectiu, adaptatiu i tecnològic del sistema informàtic PIDIP, així com suport al personal responsable de l’aplicació. També s’han d’atendre les possibles consultes dels usuaris en relació amb l’ús del programa.

c) Lloc de lliurament: Veure el plec de prescripcions tècniques

d) Termini d’execució: Dos anys, des del dia següent a la signatura del document de formalització del contracte.

e) Admissió de pròrroga: si.

f) CPV: 725000000

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert.

c) Criteris d’adjudicació:

Criteris avaluables mitjançant judici de valor: Adequació i desenvolupament de funcionalitats 35%. Aquest criteri es desglossa en els subcriteris següents: Pla de treball, 25 %; Flexibilitat de les solucions proposades, 10 %.

Criteris avaluables mitjançant fórmula: Oferta econòmica, 45 %; Ampliació de l’equip de treball: 10%; Criteri social: 10%.

4. Valor estimat del contracte: 185.856 euros.

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net 84.480 euros. Import total 102.220,80 euros.

6. Garanties exigides.

Definitiva: 5% del pressupost, es a dir 4.224,00 euros.

 

7. Requisit específics del contractista:

a) Classificació:Grup VI: Subgrup 5 Categoria 1. Potestativa.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: Els que s’indiquen als punts F.2 i F.3 del Plec de clàusules administratives particulars.

8 Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: fins les 10:00 hores del 16è dia natural, comptador des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és dissabte, passarà al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: presencial o per correu

c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2  Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er.

3 Localitat i codi postal: Palma de Mallorca- 07012

4 Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es

9 Obertura d’ofertes.

a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2

b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca - 07012.

d) Data i hora: 4 d’abril de 2018 a les 10 hores.

10. Despeses de publicitat: màxim 300 euros que seran a càrrec de l’adjudicatari.

Palma, 7 de març de 2018

La secretaria general

Teresa Suárez Genorvard