Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT
Núm. 2630
Licitació del contracte mixt de subministrament-obra per a l’execució dels projectes de climatització i d’ampliació de potència elèctrica del Centre Insular de Menorca de la Conselleria de Salut (CONTR 2018 875)
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Conselleria de Salut
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
Dependència: Conselleria de Salut
Adreça: plaça d’Espanya, 9
Localitat i codi postal: Palma 07002
Telèfon: 971 177383
Correu electrònic: contractaciosalut@sgtsic.caib.es
Direcció d’internet del perfil del contractant:
https://contrataciondelestado.es
http:/www.plataformadecontractacio.caib.es
Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que per a la presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2018 875
2. Objecte del contracte
a) Tipus: mixt subministrament-obra.
b) Descripció: execució dels projectes de climatització i d’ampliació de potència elèctrica del Centre Insular de Menorca de la Conselleria de Salut.
c) Divisió per lots i número de lots: no.
d) Lloc d’execució/lliurament: veure punt R del Quadre de característiques del contracte del plecs de clàusules administratives particulars (PCAP).
e) Durada del contracte: 1 mes. Data d’inici del contracte: comença amb l'acta de comprovació del replanteig, que ha de dur-se a terme dins les 48 hores posteriors a la formalització del contracte.
f) Possibilitat de pròrroga: no.
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV (referència de nomenclatura): 39717200
j) Termini de garantia: 2 anys.
k) Revisió de preus: no procedeix.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert amb un únic criteri d’adjudicació.
c) Subhasta electrònica: no.
d) Criteri d’adjudicació:
Criteri econòmic (preu).
4. Valor estimat del contracte: 55.126,60 €
5. Pressupost base de licitació:
Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 55.126,60 €
IVA (21%): 11.576,59 €
Import total: 66.703,19 €
6. Garanties exigides:
Provisional: no escau.
Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació (IVA exclòs). Forma de presentació: en qualsevol de les formes regulades en l’art. 96.1 del TRLCSP.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació (grup, subgrup i categoria): no és procedent.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: estan indicades en els punts F.1 i F.2 del Quadre de característiques del contracte del PCAP.
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci. Hora límit: les 14.00 hores. Si el darrer dia s’esdevé dissabte o festiu, les ofertes es podran presentar el primer dia hàbil següent.
b) Modalitat de presentació: 2 sobres. Vegeu les clàusules 13 i 14 del PCAP relatives a Forma i Contingut de les proposicions i el punt C del Quadre de criteris d’adjudicació del contracte del PCAP.
- Sobre número 1: documentació general (annex I) i altra documentació, si escau, d’acord amb la clàusula 14.1.1 del PCAP.
- Sobre número 2: proposició econòmica (annex II) d’acord amb la clàusula 14.1.2 del PCAP.
c) Lloc de presentació:
Dependència: Registre de la Conselleria de Salut.
Adreça: Plaça d’Espanya, 9.
Localitat i codi postal: Palma 07002.
d) Adreça de correu electrònic en la qual se pot anunciar la remissió de l’oferta: contractaciosalut@sgtsic.caib.es
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: acte públic.
b) Adreça: Plaça d’Espanya, 9.
c) Localitat i codi postal: Palma 07002.
d) Data i hora: s’avisarà oportunament els licitadors per correu electrònic.
10. Despeses de publicitat: màxim de 500,00 € a càrrec de l’adjudicatari del contracte.
11. Data d’enviament de l’anunci al Diari Oficial de la Unió Europea: no escau.
Palma, 7 de març de 2018
La secretària general
Guadalupe Pulido Román