Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 2617
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Presidència per la qual s’anuncia la licitació d’un subministrament de vestuari i de calçat de feina , per a la temporada d’estiu i d’hivern, per al personal de la Presidència i de la conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears (CONTR 2018 538)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.

a) Organisme: Conselleria de Presidència

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er.

3) Localitat i codi postal: 07012 Palma.

4) Telèfon: 971 17 70 34

5) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es

6) Direcció d’Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

7) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2018 538

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: subministrament

b) Descripció de l'objecte: subministrament de vestuari i de calçat de feina , per a la temporada d’estiu i d’hivern, per al personal de la Presidència i de la conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears.

c) Divisió per lots i nombre de lots: No

d) Lloc de lliurament: Carrer de la Llonja, 3 i Passeig Sagrera, 2.

e) Termini d’execució: des del dia de la formalització del contracte fins el 31 de desembre de 2019.

f) Termini d’inici del subministrament: el vestuari d’estiu s’ha de lliurar abans del 20 de maig i el d’hivern abans del 31 d’octubre de cada any.

g) Admissió de pròrroga: si.

h) CPV (referència de nomenclatura): 18100000-0 Roba de feina;  18800000-7 Calçat

i) El contracte inclou clàusules socials com a condicions especials d’execució (lletra M del quadre de característiques del contracte del PCAP).

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert.

c) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica  70 %. Disseny i funcionalitat  30 %

4. Valor estimat del contracte: 160.644 euros.

5. Pressupost base de licitació:

a) Import màxim de licitació 73.020 euros. Import total 88.354,20 euros.

6. Garanties exigides.

Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).

7. Requisit específics del contractista:

a) Classificació: No

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: La indicada a les lletres F.1 i F.2 del Plec de clàusules administratives particulars.

8 Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: fins les 10:00 hores del 16è dia natural des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu,  passarà al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: Presencial o per correu.

c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència

1  Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2  Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er.

3  Localitat i codi postal: Palma de Mallorca- 07012

4  Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos.

9  Obertura d’ofertes.

a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2

b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca - 07012.

d) Data i hora: 6-04-2017 a les 12:00 hores

10. Despeses de publicitat: màxim 300 euros que seran a càrrec de l’adjudicatari.

Palma, 6 de març de 2018

La secretaria general

Teresa Suárez Genovard