Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

MANCOMUNITAT SERVEIS PÚBLICS INSULARS

Núm. 2606
Rectificacions plec de condicions contractació deixalleries

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D.JOSE MANUEL MARÍ MARÍ, PRESIDENT DE LAMANCOMUNITAT INTERMUNICIOAL SERVEIS PÚBLIC INSULARS D'EIVISSA (BALEARS)

 FA SABER:

1.-Que la Junta de Govern d'aquesta Mancomunitat amb data 27 de Julio de 2017, va aprovar el Plec de Prescripcions Tècniques i econòmic administratives que ha de regir en la concessió del servei per a la gestió de l'explotació de la xarxa de Deixalleries de la Illa d'Eivissa, publicat en el BOIB Nº  16 de data 3 de febrer de 2018.

2.-Que  s'han detectat d'ofici els següents errors materials que a continuació es ressenyen i que no afecten a la base de licitació:

-En el punt 5.1-PERSONAL on diu un sou equivalent a  15.458,40 euros anuals, ha de dir un sou equivalent a l'1,5 % del Salari mínim Interprofessional.

-En relació als ingressos obtinguts per taxes recollit en l'annex I taula 4 i apartat 9.1 del Plec Tècnic, s'ha detectat un error numèric en la formula . On apareix 0,05(5%) ha de figurar 0,63 (63 %) sent els totals correctes i no afecten al valor benvolgut del contracte.

3.-Que en el període d'al·legacions  s'han resolt unes al·legacions formulades per l'empresa HERBUSA,  amb el contingut següent:

- L'al·legació PRIMERA  literalment diu el següent:

“RETRIBUCIONS PERSONAL.- En l'apartat 5.1 del PCT s'estableix una retribució mínima de 15458,40 eur/any per al personal destinat al servei, import sobre el qual, pel que sembla, s'ha calculat l'estudi econòmic corresponent i, conseqüentment, el tipus de licitació.

Paral·lelament, el personal ha de complir amb els requisits indicats en  en el propi articulo 5 del PCT, requisits que no són irrellevants i que, en algun cas, exigeixen de la disponibilitat de capacitació per a la conducció de vehicles de gran tonatge.

La retribució bruta anual prevista, a tenor de la situació econòmica i social de la illa d'eivissa, dels preus de l'habitatge i de la realitat de les retribucions vigents en sectors afins a l'activitat objecto de la licitació, pot resultar clarament insuficient, la qual cosa se sotmet a la consideració de l'entitat licitadora pels inconvenients que això podria tenir en la qualitat d'aquest servei públic. No cap, d'altra banda el seu increment a càrrec dels licitadors puix que això, equivaldria a deixar-los sense possibilitats d'adjudicació del contracte que es persegueix atenent a la formula de valoració de les ofertes on preval la baixa econòmica.”

En aquest punt  s'aclareix que l'estimació del cost del personal es troba reflectida en l'annex I i és superior a la quantitat prevista, la qual s'estableix a més com a mínim.

- L'al·legació SEGONA,  literalment diu el següent:

“DADES PERSONAL A SUBROGAR: En l'annex II del PCT del personal a subrogar no s'indiquen les respectives antiguitats ni les categoria professional i llocs de treball, dades que es consideren rellevants per a la licitació.”

S'incorpora com a complement a l'annex II, les dades del personal a subrogar omesos i que són els següents:

NOM

DNI

CATEGORIA

ANTIGUEDAD

TUR ZORNOZA, JOSE FRANCISCO

41450060N

CONDUCTOR 1

25/05/17

VALENTI, JEAN MARC

X1698062H

PEON

17/10/12

TORMO RODRIGUEZ, SALVADOR

22627808V

PEON

28/04/14

MOYA GARCIA, ANTONIO

51640482P

PEON

23/07/14

ANDIÑACH MARI, AMANDA

41460399R

PEON

01/07/15

RAMIS IBAÑEZ, DAMIAN

47256990V

PEON

10/01/17

JUAN ROIG, ANTONIO

41451802I

PEON

02/05/17

TARRAGA GARCIA, RUTH

45566224G

PEON

11/07/17

ESCANDELL TORRES, DANIEL

41456457S

PEON

03/08/17

TUR ESCANDELL, JAIME

47430731Q

PEON

20/11/17

TOLEDO GONZALEZ, DOMINGO

045728255T

PEON

27/12/17

CUEVAS MEDINA, ALVARO

77356636T

PEON

01/02/18

Hi ha un alta i baixa respecte a l'anterior llistat; Rubén Planells Ahchouch amb DNI/NIF nº 47251091I com a  baixa i alta d'Alvaro  Cuevas Medina amb DNI/NIF nº  77356636T)

- L'al·legació TERCERA, literalment diu el següent:

“INSTAL-LACIONS:.-Entenem que convindria aclarir- a tenor del que disposa l'articulo 5.2 del PCT de l'anterior licitació de l'explotació de les deixalleries l'any 2012- que elements de les instal·lacions romandran en les mateixes i cuales no, a fi de que els licitadors puguin conèixer de forma inequívoca l'abast de les inversions a realitzar. Concretament en plaques fotovoltaiques/solars, bascules, equips de neteja, alarmes, elements contraincendios, senyalització, ordinadors, etc.”

 Es comunica que sobre la base de l'obligatorietat existent, en l'estudi econòmic s'ha quantificat econòmicament el cost de renovació de tot el material recollit en l'articulo 5.2 del Plec Tècnic. No obstant el nou adjudicatari podrà disposar del material existent en el moment d'inici del contracte si així ho estima convenient.

- L'al·legació quarta literalment diu el següent:

“HORARIS.- Seria convenient, al nostre entendre precisar de forma detallada els horaris de funcionament de les instal·lacions mòbils quant als dilluns, diumenges i festius i confirmar, si escau, l'obertura de les instal·lacions tant fixes com a mòbils en els dies festius.”

 L'horari d'obertura de les Deixalleries és el que figura en l'apartat 4 punt 1 del Plec tècnic independentment si coincideix o no amb dies festius. A més aquesta mateixa clausula contempla una borsa de 75 hores anuals per prestar serveis de la deixalleriea movil en qualsevol dia que es determinarà per part de la Mancomunitat, independentment si es tracta o no de festiu.

- L'al·legació CINQUENA literalment diu el següent.

“INGRESSOS PER TAXES.-.Atès que la MANCOMUNITAT DE SERVEIS PUBLICS INSULAR, disposa de les dades corresponents, es considera oportú publicar i incloure en els Plecs de Condicions cuales han estat els ingressos anuals registrats per taxes en el passat any 2017”

 A aquest efecte es comuniquen els ingressos per taxes l'any 2017:

Cobrat taxes a particulars / empreses: 30.339,17 €

Cobrat a ajuntaments: 19.701,82 €

El que es fa públic per a general coneixement i als efectes oportuns.

 

Eivissa a 5 de març de 2018

El President de la Mancomunitat de Serveis Públics  Insulars

José Manuel Marí Marí