Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 2580
Licitació del contracte de les obres d’ampliació del pas sobre les murades i rehabilitació parcial del final del tram nord fins a la Porta de Sant Sebastià. Consolidació i adequació del tram de murada del recinte medieval de la Porta de Vilaroja (N38-N40) i consolidació i adequació del tram de murada de l’esperó (N37-E37) CN-50/17

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per resolució de la regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística, de data 5 de març de 2.018, s’ha aprovat l’expedient del contracte de les obres d’ampliació del pas sobre les murades i rehabilitació parcial del final del tram nord fins a la Porta de Sant Sebastià. Consolidació i adequació del tram de murada del recinte medieval de la Porta de Vilaroja (N38-N40) i consolidació i adequació del tram de murada de l’esperó (N37-E37), que es tramitarà mitjançant  procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, tramitació ordinària (Per Lots), expedient de contractació núm. CN-50/2017.

Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquest es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.

1.-Entitat Adjudicadora:

a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.

b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.

c) Data d’aprovació de la licitació: 5 de març de 2.018

d) Número d’expedient: CN-50/2017

e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; tomeuab@alcudia.net

f) perfil del contractant: http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)

g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.

2.-Objecte del contracte

a.-Tipus: Obres

b.- CPV:

CPV Títol o principal per a tots els lots del contracte: 45454100-5 (Treballs de restauració);

c.- Descripció de l’objecte: Es tracta d’un contracte d’obres, dels previstos a l’article 6 del TRLCSP, que es classifiquen com a obres de restauració d’acord amb l’article 122 del TRLCSP.

d.- Divisió per lots: SÍ.

El contracte es divideix en tres lots:

- Lot 1, Ampliació de pas sobre les murades i rehabilitació parcial del final del tram nord fins a Porta de Sant Sebastià.

- Lot 2, Consolidació i adequació del tram de murada del recinte medieval de la Porta de Vilaroja(N38-N40).

- Lot 3, Consolidació i adequació del tram de murada de l’Esperó (N37-E37).

e.-Termini d’execució/duració: El termini d’execució de les obres per a cada un dels lots és el següent:

  • LOT 1: 16 SETMANES.
  • LOT 2: 10 SETMANES.
  • LOT 3: 10 SETMANES.

Aquest terminis podran ser objecte de rebaixa de conformitat amb l’apartat Z) del quadre resum d’aquest plec.

f.-Lloc d’execució: El lloc de realització del contracte es troba a diferents indrets de les murades d’Alcúdia, tal i com es detalla als projectes d’obra de cada un dels Lots.

3.-Tramitació i Procediment

a.-Tramitació: Ordinària

b.-Procediment: Obert.

c.- Criteris d’adjudicació:

c.1) CRITERIS D’ADJUDICACIÓ:

Per a l’adjudicació del present contracte, es tindran en compte els següents criteris d’adjudicació, que seran valorats d’acord amb el següent barem:

CRITERIS

PONDERACIÓ

Criteris Subjectes a Fórmula Matemàtica (màx 100 punts):

Màx. 100 punts

A) Oferta Econòmica (Sobre 2)

Màx. 80 punts

B) Millores (Sobre 3)

Màx. 20 punts

b.1) Millora ampliació del termini de garantia:

 10 punts

b.2) Millora disminució del termini d´execució:

 10 punts

Total punts:

100      

- Sobre «2»: Oferta econòmica

a) Millor oferta econòmica. Fins a  80 punts. (Sobre 2). (Criteri subjecte a fórmula matemàtica):

- Sobre «3»: Millores.

b) Millores. Criteris d’adjudicació avaluables mitjançant fórmula matemàtica:

b.1) Millora ampliació del termini de garantia. Fins a 10 punts. (Sobre 3).

b.2) Millora disminució del termini d´execució. Fins a 10 punts. (Sobre 3).

TOTAL  100 punts

4. Valor estimat del contracte: 330.866’22 Iva exclòs.

5. Pressupost Base de licitació:

Tipus de licitació, per lots: les licitadores poden presentar proposició a tots o només a alguns dels lots del contracte.

  • LOT 1: “Ampliació de pas sobre les murades i rehabilitació parcial del final del tram nord fins a Porta de Sant Sebastià”: 176.420’70 €, IVA exclòs.

IVA Lot 1 (21%): 36.996’49 €

IVA Lot 1 gestió residus (10%): 24’69 €

Total Lot 1, IVA inclòs: 213.441’88 €

  • LOT 2 “Consolidació i adequació del tram de murada del recinte medieval de la Porta de Vilaroja (N38-N40)”: 89.602’43 €, IVA exclòs.

IVA Lot 2 (21%): 18.491’01 €

IVA Lot 2 gestió residus (10%): 155 €

Total Lot 2, IVA inclòs: 108.248’44 €.

  • LOT 3: “Consolidació i adequació del tram de murada de l’Esperó (N37-E37): 64.843’09€, IVA exclòs.

IVA Lot 3 (21%): 12.838’27 €

IVA Lot 3 gestió residus (10%): 370’85 €

Total Lot 3, IVA inclòs: 78.052’21 €

Aquest es el preu que podrà ser objecte de baixa d’acord amb els criteris d’adjudicació.

Preu total de licitació del contracte: 330.866’22 Iva exclòs.

Import total IVA al tipus del 21%: 68.325’77 €

Import total IVA al tipus del 10% (gestió residus): 550’54 €

Preu total de Licitació IVA inclòs: 399.742’53 €

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, IVA exclòs.

Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’article 96.1 del TRLCSP.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: Potestativa.

  • LOT 1 “Ampliació de pas sobre les murades i rehabilitació parcial del final del tram nord fins a Porta de Sant Sebastià”: Grup K, Subgrup 7, categoria 2.
  • LOT 2 “Consolidació i adequació del tram de murada del recinte medieval de la Porta de Vilaroja (N38-N40)”: Grup K, Subgrup 7, categoria 1.
  • LOT 3: “Consolidació i adequació del tram de murada de l’Esperó (N37-E37): Grup K, Subgrup 7, categoria 1.

Si es presenta proposició als tres lots del contracte:

  • Grup K, Subgrup 7, categoria 2.

b) Solvència econòmica i financera: Establerta en els plecs. S’acreditarà a traves dels mitjans fixats a l’apartat J.2. del quadre resum de característiques dels plecs segons la concurrència a tots els lots o a alguns.

c) Solvència tècnica i professional: Establerta en els plecs. S’acreditarà a través dels mitjans fixats a l’apartat J.2 del quadre resum de característiques dels plecs segons la concurrència a tots els lots o a alguns.

d) Altres requísits específics:

d.1) Acreditació del compliment de normes de garantia de la qualitat i de gestió mediambiental: No s’exigeix.

d.2) Compromís d’adscripció de mitjans, fixat a l’apartat J.4 del quadre resum

d.3) Compliment de la quota de reserva de llocs de treball per a persones amb discapacitat, fixat a l’apartat J.5 del quadre resum.

8. Presentació d’ofertes:

a) Data límit de presentació: Dins els 27 dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació en el BOIB i fins a les 14 hores. Si l’últim dia del termini esmentat és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del primer dia hàbil següent.

b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 9h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A). 

c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu (no missatgeria), els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es  licita, i fent  constar la data i hora de presentació de la proposició i el número de certificat de la remesa.

d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: UN MES, des de la data d’obertura de les ofertes.

e) Admissió de variants: No.

9.Obertura de les ofertes

a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.

b) Domicili: Carrer Major, 9

c) Localitat: Alcúdia.

d) Codi Postal: 07400

e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.

f) Hora: 13 h.

 

10.Despeses d’anuncis

A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 1.000 Euros.

11. Altres informacions:

Per a més informació sobre la licitació adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.alcudia.net  (tauler de contractació).

 

Alcúdia, 06 de març de 2.018.-

La regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.-
Joana Maria Bennàsar Serra.