Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS

Núm. 2568
Resolució del secretari de la conselleria de Cultura, Participació i Esports per la qual s'anuncia la licitació del contracte de servei d'exhumació de fosses comunes incloses en el Pla d'Actuacions 2018, aprovat per la Comissió Tècnica de Desapareguts i Fosses de les Illes Balears, i identificació dels cossos localitzats

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

  1. Organisme: Conselleria de Cultura, Participació i Esports.
  2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
  3. Obtenció de la documentació i informació:
  1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
  2. Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena
  3. Localitat i codi postal: Palma - 07010
  4. Telèfon:  971 17 77 18
  5. Fax: 971 17 69 61
  6. Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es
  7. Direcció d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma
  8. Data límit d'obtenció de documentació i informació: la mateixa que l'assenyala per a la presentació d'ofertes.
  1. Número d'expedient: CONTR 2018/841

2. Objecte del contracte:

  1. Tipus: servei
  2. Descripció: Exhumació de fosses comunes incloses en el Pla d'Actuacions 2018, aprovat per la Comissió Tècnica de Desapareguts i Fosses de les Illes Balears, i identificació dels cossos localitzats.
  3. Divisió per lots i nombre de lots/nombre de unitats: no.
  4. Lloc d'execució/lliurament: direcció general de Participació i Memòria Democràtica
  5. Termini d'execució/lliurament: 9 mesos
  6. Admissió de pròrroga: no
  7. Establiment d'un acord marc: no
  8. Sistema dinàmic d'adquisició: no
  9. CPV: 71356000

3. Tramitació i procediment

  1. Tramitació: ordinària.
  2. Procediment: obert.
  3. Subhasta electrònica: no
  4. Criteris d'adjudicació: oferta econòmica: 80 punts, divulgació del treball: 20 punts

4. Valor estimat del contracte: 480.600,00 euros

5. Pressupost base de licitació:

Import total: 400.500,00 euros (IVA exclòs); 84.105,00 euros (IVA); 484.605,00 euros (IVA inclòs).

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% de l’import de licitació.

7. Requisits específics del contractista:

  1. Classificació: no
  2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: D'acord amb l'apartat F (F0 a F6) del PCAP.
  3. Altres requisits específics: els prevists en la lletra Z del PCAP.
  4. Contractes reservats: no
  5. Condicions especials d'execució de caràcter social: les previstes en la lletra M del PCAP.

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

  1. Data d'enviament de l'anunci al DOUE: 5 de març de 2018
  2. Data límit de presentació: 41 dies naturals des de l'enviament de l'anunci de licitació al DOUE. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.
  3. Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules administratives particulars.
  4. Lloc de presentació
  1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports (UAC).
  2. Domicilio: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)
  3. Localitat i codi Postal: Palma– 07010
  4. Direcció electrònica: contractacio@sgptc.caib.es
  1. Número previst d'empreses (proc. restringit): no
  2. Admissió de variants: no.
  3. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a contar des de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d'ofertes:

  1. Descripció: en els terminis exposats en el PCAP.
  2. Direcció: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).
  3. Localitat i codi postal: Palma - 07010
  4. Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l'adjudicatari fins 1.500 €.

11. Altres Informacions: no

 

Palma, 5 de març de 2018

 El secretari general

Guillem J. Fullana i Daviu