Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 2525
Licitació del contracte del servei de manteniment de les zones verdes, parcs infantils i arborat viari del tm d’Andratx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora:

a) Organisme: regidora delegada de l'Àrea de Contractació (Decret 1450/2017)

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

- Domicili: Av. de la Cúria, 1

- Localitat i codi postal: Andratx 07150

- Telèfon: 971628011

- Telefax: 971628005

- Correu electrònic: contractacio@andratx.cat

- Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.andratx.cat

- Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: SERVEIS 06/2018

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus: servei

b) Descripció: manteniment de les zones verdes, parcs infantils i arborat viari del t.m d’Andratx

c) Lloc d’execució/lliurament: Andratx

d) Codi postal.- 07150

e) Termini d’execució/ lliurament: 4 anys

g) Possibilitat de pròrroga: 2 anys

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Criteris d'adjudicació: varis

4. Pressupost base de la licitació:

El preu del contracte és de 651.990,88 € més 136.918,08 € en concepte d’IVA el que fa un total de 788.908,96 €

5. Garanties exigides:

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.

6. Requisits específics del contractista:

Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen en els punts F.2 i F.3 del Plec de clàusules administratives particulars.

7.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: el 15è dia natural des del dia següent a la publicació d’aquest anunci en el Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13,30 hores del primer dia hàbil següent.

Hora límit: 13,30 hores

b) Documents a presentar: els senyalats a les clàusules 12, 13 i 14 del plec de clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

- Dependència: Registre del Servei d’Atenció al Ciutadà de 8.30 a 13,30 hores

- Domicili: Av. de la Cúria, 1

- Localitat i codi postal: Andratx 07150

8. Obertura d’ofertes:

- Descripció: Ajuntament d’Andratx

- Adreça: Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

- Localitat i codi postal: 07150 Andratx

- Data i hora: s’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat: a càrrec de l’adjudicatari.

10.- Altres informacions:

D’acord amb el que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives particulars s’exposarà al públic al Perfil del Contractant de l’Ajuntament d’Andratx, per un termini de deu (10) dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci, perquè es puguin presentar reclamacions.

 

Andratx, 6 de març de 2018

La regidora de Contractació

Estefania Gonzalvo Guirado