Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS
Núm. 2496
Licitació per a la contractació de serveis de manteniment i control higiènic - sanitari per a les instal·lacions de l’alberg i campament de la Victòria durant la temporada 2018
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora
Dades generals i dades per obtenir la informació:
a) Organisme: Institut Balear de la Joventut
b) Dependència que tramita l’expedient: Àrea de Participació, Instal·lacions i Formació
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Àrea de Participació, Instal·lacions i Formació
2) Domicili: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena)
3) Localitat i codi postal: 07010 Palma
4) Telèfon: 971 17 89 65
5) Fax: 971 17 89 14
6) Adreça electrònica: participacio@ibjove.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil del contractant: http://www.contrataciondelestado.es / http://ibjove.caib.es
8) Data límit d’obtenció de la documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per presentar les ofertes
d) Número d’expedient: 716/2018
2. Objecte del contracte
a) Tipus: serveis
b) Descripció: manteniment i control higiènic – sanitari per les instal·lacions de l’alberg i campament de la Victòria (Alcúdia)
c) Divisió per lots i nombre de lots / nombre d’unitats: sí/3 lots
d) Lloc d’execució: alberg i campament de la Victòria (Alcúdia)
e) Termini d’execució:
- Des de la signatura del contracte fins al 31 de desembre de 2018
- Data d'inici del servei: des de la signatura del contracte
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV:
Lot 1 Control de plagues: 90922000-6
Lot 2 Control microbiològic de les cuines: 90920000-2
Lot 3 Manteniment de plaques solars: 09331000-8 / 50710000-5
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: els criteris que serveixen per a l'adjudicació del contracte són:
1. Proposició econòmica (fins a un màxim de 90 punts)
2. Proposició tècnica ( criteri social fins a un màxim de 10 punts)
4. Valor estimat del contracte
El valor estimat d’acord amb l’apartat A4 del Plec de Clàusules Particulars, es de 18.700 € IVA exclòs
5. Pressupost base de licitació
El pressupost base és de 18.700 € (IVA exclòs). El pressupost base de licitació amb IVA és de 22.627 €
El pressupost base de cada lot sense IVA, és el següent:
Lot 1: 5.000 €
Lot 2: 1.700 €
Lot 3: 12.000 €
6. Garanties exigides
Provisional: no
Definitiva: el 5% de l’import d'adjudicació o del pressupost de licitació quan la quantia del contracte es determina en funció de preus unitaris; o del preu màxim fixat, en el cas dels contractes amb preus provisionals (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista
a) Classificació: no
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: d’acord amb l’apartat F (F0 a F5) del Plec de Clàusules Particulars
c) Altres requisits específics: no
d) Contractes reservats: no
e) Condicions especials d’execució d’acord amb el punt M del Plec de Clàusules Particulars
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data d’enviament de l’anunci al DOUE: no
b) Data límit de presentació: vint-i-cinc dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació en el BOIB. En el cas que aquest dia fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores
Si es tramet qualsevol de les informacions complementàries per correu postal, s’ha d’enviar la còpia del justificant de l’enviament al fax 971 17 89 14, o a l’adreça de correu participacio@ibjove.caib.es, sempre abans de la finalització del termini esmentat.
c) Modalitat de presentació: la prevista en el Plec de Clàusules Particulars
d) Lloc de presentació:
1. Dependència: Àrea de Participació, Instal·lacions i Participació
2. Domicili: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena)
3. Localitat i codi postal: 07010 Palma
4. Adreça electrònica: participacio@ibjove.caib.es
e) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
f) Admissió de variants: no
g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des del dia de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes
a) Descripció: en els terminis exposats en el Plec de Clàusules Particulars
b) Adreça: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena)
c) Localitat i codi postal: Palma 07010
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat Un màxim de 300 € a càrrec de l’adjudicatari
11. Altres informacions No
Palma, 5 de març de 2018
El president de l’Institut Balear de la Joventut
Carles Gonyalons Sureda