Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS

Núm. 2495
Licitació per a la contractació de l’adquisició i subministrament de diferents productes per a les instal·lacions de l’alberg i campament de la Victòria durant la temporada 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

Dades generals i dades per obtenir la informació

a) Organisme: Institut Balear de la Joventut

b) Dependència que tramita l’expedient: Àrea de Participació, Instal·lacions i Formació

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Àrea de Participació, Instal·lacions i Formació

2) Domicili: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena)

3) Localitat i codi postal: 07010 Palma

4) Telèfon: 971 17 89 65

5) Fax: 971 17 89 14

6) Adreça electrònica: participacio@ibjove.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil del contractant: http://www.contrataciondelestado.es / http://ibjove.caib.es

8) Data límit d’obtenció de la documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per presentar les ofertes.

d) Número d’expedient: 715/2018

2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministrament

b) Descripció: adquisició i subministrament de diferents productes per a les instal·lacions de l’alberg i campament de la Victòria (Alcúdia)

c) Divisió per lots i nombre de lots / nombre d’unitats: sí/7 lots

d) Lloc d’execució: alberg i campament de la Victòria (Alcúdia)

e) Termini d’execució:

- Des de la signatura del contracte fins al 31 de desembre de 2018

- Data d'inici del servei:  des de la signatura del contracte

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV:

Lot 1 Productes de neteja : 39830000-9

Lot 2 Subministrament de gasoil : 09134100-8

Lot 3 Roba de llit: 39512000-4

Lot 4 Uniformes de personal i camisetes d’activitats  : 18331000-8 / 18222000-1

Lot 5  Subministrament d’aigua potable: 41110000-3

Lot 6 Subministrament i manteniment de màquines de sucs i cafè: 15894500-6

Lot 7 Subministrament de maquinària i estris de cuina i bugaderia : 42000000-6

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: els criteris que serveixen per a l'adjudicació del contracte són:

Lots 1,2 i 5

1. Proposició econòmica (fins a un màxim de 60 punts)

2. Proposició tècnica (fins a un màxim de  40 punts)

Lots 3,4,6 i 7

1. Proposició econòmica (fins a un màxim de 90 punts)

2. Proposició tècnica (fins a un màxim de  10 punts)

4. Valor estimat del contracte

D’acord amb l’apartat A4 del Plec de Clàusules Particulars, 133.735,53 € IVA exclòs

5. Pressupost base de licitació

El pressupost base és de 133.735,53 € (IVA exclòs). El pressupost base de licitació amb IVA és de 161.380 €.

El pressupost base de cada lot sense IVA, és el següent:

Lot 1: 20.000 €

Lot 2: 5.000 €

Lot 3: 10.500 €

Lot 4: 9.000 €

Lot 5: 4.000 €

Lot 6: 6.500 €

Lot 7: 78.735,53 €

6. Garanties exigides

Provisional: no

Definitiva: el 5% de l’import d'adjudicació o del pressupost de licitació quan la quantia del contracte es determina en funció de preus unitaris; o del preu màxim fixat, en el cas dels contractes amb preus provisionals (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista

a) Classificació: no

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: d’acord amb l’apartat F (F0 a F5) del Plec de Clàusules Particulars

c) Altres requisits específics: no

d) Contractes reservats: no

e) Condicions especials d’execució d’acord amb el punt M del Plec de Clàusules Particulars

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data d’enviament de l’anunci al DOUE: no

b) Data límit de presentació: vint-i-cinc dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació en el BOIB. En el cas que aquest dia fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.

Si es tramet qualsevol de les informacions complementàries per correu postal, s’ha d’enviar la còpia del justificant de l’enviament al fax 971 17 89 14, o a l’adreça de correu participacio@ibjove.caib.es, sempre abans de la finalització del termini esmentat.

c) Modalitat de presentació: la prevista en el Plec de Clàusules Particulars.

d) Lloc de presentació:

1. Dependència: Àrea de Participació, Instal·lacions i Participació

2. Domicili: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena)

3. Localitat i codi postal: 07010 Palma

4. Adreça electrònica: participacio@ibjove.caib.es

e) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

f) Admissió de variants: no

g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des del dia de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes

a) Descripció: en els terminis exposats en el Plec de Clàusules Particulars

b) Adreça: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena)

c) Localitat i codi postal: Palma 07010

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat

Un màxim de 300 € a càrrec de l’adjudicatari

11. Altres informacions

No

Palma,  5 de març de 2018

El president de l’Institut Balear de la Joventut

Carles Gonyalons Sureda