Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS
Núm. 2495
Licitació per a la contractació de l’adquisició i subministrament de diferents productes per a les instal·lacions de l’alberg i campament de la Victòria durant la temporada 2018
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora
Dades generals i dades per obtenir la informació
a) Organisme: Institut Balear de la Joventut
b) Dependència que tramita l’expedient: Àrea de Participació, Instal·lacions i Formació
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Àrea de Participació, Instal·lacions i Formació
2) Domicili: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena)
3) Localitat i codi postal: 07010 Palma
4) Telèfon: 971 17 89 65
5) Fax: 971 17 89 14
6) Adreça electrònica: participacio@ibjove.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil del contractant: http://www.contrataciondelestado.es / http://ibjove.caib.es
8) Data límit d’obtenció de la documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per presentar les ofertes.
d) Número d’expedient: 715/2018
2. Objecte del contracte
a) Tipus: subministrament
b) Descripció: adquisició i subministrament de diferents productes per a les instal·lacions de l’alberg i campament de la Victòria (Alcúdia)
c) Divisió per lots i nombre de lots / nombre d’unitats: sí/7 lots
d) Lloc d’execució: alberg i campament de la Victòria (Alcúdia)
e) Termini d’execució:
- Des de la signatura del contracte fins al 31 de desembre de 2018
- Data d'inici del servei: des de la signatura del contracte
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV:
Lot 1 Productes de neteja : 39830000-9
Lot 2 Subministrament de gasoil : 09134100-8
Lot 3 Roba de llit: 39512000-4
Lot 4 Uniformes de personal i camisetes d’activitats : 18331000-8 / 18222000-1
Lot 5 Subministrament d’aigua potable: 41110000-3
Lot 6 Subministrament i manteniment de màquines de sucs i cafè: 15894500-6
Lot 7 Subministrament de maquinària i estris de cuina i bugaderia : 42000000-6
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: els criteris que serveixen per a l'adjudicació del contracte són:
Lots 1,2 i 5
1. Proposició econòmica (fins a un màxim de 60 punts)
2. Proposició tècnica (fins a un màxim de 40 punts)
Lots 3,4,6 i 7
1. Proposició econòmica (fins a un màxim de 90 punts)
2. Proposició tècnica (fins a un màxim de 10 punts)
4. Valor estimat del contracte
D’acord amb l’apartat A4 del Plec de Clàusules Particulars, 133.735,53 € IVA exclòs
5. Pressupost base de licitació
El pressupost base és de 133.735,53 € (IVA exclòs). El pressupost base de licitació amb IVA és de 161.380 €.
El pressupost base de cada lot sense IVA, és el següent:
Lot 1: 20.000 €
Lot 2: 5.000 €
Lot 3: 10.500 €
Lot 4: 9.000 €
Lot 5: 4.000 €
Lot 6: 6.500 €
Lot 7: 78.735,53 €
6. Garanties exigides
Provisional: no
Definitiva: el 5% de l’import d'adjudicació o del pressupost de licitació quan la quantia del contracte es determina en funció de preus unitaris; o del preu màxim fixat, en el cas dels contractes amb preus provisionals (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista
a) Classificació: no
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: d’acord amb l’apartat F (F0 a F5) del Plec de Clàusules Particulars
c) Altres requisits específics: no
d) Contractes reservats: no
e) Condicions especials d’execució d’acord amb el punt M del Plec de Clàusules Particulars
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data d’enviament de l’anunci al DOUE: no
b) Data límit de presentació: vint-i-cinc dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació en el BOIB. En el cas que aquest dia fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.
Si es tramet qualsevol de les informacions complementàries per correu postal, s’ha d’enviar la còpia del justificant de l’enviament al fax 971 17 89 14, o a l’adreça de correu participacio@ibjove.caib.es, sempre abans de la finalització del termini esmentat.
c) Modalitat de presentació: la prevista en el Plec de Clàusules Particulars.
d) Lloc de presentació:
1. Dependència: Àrea de Participació, Instal·lacions i Participació
2. Domicili: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena)
3. Localitat i codi postal: 07010 Palma
4. Adreça electrònica: participacio@ibjove.caib.es
e) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
f) Admissió de variants: no
g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des del dia de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes
a) Descripció: en els terminis exposats en el Plec de Clàusules Particulars
b) Adreça: carrer de l’Uruguai, s/n (edifici Palma Arena)
c) Localitat i codi postal: Palma 07010
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat
Un màxim de 300 € a càrrec de l’adjudicatari
11. Altres informacions
No
Palma, 5 de març de 2018
El president de l’Institut Balear de la Joventut
Carles Gonyalons Sureda