Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE TERRITORI I INFRAESTRUCTURES

Núm. 2482
Licitació del Consell de Mallorca relatiu a l’expedient de contractació de les obres del Projecte de rehabilitació de la rodadura a la Ma-13, del pk 15+290 al pk 24+481.- Clau 16-42.0-RF. Exp. 2/2018, mitjançant procediment obert i amb tramitació ordinària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Executiu del Consell de Mallorca, en sessió de data 5 de març de 2018, va aprovar el plec de clàusules administratives particulars del contracte relatiu a l’expedient de contractació del Projecte de rehabilitació de la rodadura a la Ma-13, del pk 15+290 al pk 24+481.- Clau 16-42.0-RF. Exp. 2/2018, amb procediment obert i amb tramitació ordinària, el qual s'exposa al públic per un termini de DEU (10) dies naturals comptadors a partir del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB, per tal que les persones interessades puguin examinar els esmentats plecs i presentar-hi les reclamacions que estimin adients.

Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte esmentat.

Si durant el termini d’exposició al públic dels plecs es presentessin reclamacions, es suspendrà la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears ( BOIB núm. 186 Ext. , de dia 27 de desembre de 2006).

La present licitació s'anuncia d'acord amb les següents condicions:

1r.- Entitat Adjudicadora i dades per a l’obtenció d’informació:

a) Organisme: Consell de Mallorca.

b) Dependència on es tramita l’expedient: Departament de Territori i Infraestructures. Secretaria Tècnica. Secció de Contractació. 

2n.- Objecte del Contracte:

Obres de rehabilitació de la rodadura a la Ma-13, del pk 15+290 al pk 24+481

3r.- Termini d’execució: tres (3) mesos

4t.- Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:

Tramitació: ordinària.

Procediment: obert.

Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica.

5è.- Pressupost base de licitació: tres milions dos-cents dos mil dos-cents vint-i-cinc euros amb set cèntims (3.202.225,07 €), IVA inclòs.

Pressupost IVA exclòs: dos milions sis-cents quaranta-sis mil quatre-cents seixanta-set euros (2.646.467,00 €)

IVA (21%): cinc-cents cinquanta-cinc mil set-cents cinquanta-vuit euros amb set cèntims (555.758,07 €)

6è.- Garanties:

Garantia provisional: no és necessària.

7è.- Obtenció de documentació i informació:

Consell Insular de Mallorca.  Departament de Territori i Infraestructures. Secretaria Tècnica.- Secció de Contractació.

General Riera, 113 (Llar de la Infància).

07010 Palma.

Telèfon: 971-219951/ 971-173592.

Fax: 971-219988.

E-mail: contractacioop@conselldemallorca.net

Data límit per a l'obtenció de documentació i informació: vint-i-sis (26) dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és dissabte o festiu el termini s’allarga fins el següent dia hàbil.

8è.- Requisits específics del contractista:

Els especificats als plecs de clàusules administratives.

9è.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació: en dos sobres (sobre núm. 1: documentació administrativa i sobre núm. 2: proposició econòmica) separats, tancats i firmats pel contractista o persona que el representi i s'hi ha de fer constar en cadascun el contingut respectiu i en tots dos el nom de l'interessat. També es farà constar el telèfon i fax de contacte.

Data límit de presentació: catorze hores del vint-i-sisè dia natural comptador des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears (si el darrer dia de la publicació és inhàbil o dissabte finalitzarà el dia hàbil següent).

Documentació a presentar: la exigida en el plecs aprovats per acord del Consell Executiu del Consell de Mallorca, de data 5 de març de 2018.

Lloc de presentació:

Consell Insular de Mallorca. Departament de Territori i Infraestructures.- General Riera, 113 (Llar de la Infància).

07010 Palma.

Telèfon: 971-219951 / 971-173592.

Fax: 971-219988.

E-mail: contractacioop@conselldemallorca.net

Data límit de presentació: catorze hores del vint-i-sisè dia natural comptador des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears (si el darrer dia de la publicació és inhàbil o dissabte finalitzarà el dia hàbil següent).

10è.- Obertura de les ofertes:

Entitat: Consell  de Mallorca. Departament de Territori i Infraestructures. Secretaria Tècnica. Contractació.

Domicili: General Riera 113. Palma de Mallorca.

Data: al dia següent de la data límit per presentar les propostes sempre que aquest sigui hàbil.

- La Mesa d’obertura de la documentació administrativa que està prevista per al dia següent hàbil de la data límit per presentar les propostes, es farà en sessió no pública.

- La Mesa per a l’obertura de la documentació econòmica presentada pels licitadors es farà en sessió pública el tercer dia hàbil posterior al que es faci la Mesa per a l’obertura de la documentació administrativa o, si això no fos possible, en el termini establert pel Departament de Territori i Infraestructures del Consell de Mallorca, la qual cosa es comunicarà als licitadors amb un mínim de dos dies d’antelació.

11è.- Despeses d’anuncis. Import màxim: mil euros (1.000 euros).

Palma, 5 de març de 2018

El secretari tècnic del Departament de Territori i Infraestructures

Marc López Expósito