Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 2392
Licitació del contracte de servei de transport adaptat per als usuaris dels centres de dia Can Raspalls i Sa Serra

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3) Localitat i codi postal: Palma, 07006

4) Telèfon: 971177707/971177737

5) Telefax: 971176316

6) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil de contractant:

https://contrataciondelestado.es/ o a través de http://www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 5 d’abril de 2018 a les 14.00 h

9) Número d’expedient: 1/2018 SARH/SERV

2.Objecte del contracte

a) Tipus: serveis. Contracte privat

b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei de transport adaptat per als usuaris dels centres de dia Can Raspalls i Sa Serra.

c) Divisió per lots i nombre de lots:

- Lot 1: Servei de transport adaptat per als usuaris del Centre de dia Can Raspalls

- Lot 2: Servei de transport adaptat per als usuaris del Centre de dia Sa Serra

d) Lloc d’execució:

 1) Domicili, localitat i codi postal

- Lot 1. Centre de dia Can Raspalls (Carrer de Can Raspalls, s/n, 07817, Sant Jordi de ses Salines, Eivissa)

- Lot 2. Centre de dia Sa Serra (Carrer del Virot núm. 9, 07820 Sant Antoni de Portmany, Eivissa)

e) Termini d’execució: 2 anys

f) Admissió de pròrroga: sí, 1 any.

g) CPV: 601300008

h) Condicions especials d’execució: s’estableixen condicions especials d’execució de caràcter social.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert. Subjecte a regulació harmonitzada

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica (80%)

- Oferta tècnica (20%): 

- Millores en relació amb els requisits dels vehicles (10%)

- Millores en relació amb el servei (5%)

- Criteris de caràcter social (5%)

4. Valor estimat del contracte: 555.750,00 €

5. Pressupost base de licitació

Import net: 370.500.00 €

Import total amb IVA al 10%: 407.550,00 €

Import net lot 1: 222.300,00 €. Import total amb IVA al 10%: 244.530,00 €. Preu unitari màxim per trajecte i usuari: 7,50 €, IVA excl.

Import net lot 2: 148.200,00 €. Import total amb IVA al 10%: 163.020,00 €. Preu unitari màxim per trajecte i usuari: 7,50 €, IVA excl.

6. Garanties exigides:

Provisional: No s'exigeix

Definitiva: 5% del preu d’adjudicació del lot que correspongui.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació – no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):

    Grup R

    Subgrup 1

    Categoria 1

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

A elecció del licitador, per un o diferents dels mitjans següents:

a) Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.

Criteris de selecció: l’assegurança ha de cobrir com a mínim la quantitat de 300.000,00 € per lot al qual s’opti

b) Volum anual de negocis referit a l’àmbit d’activitats corresponent a l’objecte del contracte.

Criteris de selecció i requisits mínims:

El volum anual de negocis del licitador en l’àmbit de l’activitat corresponent a l’objecte del contracte referit a l’any de major volum de negocis dels darrers tres conclosos, ha de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del lot o lots objecte d’adjudicació, IVA exclòs, és a dir, la quantia de 166.725,00 €, per al lot 1, i 111.150,00 € per al lot 2. En cas d’optar a més d’un lot els requisits assenyalats per a cadascun d’ells tenen caràcter acumulatiu.

2) Solvència tècnica i professional

A) Relació signada dels principals serveis i treballs realitzats en els darrers cinc anys que han d’incloure importes, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos. Els serveis o treballs realitzats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari, en el seu cas, aquests certificats  seran comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.

Criteris de selecció i requisits mínims:

El licitador ha d’acreditar experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon l’objecte del contracte. A efectes de determinar la correspondència entre els treballs acreditats i els que constitueixen l’objecte del contracte, en el cas d’existir classificació aplicable a aquest s’atendrà al grup i subgrup de classificació al que pertanyin uns i altres, i en la resta de casos, a la coincidència entre els dos primers dígits dels seus respectius codis CPV.

El requisit mínim serà que l’import anual acumulat en l’any de major execució sigui igual o superior a la anualitat mitjana del contracte referida al lot o lots al qual s’opti, es a dir, 111.150,00 €, per al lot 1, i 74.100,00 € per al lot 2. Si s’opta a més d’un lot els requisits assenyalats per a cadascun d’ells tenen caràcter acumulatiu.

B) Declaració signada indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per l’execució del servei, a la qual s’adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.

Criteris de selecció i requisits mínims:

L’empresa haurà d’acreditar que disposa de vehicles suficients per prestar el servei del lot al que opti, més un vehicle de reserva (que pot ser comú als dos lots si s'opta a ambdós).

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 9 d’abril de 2018, a les 14:00 hores (als 41 dies naturals a comptar des de la remissió de l’anunci de licitació per la seva publicació en el DOUE).

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: Es comunicarà oportunament

10: Subcontractació: No es permet

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 400.00,00 € (quatre-cents euros).

12. Data de remissió de l’anunci al DOUE: 27 de febrer de 2018

Palma, 28 de febrer de 2018

La gerent

Alexandra Pavlovic Djurdjev