Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'INCA
Núm. 2295
Contracte de subministrament, per lots, de material d'oficina i consumibles per l'Ajuntament d'Inca, mitjançant procediment obert
Versió PDF
Resolució de l’Ajuntament d’Inca per la qual s’exposa al públic el plec de condicions que ha de regir el contracte de subministrament, per lots, de material d'oficina i consumibles per l'Ajuntament d'Inca, mitjançant procediment obert.
De conformitat amb el que disposa l’art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de condicions que ha de regir aquesta contractació s’exposa al públic, mitjançant el present anunci, durant el termini de deu dies naturals perquè es puguin presentar reclamacions. Aquest anunci se simultaneja amb els anuncis de licitació, per la qual cosa en el cas que es presentin reclamacions s’actuarà d’acord amb el que preveu l’esmentat precepte legal.
Inca, 22 de febrer de 2018
El batle-president
Virgilio Moreno Sarrió
Resolució de l'Ajuntament d'Inca per la qual s'anuncia la licitació per a l’adjudicació del contracte de subministrament, per lots, de material d'oficina i consumibles per l'Ajuntament d'Inca, mitjançant procediment obert.
1.- Entitat adjudicatària: Ajuntament d'Inca.
Dependència que tramita l'expedient: secretaria de l'Ajuntament..
2.- Objecte del contracte:
a) Descripció de l'objecte: subministrament de material d'oficina i consumibles per l'Ajuntament d'Inca.
b) Lloc de lliurament: el que s'indica al plec de condicions.
c) Termini d'execució: 2 anys per cada lot
3.- Tramitació i procediment:
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
4.- Pressupost base de licitació:
LOT 1: MATERIAL D'OFICINA: dinou mil vuit-cents vint-i-dos mil euros i noranta cèntims (19.822,90.- €) anuals, IVA exclòs.
LOT 2: PAPER PER FOTOCOPIADORA: nou mil tres-cents vuitanta vuit euros i cinquanta cèntims (9.388,50.- €) anuals, IVA exclòs.
5.- Garantia provisional: No s’exigeix.
6.- Garantia definitiva: 5% de l’import d’adjudicació de cada lot, sense IVA.
7.- Obtenció de documentació i informació:
a) Entitat: Secretaria Ajuntament d'Inca.
b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1. 1er pis. Inca.
c) Localitat i codi postal: Inca, 07300.
d) Telèfon: (871) 914000.
e) Telefax: (971) 880819.
f) Pàgina web: www.ajinca.net (perfil del contractista).
g) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins al darrer dia de l’assenyalat per a la presentació d'ofertes.
8.- Requisits específics del contractista: els establerts en el plec de condicions.
9.- Presentació de les ofertes:
a) Data límit de presentació: quinze dies naturals a comptar des del següent al de la publicació en el BOIB del present anunci de licitació, i de les nou a les catorze hores. En el cas que el darrer dia fos dissabte o festiu s’entendrà prorrogat al dia hàbil següent.
b) Documentació a presentar: l’establerta en el plec de condicions.
c) Lloc de presentació: Registre General de l’Ajuntament d’Inca. Plaça d’Espanya, núm. 1, planta baixa. Inca.
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a comptar des de l’obertura de les proposicions.
e) Admissió de variants: no s'admeten variants o alternatives.
10.- Obertura de les ofertes:
a) Entitat: Ajuntament d’Inca.
b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1, 3r pis (saló de plens).
c) Localitat: Inca.
d) Data: dins els set dies següents a l’obertura de la documentació administrativa. Si coincideix amb dissabte, es traslladarà al primer dia hàbil següent.
e) Hora: a les 13 hores.
Això, sense perjudici de la facultat municipal de modificar el dia i hora prèvia comunicació als contractistes, tal com preveu el plec de condicions.
11.- Criteris d’adjudicació: Oferta més avantatjosa.
12.- Despeses d'anuncis: seran a càrrec de l’adjudicatari fins a un màxim de 500 euros.
Inca, 22 de febrer de 2018
El batle-president
Virgilio Moreno Sarrió