Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 2424
Licitació per a la contractació administrativa especial de l'explotació del servei de cafeteria de la Residència Llar dels Ancians, mitjançant procediment obert

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei Jurídicoadministratiu

c) Número d'expedient: ESP 01/18

2. Objecte del contracte

a) Descripció de l’objecte: explotació del servei de cafeteria de la Residència Llar dels Ancians de l’IMAS, ubicada al carrer del General Riera, núm. 115, 07010 Palma

b) Divisió per lots: no

c) Admissibilitat de variants o millores: no.

d) Durada del contracte: dos (2) anys des de la data de formalització del contracte. El contracte es podrà prorrogar anualment, sense que la durada màxima de la pròrroga pugui ser superior als dos (2) anys

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

4. Cànon d’explotació: 320,00 €/mes, IVA exclòs

5. Garanties

a) Provisional: no

b) Definitiva: 960,00 €, equivalents a tres (3) mensualitats de cànon, IVA exclòs

6. Obtenció de documentació: www.imasmallorca.com (perfil del contractant)

7. Obtenció d’informació

a) Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)

b) Domicili: C/ del General Riera, 67

c) Localitat i codi postal: Palma 07010

d) Telèfon: 971.49.88.04

e) Telefax: 971.76.16.69

g) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins el darrer dia de presentació de les ofertes

8. Requisits del contractista

a) Classificació: no

b) Altres requisits: figuren al plec de clàusules administratives

9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 14 hores del 15é dia següent al de la data de publicació al BOIB de l’anunci de licitació

b) Documentació a presentar: figura al plec de clàusules administratives

c) Lloc de presentació

1ªEntitat: Registre General de l'IMAS

2ªDomicili: C/ del General Riera, 67

3ªLocalitat i codi postal: Palma 07010

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptadors a partir de l'endemà de l'obertura de la proposició econòmica

10. Obertura de les ofertes

a) Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Socials (Sala d'actes)

b) Domicili: C/ del General Riera, 67

c) Localitat: Palma 07010

d) Data: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com

e) Hora: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com

11. Despeses dels anuncis a càrrec de l'adjudicatari

12. Criteris de valoració de les ofertes:

- Preu a l'alça per la cessió de l'ús del local (cànon): màxim 40 punts

- Preu a la baixa dels productes i serveis que han d'abonar els usuaris: màxim 20 punts

- Millora en l'ampliació de l'horari d'obertura del servei: màxim 20 punts

- Formació específica del personal responsable de l'execució del contracte: màxim 10 punts

- Millores d’àmbit social, mitjançant la contractació de persones discapacitades i/o amb dificultat d'accés al mercat laboral: màxim 10 punts

13. Els plecs regidors d’aquesta contractació s’exposen al públic per un termini de DEU (10) dies naturals comptadors a partir del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB, per tal que les persones interessades puguin examinar-lo i presentar-hi les reclamacions que estimin adients.

Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte esmentat.

Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears (BOIB núm. 186 EXT., de dia 27 de desembre de 2006).

Si durant el termini d’exposició al públic dels plecs es presentessin reclamacions, es suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

 

Palma, 2 de març de 2018

El secretari delegat per substitució,

Juan Viader Soler