Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 2406
Licitació i exposició clàusules administratives per a l’adjudicació del contracte “Accés a sa Tanca d’Allà Dins”
Anunci licitació, per procediment obert, tramitació ordinària, per a l’adjudicació del contracte “Accés a sa Tanca d’Allà Dins” segons expedient de contractació aprovat per acord de la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera en sessió ordinària de dia 27 de febrer de 2018.
Simultàniament, s’anuncia l’exposició al públic del Plec de Clàusules Administratives, aprovades per acord de la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera en sessió ordinària de dia 27 de febrer de 2018, a fi que durant el termini de deu dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci en el BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General, de conformitat amb l’establert a l’art. 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de las Illes Balears.
1r.- Entitat adjudicadora:
- Organisme: Consell Insular de Formentera.
- Dependència que tramita l’expedient: Secretaria del Consell Insular de Formentera
- Número d’expedient: C03/2018.
2n.- Objecte del contracte:
- Descripció: Millora de l’ús públic i de la mobilitat a l’interior de la finca denominada “Sa Tanca d’Allà Dins”
- CPV:
Serveis mediambientals: 90700000-4
Serveis de gestió de bars: 55410000-7
Bicicletes: 34430000-0 , Serveis de reparació, manteniment i serveis associats de vehicles i equip connex.
- Lloc d’execució: Formentera (Illes Balears).
- Termini d’execució: Anualitat 2018 des de l’1 de maig o, en el seu cas, des de la formalització del contracte fins el 31 d’octubre de 2018.
- Anualitats 2019 fins 2024: Des de l’1 de Maig fins a 31 d’octubre.
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
- Tramitació: Ordinària.
- Procediment: Obert.
- Forma de contractació: No subjecte a regularització harmonitzada.
- Criteris de adjudicació: Oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris per a la seva adjudicació.
4t.- Pressupost de licitació anual:.- Cànon de 3.000,00 euros anuals a l’alça
5è.-Garantia provisional: No procedeix.
6è.-Garantia definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte.
7è.- Requisits específics del contractista:
Acreditació solvència econòmica tècnica i financera:
Segons l’establert a la lletra F.2, F.3, F4 i F5 del Plec de clàusules administratives.
8è.-Criteris valorables mitjançant fórmules matemàtiques:
- Oferta econòmica: cànon a l'alça, com a màxim el 50% pressupost Màxim 35 punts del valor del lot que correspongui.
Valoració econòmica= oferta adjudicatari/millor oferta presentada x 35
- Acreditació de coneixements demostrables en matèria de salvament del concessionari en espais naturals diversos Màxim 15 punts
- Adherir-se al decàleg de bones pràctiques elaborat pel Ministeri de Medi ambient i la Fundació biodiversitat conegut com a “quiosquets responsables”.
Les variables incloses en l'annex 4 seran objecte de seguiment per part dels SS.TT. de l'Àrea de Medi Ambient, i en cas d'incompliment implicaran les corresponents penalitats Màxim 10 punts
- Aportació de bicicletes en una xifra superior a les 50 exigides al PPT:
- Per cada bicicleta adicional s'assignara 0.5 punts Màxim de 10 punts
- Acreditació del maneig de desfibril·lador Màxim de 5 punts
9è.- Criteris avaluables mitjançant judicis de valor
Altres mesures que ajudin a millorar paràmetres ambientals i patrimonials no incloses en els punts de criteris avaluables mitjançant fórmules en matèria de residus, energia, minimització de l'impacte visual, mesures compensatòries de medi ambient, etc...Màxim 25 punts
10è.- Obtenció de documentació i informació:
- Lloc de presentació: Consell Insular de Formentera. C/ Ramon Llull 6, 07860 Sant Francesc, Formentera (I. Balears).
- Telèfon: 971-32.10.87 - Fax: 971-32.25.56
- Adreça mail: contractacio@conselldeformentera.cat
- Perfil del contractant: http://www.consellinsulardeformentera.cat
- Termini d’obtenció de documentació i informació: Fins a la data de finalització del termini de presentació d’ofertes.
11è.- Presentació d’ofertes:
- Data límit de presentació: A les 14.00 hores del 15è dia natural, comptats a partir del dia següent al de la publicació del present anunci de licitació al BOIB.
- Documentació que s’ha de presentar: la que s’especifica en el Plec de clàusules administratives i el plec de prescripcions tècniques.
- Lloc de presentació: Consell Insular de Formentera. C/ Ramon Llull, 6. –OAC (Oficina Atenció Ciutadana) 07860 Sant Francesc, Formentera (I. Balears).
12è.- Obertura de les ofertes:
- Entitat: Consell Insular de Formentera. Sala de Plens
- Domicili: Plaça de la Constitució 1
- Localitat: Sant Francesc - Formentera.
Data i hora: es comunicarà el dia i l’hora mitjançant publicació en el taulell d’anuncis i al perfil del contractant:
http://www.consellinsulardeformentera.cat
13è.- Altres Informacions:
- El termini a efectes de reclamacions al Plec de Clàusules Administratives Particulars s’estableix en 10 dies naturals, a comptar a partir del dia següent al de la publicació del present anunci al BOIB.
La inclusió en el sobre número 4 de dades relatives a criteris que s’han d’incloure en el sobre número 3 o relatives a l’oferta econòmica del sobre número 2 serà motiu d’exclusió de la licitació, per acord de la Mesa de contractació.
14è.- Despeses dels anuncis:
Aniran a càrrec de l’adjudicatari fins a un màxim de 1.000 euros.
Formentera 28 / 02 / 2018
Susana Labrador Manchado
Presidenta en funcions del Consell Insular de Formentera