Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR

Núm. 2399
Licitació del contracte de subministrament d'energia elèctrica per als punts de consum de l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar i entitats dependents

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.

c) Data d´aprovació dels plecs: 23 de febrer de 2018.

2. Objecte del contracte

a) Descripció: Subministrament d´energia elèctrica per als punts de consum de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar i entitats dependents.

S´estableixen dos lots:

Lot núm. 1: Tarifes de Baixa Tensió amb potència menor o igual a 15 kW (Inclou les tarifes 2.0A, 2.0DHA, 2.1A i 2.1DHA).

Lot núm. 2: Tarifes de Baixa Tensió amb potència superior a 15 kW (inclou la tarifa 3.0A).

b) Durada del contracte: Dos anys a comptar des del dia 1 de juny de 2018. En cas que la signatura del contracte tingués lloc amb posterioritat a la data indicada, la data d´inici de la durada del contracte seria dia 1 del mes immediatament posterior a la data de signatura del contracte. En els termes del plec de clàusules administratives particulars, s´admet una pròrroga d´un any, de manera que la durada màxima del contracte, pròrroga inclosa, serà de tres anys.

3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert.

c) Forma: Contracte subjecte a regulació harmonitzada (SARHA).

4. Pressupost

a) Import:

Lot 1: 347.028,08 euros.

Lot 2: 411.121,10 euros.

Total: 758.149,18 euros.

b) IVA:

IVA lot 1: 72.875,90 euros.

IVA lot 2: 86.335,43 euros.

Total: 159.211,33 euros.

c) Total:

Total lot 1: 419.903,98 euros.

Total lot 2: 497.456,53 euros

Total pels dos lots: 917.360,51  euros.

5. Garanties

Definitiva: 5% del pressupost base de licitació, exclòs l´impost sobre el valor afegit, atès que s´estableixen preus unitaris.

6. Obtenció de documentació i informació

a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar

b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1.

c) Localitat i codi postal: Sant Llorenç des Cardassar, 07530.

d) Telèfon: (34) 971838393

e) Telefax: (34) 971838094

f) Perfil del contractant: www.santllorenc.es.

7. Requisits específics del contractista. Solvència

En els termes del plec de clàusules administratives particulars:

1. Lot 1.

a) Solvència econòmica i financera. S’haurà d’acreditar mitjançant:

Xifra anual de negocis, en els darrers tres anys, de com a mínim 205.000 euros anuals, IVA inclòs. La justificació es durà a terme mitjançant la presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l’empresari estigués inscrit en l’esmentat Registre, i en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en el que hagi de trobar-se inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d´inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. En cas d’empreses de recent creació, únicament es tindria en compte el període a partir del qual s’iniciï la seva activitat havent-se de guardar, no obstant, la deguda proporcionalitat conforme al requisit mínim establert.

Per a acomplir amb aquest requisit s’haurà de tenir en compte que la quantia anual en cadascun dels tres exercicis sigui igual o superior a la xifra indicada; o bé, que la quantia mitja dels tres anys sigui superior a la mateixa.

b) Solvència tècnica professional. S´haurà d´acreditar mitjançant:

Relació dels principals subministraments efectuats durant els cinc darrers anys que siguin d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, atenent a aquest efecte els dos primers números dels respectius codis CPV, indicant l'import, les dates i el destinatari públic o privat d'aquests. Els subministraments efectuats s'han d'acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, o quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari.

Els certificats de bona execució dels subministraments inclosos en la relació el destinatari dels quals va ser una entitat del sector públic poden ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'entitat contractant del subministrament.

L’import anual que l’empresari ha d’acreditar com executat durant l’any de major execució dins el període de cinc anys ha de ser, com a mínim, de 205.000 euros, IVA inclòs.

c) Mitjans d’acreditació de la solvència d’empreses no espanyoles d’estats membres de la UE:

Els mateixos mitjans d´acreditació indicats anteriorment per a les empreses espanyoles.

d) Habilitació empresarial o professional exigida:

A més d´acreditar la seva solvència, les empreses licitadores hauran d´aportar:

Les empreses licitadores hauran d’estar inscrites com a empresa comercialitzadora d’energia elèctrica en l’àmbit territorial de les Illes Balears en el llistat d’empreses comercialitzadores d’energia elèctrica que gestiona la CNMC (Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia).

L’Ajuntament comprovarà el compliment d’aquest requisit mitjançant la consulta de la pàgina web de la CNMC.

2. Lot 2.

a) Solvència econòmica i financera. S’haurà d’acreditar mitjançant:

Xifra anual de negocis, en els darrers tres anys, de com a mínim  243.000 euros anuals, IVA inclòs. La justificació es durà a terme mitjançant la presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l’empresari estigués inscrit en l’esmentat Registre, i en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en el que hagi de trobar-se inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d´inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. En cas d’empreses de recent creació, únicament es tindria en compte el període a partir del qual s’iniciï la seva activitat havent-se de guardar, no obstant, la deguda proporcionalitat conforme al requisit mínim establert.

Per a acomplir amb aquest requisit s’haurà de tenir en compte que la quantia anual en cadascun dels tres exercicis sigui igual o superior a la xifra indicada; o bé, que la quantia mitja dels tres anys sigui superior a la mateixa.

b) Solvència tècnica professional. S´haurà d´acreditar mitjançant:

Relació dels principals subministraments efectuats durant els cinc darrers anys que siguin d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, atenent a aquest efecte els dos primers números dels respectius codis CPV, indicant l'import, les dates i el destinatari públic o privat d'aquests. Els subministraments efectuats s'han d'acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, o quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari.

Els certificats de bona execució dels subministraments inclosos en la relació el destinatari dels quals va ser una entitat del sector públic poden ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'entitat contractant del subministrament.

L’import anual que l’empresari ha d’acreditar com executat durant l’any de major execució dins el període de cinc anys ha de ser, com a mínim, de 243.000 euros, IVA inclòs.

c) Mitjans d’acreditació de la solvència d’empreses no espanyoles d’estats membres de la UE:

Els mateixos mitjans d´acreditació indicats anteriorment per a les empreses espanyoles.

d) Habilitació empresarial o professional exigida:

A més d´acreditar la seva solvència, les empreses licitadores hauran d´aportar:

Les empreses licitadores hauran d’estar inscrites com a empresa comercialitzadora d’energia elèctrica en l’àmbit territorial de les Illes Balears en el llistat d’empreses comercialitzadores d’energia elèctrica que gestiona la CNMC (Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia).

L’Ajuntament comprovarà el compliment d’aquest requisit mitjançant la consulta de la pàgina web de la CNMC.

8. Presentació d’ofertes

a) Termini: Fins dia 3 d´abril de 2018, inclòs.

b) Hora límit: 14:30 hores.

c) Documentació a presentar: L´especificada als plecs de clàusules administratives i de prescripcions tècniques particulars que regeixen la licitació del contracte.

d) Lloc de presentació:

- Registre General de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

- Plaça Ajuntament, 1, 07530 Sant Llorenç des Cardassar.

- Telèfon: (34) 971838393.

- Telefax: (34) 971838094.

9. Obertura de les ofertes

a) Entitat: Saló de sessions de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1, 07530, Sant Llorenç des Cardassar.

c) Data i hora: Dia 23 d´abril de 2018 a les 11:00 hores. Si hi hagués algun canvi de data, hora o lloc d´obertura de propostes, aquest serà anunciat formalment i amb la deguda antelació al perfil del contractant.

10. Criteris de valoració d´ofertes i adjudicació del contracte:

En els termes del plec de clàusules administratives particulars:

Proposició econòmica: 95 punts.

Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules: 5 punts.

11. Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 23 de febrer de 2018.

12. Altres informacions

D´acord amb el que disposa l´article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives particulars s´exposa al públic, al departament de Secretaria, durant el termini de deu dies naturals a partir de la data de publicació d´aquest anunci, perquè puguin presentar-s´hi reclamacions, que seran resoltes per la Junta de Govern de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar. 

Sant Llorenç des Cardassar, 23 de febrer de 2018

El batle president

Mateu Puigròs Sureda