Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 2396
Licitació del contracte del servei de recollida, transport i dipòsit en planta o centre autoritzat d'eliminació o transformació de subproductes animals no destinats al consum humà (sandach) procedents de l'escorxador municipal de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c. Obtenció de la documentació i de la informació:
-Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
-Domicili: Plaça des Born, 15
-Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
-Telèfon: 971381050
-Telefax: 971385500
-Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
-Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
-Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d. Número d’expedient: 009139/2017
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: contracte de serveis
b. Descripció de l’objecte: és la prestació del servei de recollida, emmagatzament i manteniment a temperatura de congelació en planta intermèdia i trasllat fins el destí final d'eliminació o transformació en una planta autoritzada de tot el residu SANDACH generat a l'escorxador municipal de Ciutadella de Menorca. El servei es realitzarà d'acord amb allò establert en el Plec de prescripcions tècniques i el Plec de clàusules administratives particulars.
c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e. Duració del contracte: dos (2) anys, amb inici d'execució el dia següent al de la formalització del contracte.
f. Admissió de pròrroga: Sí, per dos (2) períodes anuals més. El termini de vigència del contracte més les pròrrogues no podrà superar els quatre (4) anys. Dita possibilitat de pròrroga serà potestativa per l'Administració i per l'empresa adjudicatària. L'empresa adjudicatària haurà de comunicar per escrit i de forma telemàtica, amb un preavís de dos (2) mesos a la data de finalització del contracte, la seva voluntat de prorrogar el contracte o de renunciar a l'exercici de la mateixa.
g. CPV: 90511000-2 «serveis de recollida de residus» i 90512000-9 «servei de transport de residus»
3.- Tramitació, procediment
a. Tramitació: Ordinària
b. Procediment: Obert.
c. Subjecte a regulació harmonitzada: sí.
d. Subhasta electrònica: No
e. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
- Projecte tècnic: fins a 25 punts.
- El preu: fins a 75 punts.
4.- Pressupost de licitació:
- Preu unitari per tona de residu (sense IVA): 527 €
- Presupost despesa màxima pels 2 anys de vigència del contracte (sense IVA): 474.300 €
5.- Valor estimat del contracte (inclou pròrrogues), sense IVA: 948.600 €
6.- Garanties exigides:
a. Provisional: No procedeix.
b. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs).
7.- Requisits específics del contractista:
a. Classificació dels contractistes: grup R, subgrup 5, categoria 2, tipus d'activitat: servei de recollida i transport de residus (no obligatòria).
b. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.
c. Altres requisits específics: --
d. Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a. Data límit de presentació: 08 d'abril de 2018.
b. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
-Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)
-Domicili: Plaça des Born, 15
-Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
2. Domicili: Plaça des Born, 15.
3. Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.
4. Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 1.200 €.
11.- Altres informacions:
a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
b. Resolució de l'àrea d'organització i seguretat ciutadana núm. 000611/2018 que acorda avocar la competència a alcaldia relativa al tràmit d'aprovació de la classificació de les ofertes presentades i requeriment de documentació a la millor oferta exigit a l'article 151 TRLCSP i article 10 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Resolució publicada al perfil del contractant de la web municipal.
Ciutadella de Menorca, 28 de febrer de 2018
La secretària
Caterina Barceló Martí