Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 2396
Licitació del contracte del servei de recollida, transport i dipòsit en planta o centre autoritzat d'eliminació o transformació de subproductes animals no destinats al consum humà (sandach) procedents de l'escorxador municipal de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

c. Obtenció de la documentació i de la informació:

-Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

-Domicili: Plaça des Born, 15

-Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

-Telèfon: 971381050

-Telefax: 971385500

-Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

-Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

-Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

d. Número d’expedient: 009139/2017

2.- Objecte del contracte

a. Tipus: contracte de serveis

b. Descripció de l’objecte: és la prestació del servei de recollida, emmagatzament i manteniment a temperatura de congelació en planta intermèdia i trasllat fins el destí final d'eliminació o transformació en una planta autoritzada de tot el residu SANDACH generat a l'escorxador municipal de Ciutadella de Menorca. El servei es realitzarà d'acord amb allò establert en el Plec de prescripcions tècniques i el Plec de clàusules administratives particulars.

c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

e. Duració del contracte: dos (2) anys, amb inici d'execució el dia següent al de la formalització del contracte.

f. Admissió de pròrroga: Sí, per dos (2) períodes anuals més. El termini de vigència del contracte més les pròrrogues no podrà superar els quatre (4) anys. Dita possibilitat de pròrroga serà potestativa per l'Administració i per l'empresa adjudicatària. L'empresa adjudicatària haurà de comunicar per escrit i de forma telemàtica, amb un preavís de dos (2) mesos a la data de finalització del contracte, la seva voluntat de prorrogar el contracte o de renunciar a l'exercici de la mateixa.

g. CPV: 90511000-2 «serveis de recollida de residus» i 90512000-9 «servei de transport de residus»

3.- Tramitació, procediment

a. Tramitació: Ordinària

b. Procediment: Obert.

c. Subjecte a regulació harmonitzada: sí.

d. Subhasta electrònica: No

e. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

- Projecte tècnic: fins a 25 punts.

- El preu: fins a 75 punts.

4.- Pressupost de licitació:

- Preu unitari per tona de residu (sense IVA): 527 €

- Presupost despesa màxima pels 2 anys de vigència del contracte (sense IVA): 474.300 €

 

5.- Valor estimat del contracte (inclou pròrrogues), sense IVA: 948.600 €

6.- Garanties exigides:

a. Provisional: No procedeix.

b. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs).

7.- Requisits específics del contractista:

a. Classificació dels contractistes: grup R, subgrup 5, categoria 2, tipus d'activitat: servei de recollida i transport de residus (no obligatòria).

b. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.

c. Altres requisits específics: --

d. Contractes reservats: No

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a. Data límit de presentació: 08 d'abril de 2018.

b. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.

c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

-Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)

-Domicili: Plaça des Born, 15

-Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes:

1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

2. Domicili: Plaça des Born, 15.

3. Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.

4. Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 1.200 €.

11.- Altres informacions:

a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

b. Resolució de l'àrea d'organització i seguretat ciutadana núm. 000611/2018 que acorda avocar la competència a alcaldia relativa al tràmit d'aprovació de la classificació de les ofertes presentades i requeriment de documentació a la millor oferta exigit a l'article 151 TRLCSP i article 10 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Resolució publicada al perfil del contractant de la web municipal.

Ciutadella de Menorca, 28 de febrer de 2018

La secretària

Caterina Barceló Martí