Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 2378
Licitació per a la contractació del servei de restauració i transport puntual de mobiliari escolar per a centres docents públics d’Educació Secundària de les Illes Balears, reservat a centres especials d’ocupació o empreses d’inserció, que compleixin els requisits prevists en l’apartat quart de l’Acord de Consell de Govern de 29 d’abril de 2016 pel qual s’estableixen les directrius per a la inclusió de clàusules socials en la contractació de l’Administració de la CAIB
1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat
1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació
1.3. Obtenció de documentació i informació:
1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
1.3.2. Domicili: C/ del Ter nº 16-3r Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster); 07009-Palma
1.3.3. Tel.: 971 177 760 Fax: 971 17 68 48
1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es
1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant:
https://contrataciondelestado.es
1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.
1.4. Número expedient: CONTR 2018/632.
2. Objecte del contracte:
2.1. Tipus: Serveis.
2.2. Descripció de l'objecte: Servei de restauració i transport puntual de mobiliari escolar per a centres docents públics d’Educació Secundària de les Illes Balears, reservat a centres especials d’ocupació o empreses d’inserció, que compleixin els requisits prevists en l’apartat quart de l’Acord de Consell de Govern de 29 d’abril de 2016 pel qual s’estableixen les directrius per a la inclusió de clàusules socials en la contractació de l’Administració de la CAIB
2.3. Divisió per lots i nombre de lots: no
2.4. Termini d'execució: Dos anys des de la signatura del contracte, ( previsiblement 1 de maig de 2018)
2.5. Admissió de pròrroga: sí
2.6. CPV: 508500008
3. Tramitació i procediment:
3.1. Tramitació: ordinària
3.2. Procediment: obert
3.3. Criteris d’adjudicació:
3.3.1. Oferta econòmica: Fins a 88 punts
3.3.2. Millora en el termini de garantia: Fins a 12 punts
3.4 Criteris especials d’ejecució del contracte de caràcter social: veure la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:
4. Pressupost base de licitació:
4.1. Pressupost de despesa màxim de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 157.986,99 euros
4.2. Pressupost de despesa màxim de cada lot (IVA inclòs)
4.2.1. Lot 1: 157.986,99 euros
4.3. Valor estimat del contracte: 219.825,19 euros
5. Garanties exigides:
5.1. Provisional: no
5.2. Definitiva: 5 % del pressupost de licitació (quan la quantia del contracte es determina en funció de preus unitaris).
6. Requisits específics del contractista:
6.1. Classificació: no obligatòria
6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte
7. Presentació d'ofertes:
7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.
7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.
7.3. Lloc de presentació:
7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat
7.3.2. Domicili: C/ del Ter nº 16-3r Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster); 07009-Palma
7.4. Admissió de variants: no
7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos
8.Obertura de les ofertes:
8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3
8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.
9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.
Palma, 27 de febrer de 2018
El secretari general
Francesc Gálvez Capellà