Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DES CASTELL

Núm. 2358
Bases ajudes transport estudiants

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local de dia 23 de febrer de 2018 ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores per la concessió d’ajuts individuals per a transport per a estudiants des Castell. Curs 2017/2018.

Les sol·licituds es presentaran al Registre d’Entrada de l’Ajuntament des Castell i es dirigiran al Sr. Alcalde de l’Ajuntament des Castell.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils des de l’endemà de la seva publicació al BOIB.

Bases.

Bases reguladores per a la concessió d’ajuts individuals per a transport per a estudiants des Castell. Curs 2017/2.018.

1.- Objecte.

És objecte d’aquesta convocatòria l’atorgament d’ajuts individuals adreçats a l’alumnat escolaritzat d’ensenyament superior no universitari des Castell que no percebi cap altre tipus d’ajut per a desplaçament.

2.- Finançament.

El finançament d’aquests ajuts aniran a càrrec del pressupost de l’Ajuntament des Castell per a l’any 2017, per un import màxim global de 2.000€ (dos mil euros) procedents de la partida pressupostària 30 231 48910 Ajuts Transport.

L’atorgament de subvencions per aquesta finalitat està limitat per la dotació econòmica establerta en el pressupost municipal i a l’existència de crèdit suficient en el moment de la resolució de la concessió.

3.- Beneficiaris.

Els beneficiaris de l’ajut és l’alumnat d’entre 15 i 21 anys empadronat as Castell i matriculat a qualsevol centre educatiu de Menorca per a realitzar estudis de grau mitjà, superior o batxillerat.

4.- Naturalesa i quantitat de la subvenció.

L’ajut consistirà en el finançament de 50€ per sol·licitant i ve destinat a les despeses de transport ocasionades pel trasllat del beneficiari des del municipi des Castell fins el Centre on es cursin els estudis referits a la base anterior.

L’ajut s’atorgarà als sol·licitants que compleixin amb els requisits establerts en aquesta convocatòria i segons ordre d’entrada de les sol·licituds al registre d’entrada d’aquest Ajuntament.

5.- Sol·licituds i termini de presentació.

Les sol·licituds es presentaran al Registre d’Entrada de l’Ajuntament des Castell i es dirigiran al Sr. Alcalde de l'Ajuntament des Castell.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils des de l’endemà de la seva publicació al BOIB.

6.- Documentació a aportar.

Amb les sol·licituds degudament emplenades s'ha acompanyar:

· Fotocòpia DNI.

· Matrícula o certificat del centre per a l’any 2017-18.

· Descripció de la ruta sol·licitada.

· Dades bancàries per a poder realitzar la transferència, si escau, a nom de la persona que sol·licita l’ajut d’aquesta convocatòria o tutor.

· Declaració responsable de no disposar de transport gratuït per a desplaçar-se al Centre i/o de no percebre cap altre tipus d’ajut pel mateix objecte d’aquesta convocatòria.

7.- Requisits.

· Estar empadronat as Castell.

· Tenir entre 15 i 21 anys (ambdós inclosos).

· Està matriculat pel curs 2017-2018 a grau mitjà, superior o batxillerat a un dels centres de l’illa.

8.- Criteris.

Les sol·licituds seran examinades i es concediran els ajuts a les que reunesquin els requisits establerts en aquesta convocatòria.

Als efectes d’atorgament dels ajuts es tindrà en compte l’ordre de presentació de les sol·licituds atès que l’atorgament està limitat a l’existència del crèdit establert a la clàusula segona d’aquestes bases, com s'ha dit.

9.- Procediment.

L’òrgan competent per a la instrucció i proposta de resolució de l’expedient serà la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament des Castell, la qual realitzarà les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades de la sol·licitud. La proposta de resolució s’elevarà a la Junta de Govern Local.

Si la documentació aportada és incomplerta es requerirà que s’esmeni en el termini de 10 dies, amb advertència que, si no s’aporta es considerarà que es desisteix de la sol·licitud.

10.- Resolució i atorgament.

La resolució de l’atorgament o denegació dels ajuts, que posarà fi a la via administrativa, es notificarà als interessats.

11.- Pagament

La quantia global dels ajuts seran lliurades mitjançant transferència bancària, i es realitzarà abans del 29 de desembre del 2017.

12.- Revocació.

En el supòsit que es comprovi que el beneficiari de l’ajut incompleix qualsevol de les condicions establertes en aquestes bases o la no utilització finalista de l’ajut, l’Ajuntament des Castell podrà revocar o suspendre l’ajut que va concedir en el seu dia.

13.- Incompatibilitat amb altres ajuts.

Aquest ajut serà incompatible amb altres ajuts per a desplaçament que es puguin percebre d’entitats públiques o privades pel mateix objecte de transport.

14.- Acceptació de les bases.

La presentació de sol·licituds a aquesta convocatòria suposa l’acceptació íntegre d’aquestes bases.

15.- Reclamacions.

Contra la resolució d’atorgament o denegació de l’ajut, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictat en el termini d’un mes a comptar des de la seva notificació, o bé de recurs contenciós administratiu.

  

Es Castell, 28/2/2018

El Batlle,

José Luís Camps Pons