Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 2355
Licitació del contracte d’explotació del servei de temporada del litoral del tm d’Andratx pels anys 2018 a 2021 (per lots)
1.- Entitat adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament d’Andratx
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
- Domicili: Av. de la Cúria, 1
- Localitat i codi postal: Andratx, 07150
- Telèfon: 971628011
- Telefax: 971628005
- Correu electrònic: contractacio@andratx.cat
- Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.andratx.cat
- Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: 5/2018
2.- Objecte del contracte:
a) Descripció: autorització per l’explotació del servei de temporada del litoral del tm d’Andratx pels anys 2018 a 2021 (per lots)
b) Divisió per lots i número de lots: Sí, 2 lots
c) Lloc d’execució/lliurament: Andratx, 07150
d) Termini d’execució per tots els lots: 4 temporades (del 2018 al 2021)
e) Possibilitat de pròrroga: dues temporades més (2022-2023 i 2024-2025)
f) CPV (Referencia de Nomenclatura): 92332000-7
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: urgent
b) Procediment: obert
c) Criteris d'adjudicació per cada un dels lots: oferta econòmica més avantatjosa, amb diversos criteris d’adjudicació
4. Pressupost base de la licitació:
Lot A: General
- Tipus de licitació: 186.540 € per temporada.
Lot B: Paddle Surf
- Tipus de licitació: 2.500 € per temporada.
5. Garanties exigides:
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació per cada un dels Lots, sense incloure l’IVA.
6. Requisits específics del contractista:
Els que s’estableixen als plecs de clàusules administratives particulars i de condicions tècniques.
7.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: el 8è dia natural des del dia següent a la publicació d’aquest anunci en el Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 112 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13,30 hores del primer dia hàbil següent.
Hora límit: 13,30 hores
b) Documents a presentar: els esmentats en el plec de clàusules administratives i tècniques
c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx
- Dependència: Registre del Servei d’Atenció al Ciutadà de 8.30 a 13,30 hores
- Domicili: Av. de la Cúria, 1
- Localitat i codi postal: Andratx 07150
8. Obertura d’ofertes:
- Descripció: Ajuntament d’Andratx
- Adreça: Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
- Localitat i codi postal: 07150 Andratx
- Data i hora: s’anunciarà al perfil del contractant
9. Despeses de Publicitat: a càrrec de l’adjudicatari.
10.- Altres informacions:
D’acord amb el que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives particulars s’exposarà al públic al Perfil del Contractant de l’Ajuntament d’Andratx, per un termini de vuit (8) dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci, perquè es puguin presentar reclamacions.
Andratx, 28 de febrer de 2018
La regidora de Contractació
Estefania Gonzalvo Guirado