Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANT LLUIS

Núm. 2354
Licitació per la contractació especial del servei de transport temporal de persones amb minitrèn turístic a la zona de la costa de Sant Lluís

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l’Ajuntament de dia 26 de febrer de 2018 va aprovar l’expedient de contractació especial del servei de transport temporal de persones amb minitrèn turístic a la zona de la costa de Sant Lluís, per procediment obert, oferta econòmicament més avantatjosa, varis criteris d’adjudicació.

D’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives i tècniques per un termini de 10 dies naturals comptats des del següent al de la publicació d’aquest anunci al BOIB, per tal que es puguin presentar les reclamacions que es considerin oportunes; simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquesta es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.

1.Entitat adjudicadora:

a) Organisme: Ajuntament de Sant Lluís

b) Dependència que tramita l'expedient: Unitat de contractació.

c) Número d'expedient: 8/2018

d) Obtenció de documentació i informació:

1.Dependència: Ajuntament de Sant Lluís o al perfil del contractant de la seva pàgina web.

2.Domicili: Pla de sa Creu, s / n

3.Localitat i codi postal: 07710

4.Telèfon: 971.15.09.50 Ext 335

5.Fax: 971.15.05.34

6.Correu electrònic: sonia@ajsantlluis.org

7.Direcció d'Internet del perfil del contractant: www.ajsantlluis.org

8.Data límit d'obtenció de documentació i informació: últim dia de la presentació d'ofertes.

2.Objecte del contracte:

a) Descripció de l'objecte: Servei de transport temporal de persones amb minitrèn turístic a la costa de Sant Lluís

3.Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert.

c) Criteris d'adjudicació:

Diversos Criteris

c.1 A. Criteris ponderables a través d’un judici de valor: fins a 30 punts.

1. Programa d’organització i gestió del servei: fins a 30 punts

Es presentarà un programa d’organització i gestió del servei que es valorarà jutjant el grau de coherència amb els objectius dels serveis municipals i en el que s’inclouran, amb suficient grau de detall per poder valorar els aspectes que es relacionen a continuació:

  • Relació i descripció dels vehicles que s’utilitzaran per la prestació del servei amb indicació de les seves característiques tècniques (estètica, maniobrabilitat, antiguitat dels vehicles) i adequació al servei (climatització, accesibilitat, tecnologia, etc): fins a 10 punts
  • Aturades proposades respectant la d’inici i final assenyalades en el present plec, freqüències de pas i horaris respectant l’establert a la clàusula 4 del plec de prescripcions tècniques: fins a 5 punts
  • Tarifes proposades respectant l’establert a la clàusula 6 del plec de prescripcions tècniques: fins a 10 punts
  • Programa descriptiu de la planificació, execució i organització del servei (torns, substitucions, personal que prestarà el servei, suport gràfic del servei –fulletons): fins a 5 punts.

L’extensió del projecte no podrà superar els 25 fols a una sola cara i amb lletra arial 10.

c.1 B. Criteris quantificables automàticament: fins a 70 punts

2. Oferta econòmica: fins a 70 punts

4. Cànon de licitació.

El cànon mínim previst que ha de satisfer l’adjudicatàri a l’Ajuntament serà de 12.000 euros per temporada més IVA al 21%. El cànon és millorable a l’alça.

5.Garanties:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació, exclòs l’IVA.

6. Requisits específics dels licitadors: Els que figuren a la clàusula desena del plec.

7. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 16 dies naturals a comptar de l'endemà de la data de publicació de l'anunci al BOIB.

b) Documentació a presentar: L'establert a la clàusula 13 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.

c) Lloc de presentació: Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Sant Lluís. També es poden presentar proposicions per correu. En aquest cas l'interessat haurà d'acreditar, amb el resguard corresponent, la data d'imposició de la tramesa a l'oficina de correus i anunciar el mateix dia a l'òrgan de contractació, per fax (núm. 971.150.534) o telegrama, que ha enviat la proposició.

1-Dependència: Ajuntament de Sant Lluís

2-Domicili: pla de sa Creu, s / n

3-Localitat i codi postal: Sant Lluís – 07710

8.Obertura de les ofertes:

a) Entitat: Ajuntament de Sant Lluís

b) Domicili: pla de sa Creu, s / n

c) Localitat i codi postal: Sant Lluís – 07710

d) Data i hora: Es comunicarà als licitadors.

9.Despeses dels anuncis:

A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 600€

10. Altres informacions

Per a més informació sobre la licitació, adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.ajsantlluis.org (perfil del contractant)

 

LA BATLESSA,

Mª Montserrat Morlà Subirats