Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 2382
Licitació per a la contractació del servei d’organització, coordinació i impartició de dos programes d’immersió lingüística en llengua anglesa durant l’estiu 2018, per a alumnes de nivell no universitari de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat

1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació

1.3. Obtenció de documentació i informació:

1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

1.3.2. Domicili: C/ del Ter nº 16-3r Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster); 07009-Palma

1.3.3. Tel.: 971 17 78 27 Fax: 971 17 68 48

1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es

1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.contrataciondelestado.es

1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.

1.4. Número expedient: CONTR 2018/588.

2. Objecte del contracte:

2.1. Tipus: Serveis.

2.2. Descripció de l'objecte: Servei d’organització, coordinació i impartició de dos programes d’immersió lingüística en llengua anglesa durant l’estiu 2018, per a alumnes de nivell no universitari de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 2 lots

2.4. Termini d'execució: Lot 1: dues setmanes (de dilluns a diumenge) amb un total d’entre 45 i 50 hores lectives a realitzar en el període comprès entre l’1 de juliol de 2018 o des de la signatura del contracte fins el 31 d’agost de 2018.

Lot 2: 10 dies lectius (de dilluns a divendres) amb un total de 50 hores de formació entre activitats acadèmiques i lúdiques( de 9h a 14h) a realitzar en el període comprès entre l’1 de juliol de 2018 o des de la signatura del contracte fins el 31 d’agost de 2018

2.5. Admissió de pròrroga: no

2.6. CPV: 80400000

3. Tramitació i procediment:

3.1. Tramitació: ordinària

3.2. Procediment: obert

LOT 1

3.3. Criteris d’adjudicació:

3.3.1. Oferta econòmica (Anex  II): 60 punts

3.3.2. Nombre de persones a cada grup: 10 punts

3.3.3. Tipus d’allotjament: 10 punts

3.3.4. Activitats extraescolars: 10 punts

3.3.5. Excursions o visites fora de la localitat de celebració del curs: 10 punts

3.4 Criteris especials d’ejecució del contracte de caràcter social: veure la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:

LOT 2

3.5. Criteris d’adjudicació:

3.5.1. Oferta econòmica (Anex  II): 60 punts

3.5.2. Lloc de realització dels cursos: 20 punts

3.5.3. Grups

3.5.3.1. Nombre d’alumnes a cada grup: 10 punts

3.5.3.2. Ratio profesors / monitors – alumnes: 10 punts

3.6 Criteris especials d’ejecució del contracte de caràcter social: veure la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:

4. Pressupost base de licitació:

4.1. Pressupost de despesa màxim de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 250.000,00 euros

4.2. Pressupost de despesa màxim de cada lot (IVA inclòs)

4.2.1. Lot 1: 170.000,00 euros

4.2.2. Lot 2:   80.000,00 euros.

4.3. Valor estimat del contracte: 206.611,57 Euros

5. Garanties exigides:

5.1. Provisional: no

5.2. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació, segons la clàusula H.2 del plec de clàusules administratives particulars

6. Requisits específics del contractista:

6.1. Classificació: no obligatòria

6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte

7. Presentació d'ofertes:

7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals contats des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.

7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.

7.3. Lloc de presentació:

7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat

7.3.2. Domicili: C/ del Ter nº 16-3r Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster); 07009-Palma

7.4. Admissió de variants: no

7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos

8.Obertura de les ofertes:

8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3

8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.

9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.

 

Palma, 26 de febrer de 2018

El secretari general

Francesc Gálvez Capellà