Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 2382
Licitació per a la contractació del servei d’organització, coordinació i impartició de dos programes d’immersió lingüística en llengua anglesa durant l’estiu 2018, per a alumnes de nivell no universitari de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat
1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació
1.3. Obtenció de documentació i informació:
1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
1.3.2. Domicili: C/ del Ter nº 16-3r Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster); 07009-Palma
1.3.3. Tel.: 971 17 78 27 Fax: 971 17 68 48
1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es
1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.contrataciondelestado.es
1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.
1.4. Número expedient: CONTR 2018/588.
2. Objecte del contracte:
2.1. Tipus: Serveis.
2.2. Descripció de l'objecte: Servei d’organització, coordinació i impartició de dos programes d’immersió lingüística en llengua anglesa durant l’estiu 2018, per a alumnes de nivell no universitari de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 2 lots
2.4. Termini d'execució: Lot 1: dues setmanes (de dilluns a diumenge) amb un total d’entre 45 i 50 hores lectives a realitzar en el període comprès entre l’1 de juliol de 2018 o des de la signatura del contracte fins el 31 d’agost de 2018.
Lot 2: 10 dies lectius (de dilluns a divendres) amb un total de 50 hores de formació entre activitats acadèmiques i lúdiques( de 9h a 14h) a realitzar en el període comprès entre l’1 de juliol de 2018 o des de la signatura del contracte fins el 31 d’agost de 2018
2.5. Admissió de pròrroga: no
2.6. CPV: 80400000
3. Tramitació i procediment:
3.1. Tramitació: ordinària
3.2. Procediment: obert
LOT 1
3.3. Criteris d’adjudicació:
3.3.1. Oferta econòmica (Anex II): 60 punts
3.3.2. Nombre de persones a cada grup: 10 punts
3.3.3. Tipus d’allotjament: 10 punts
3.3.4. Activitats extraescolars: 10 punts
3.3.5. Excursions o visites fora de la localitat de celebració del curs: 10 punts
3.4 Criteris especials d’ejecució del contracte de caràcter social: veure la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:
LOT 2
3.5. Criteris d’adjudicació:
3.5.1. Oferta econòmica (Anex II): 60 punts
3.5.2. Lloc de realització dels cursos: 20 punts
3.5.3. Grups
3.5.3.1. Nombre d’alumnes a cada grup: 10 punts
3.5.3.2. Ratio profesors / monitors – alumnes: 10 punts
3.6 Criteris especials d’ejecució del contracte de caràcter social: veure la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:
4. Pressupost base de licitació:
4.1. Pressupost de despesa màxim de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 250.000,00 euros
4.2. Pressupost de despesa màxim de cada lot (IVA inclòs)
4.2.1. Lot 1: 170.000,00 euros
4.2.2. Lot 2: 80.000,00 euros.
4.3. Valor estimat del contracte: 206.611,57 Euros
5. Garanties exigides:
5.1. Provisional: no
5.2. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació, segons la clàusula H.2 del plec de clàusules administratives particulars
6. Requisits específics del contractista:
6.1. Classificació: no obligatòria
6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte
7. Presentació d'ofertes:
7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals contats des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.
7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.
7.3. Lloc de presentació:
7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat
7.3.2. Domicili: C/ del Ter nº 16-3r Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster); 07009-Palma
7.4. Admissió de variants: no
7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos
8.Obertura de les ofertes:
8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3
8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.
9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.
Palma, 26 de febrer de 2018
El secretari general
Francesc Gálvez Capellà