Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSELL INSULAR DE MENORCA

Núm. 2301
Formalització de la contractació per lots del servei d'assegurances del Consell Insular de Menorca: Lot I, d’accidents; Lot II, de responsabilitat civil i patrimonial; Lot III, de danys materials; Lot IV, de vehicles i embarcacions; i Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca,, per procediment obert i tramitació ordinària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Exp. 4301/000024.Ser/2017

En compliment del que disposa l'article 154.1 del text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, (TRLCSP), es fa pública la següent formalització de contracte:

1. Entitat adjudicadora.

a) Organisme: Consell Insular de Menorca

b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de contractació

c) Nombre d'expedient: 4301/000024.Ser/2017

d) Adreça d'internet del Perfil de contractant: http://www.cime.es/contractes

2. Objecte del contracte.

a) Tipus de contracte: Serveis

b) Descripció: Contractació per lots del servei d'assegurances del Consell Insular de Menorca: Lot I, d’accidents; Lot II, de responsabilitat civil i patrimonial; Lot III, de danys materials; Lot IV, de vehicles i embarcacions; i Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca.

c) Lot: ---

d) CPV (Referència de Nomenclatura): Lot I: 66512100-3; Lot II: 66516000-0; Lot III: 66515000-3; Lot IV: 66514110-0, 66516100-1, 66514150, 66516300; i Lot V: 66516400-4

e) Acord d'inici d'expedient: Resolució de la Consellera Executiva de Serveis Generals, Participació Ciutadana i Habitatge de data 4/7/2017

f) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: DO/S S148, en data 04/08/2017, enviat per a la seva publicació el dia 1/8/2017.

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació.

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Empreses/professionals convidats: ---

d) Ofertes presentades:

Lot I, d’accidents: una (1)

Lot II, de responsabilitat civil i patrimonial: tres (3)

Lot III, de danys materials: tres (3)

Lot IV, de vehicles i embarcacions: Ninguna

Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca: una (1)

4. Valor estimat.

Valor estimat del contracte: 980.996,19 € IVA exempt.

5. Pressupost base de licitació: 339.816,19 €, IVA exempt, d'acord amb el següent detall:

Lot I, d’accidents: 18.680,41 €

Lot II, de responsabilitat civil i patrimonial: 124.688,22 €

Lot III, de danys materials: 103.673,59 €

Lot IV, de vehicles i embarcacions: 60.541,64 €

Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca: 32.232,33 €

6. Formalització del contracte.

LOT I, D’ACCIDENTS

a) Òrgan de contractació: Consell Executiu

b) Data d'adjudicació: 21 de desembre de 2017.

c) Data formalització: 19 de gener de 2018

d) Contractista: Previsión Balears, MPS

e) CIF: V07103419

f) Nacionalitat: espanyola

g) Import d'adjudicació:

- Import IVA exempt: 16.935,02 € pels 770 dies prevists en el plec.

h) Import de formalització:

- Import IVA exempt: 15.593,42€, pels 709 dies de contracte.

i) Motivació: Atès que ha estat l'única proposta presentada a aquest lot i per tant la més avantatjosa econòmicament, d’acord amb les Meses de contractació dels dies 7/11/2017 i 14/12/2017 i els criteris d'adjudicació prevists en el plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació..

LOT II, DE RESPONSABILITAT CIVIL I PATRIMONIAL.

a) Òrgan de contractació: Consell Executiu

b) Data d'adjudicació: 21 de desembre de 2017.

c) Data formalització: 22 de gener de 2018

d) Contractista: Zurich Insurance PLC, sucursal en España.

e) CIF: W0072130H

f) Nacionalitat: espanyola

g) Import d'adjudicació:

- Import IVA exempt: 71.805,68 € per 774 dies prevists en el plec.

h) Import de formalització:

- Import IVA exempt: 65.682,71 €, per 708 dies de contracte.

i) Motivació: Atès que ha estat l'única proposta presentada a aquest lot i per tant la més avantatjosa econòmicament, d’acord amb les Meses de contractació dels dies 7/11/2017 i 14/12/2017 i els criteris d'adjudicació prevists en el plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació.

Lot III, de danys materials.

a) Òrgan de contractació: Consell Executiu

b) Data d'adjudicació: 21 de desembre de 2017.

c) Data formalització: 22 de gener de 2018

d) Contractista: Zurich Insurance PLC, sucursal en España.

e) CIF: W0072130H

f) Nacionalitat: espanyola

g) Import d'adjudicació:

- Import IVA exempt: 76.415,37 € per 774 dies prevists en el plec.

h) Import de formalització:

- Import IVA exempt: 69.899,33 €, per 709 dies de contracte.

i) Motivació: Atès que ha estat l'única proposta presentada a aquest lot i per tant la més avantatjosa econòmicament, d’acord amb les Meses de contractació dels dies 7/11/2017 i 14/12/2017 i els criteris d'adjudicació prevists en el plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació.

Lot IV, de vehicles i embarcacions.

a) Òrgan de contractació: Consell Executiu

b) Data declarar desert: 22 de novembre de 2017.

e) Motivació: Atès que no es va presentar cap oferta a aquest lot.

Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca.

a) Òrgan de contractació: Consell Executiu

b) Data d'adjudicació: 22 de gener de 2018.

c) Data formalització: 23 de febrer de 2018

d) Contractista: AIG Europe Sucursal en España

e) CIF: W8262878E

f) Nacionalitat: espanyola

g) Import d'adjudicació:

- Import IVA exempt: 25.785,86 € per 774 dies prevists en el plec.

h) Import de formalització:

- Import IVA exempt: 22.502,47 €, per 676 dies de contracte.

i) Motivació: Atès que ha estat l'única proposta presentada a aquest lot i per tant la més avantatjosa econòmicament, d’acord amb les Meses de contractació dels dies 7/11/2017 i 11/1/2018 i els criteris d'adjudicació prevists en el plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació.

 

Maó, 27 de febrer de 2018

La secretària interina del CIM

Rosa Salord Oleo