Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 2301
Formalització de la contractació per lots del servei d'assegurances del Consell Insular de Menorca: Lot I, d’accidents; Lot II, de responsabilitat civil i patrimonial; Lot III, de danys materials; Lot IV, de vehicles i embarcacions; i Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca,, per procediment obert i tramitació ordinària
Exp. 4301/000024.Ser/2017
En compliment del que disposa l'article 154.1 del text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, (TRLCSP), es fa pública la següent formalització de contracte:
1. Entitat adjudicadora.
a) Organisme: Consell Insular de Menorca
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei de contractació
c) Nombre d'expedient: 4301/000024.Ser/2017
d) Adreça d'internet del Perfil de contractant: http://www.cime.es/contractes
2. Objecte del contracte.
a) Tipus de contracte: Serveis
b) Descripció: Contractació per lots del servei d'assegurances del Consell Insular de Menorca: Lot I, d’accidents; Lot II, de responsabilitat civil i patrimonial; Lot III, de danys materials; Lot IV, de vehicles i embarcacions; i Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca.
c) Lot: ---
d) CPV (Referència de Nomenclatura): Lot I: 66512100-3; Lot II: 66516000-0; Lot III: 66515000-3; Lot IV: 66514110-0, 66516100-1, 66514150, 66516300; i Lot V: 66516400-4
e) Acord d'inici d'expedient: Resolució de la Consellera Executiva de Serveis Generals, Participació Ciutadana i Habitatge de data 4/7/2017
f) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: DO/S S148, en data 04/08/2017, enviat per a la seva publicació el dia 1/8/2017.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació.
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Empreses/professionals convidats: ---
d) Ofertes presentades:
Lot I, d’accidents: una (1)
Lot II, de responsabilitat civil i patrimonial: tres (3)
Lot III, de danys materials: tres (3)
Lot IV, de vehicles i embarcacions: Ninguna
Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca: una (1)
4. Valor estimat.
Valor estimat del contracte: 980.996,19 € IVA exempt.
5. Pressupost base de licitació: 339.816,19 €, IVA exempt, d'acord amb el següent detall:
Lot I, d’accidents: 18.680,41 €
Lot II, de responsabilitat civil i patrimonial: 124.688,22 €
Lot III, de danys materials: 103.673,59 €
Lot IV, de vehicles i embarcacions: 60.541,64 €
Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca: 32.232,33 €
6. Formalització del contracte.
LOT I, D’ACCIDENTS
a) Òrgan de contractació: Consell Executiu
b) Data d'adjudicació: 21 de desembre de 2017.
c) Data formalització: 19 de gener de 2018
d) Contractista: Previsión Balears, MPS
e) CIF: V07103419
f) Nacionalitat: espanyola
g) Import d'adjudicació:
- Import IVA exempt: 16.935,02 € pels 770 dies prevists en el plec.
h) Import de formalització:
- Import IVA exempt: 15.593,42€, pels 709 dies de contracte.
i) Motivació: Atès que ha estat l'única proposta presentada a aquest lot i per tant la més avantatjosa econòmicament, d’acord amb les Meses de contractació dels dies 7/11/2017 i 14/12/2017 i els criteris d'adjudicació prevists en el plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació..
LOT II, DE RESPONSABILITAT CIVIL I PATRIMONIAL.
a) Òrgan de contractació: Consell Executiu
b) Data d'adjudicació: 21 de desembre de 2017.
c) Data formalització: 22 de gener de 2018
d) Contractista: Zurich Insurance PLC, sucursal en España.
e) CIF: W0072130H
f) Nacionalitat: espanyola
g) Import d'adjudicació:
- Import IVA exempt: 71.805,68 € per 774 dies prevists en el plec.
h) Import de formalització:
- Import IVA exempt: 65.682,71 €, per 708 dies de contracte.
i) Motivació: Atès que ha estat l'única proposta presentada a aquest lot i per tant la més avantatjosa econòmicament, d’acord amb les Meses de contractació dels dies 7/11/2017 i 14/12/2017 i els criteris d'adjudicació prevists en el plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació.
Lot III, de danys materials.
a) Òrgan de contractació: Consell Executiu
b) Data d'adjudicació: 21 de desembre de 2017.
c) Data formalització: 22 de gener de 2018
d) Contractista: Zurich Insurance PLC, sucursal en España.
e) CIF: W0072130H
f) Nacionalitat: espanyola
g) Import d'adjudicació:
- Import IVA exempt: 76.415,37 € per 774 dies prevists en el plec.
h) Import de formalització:
- Import IVA exempt: 69.899,33 €, per 709 dies de contracte.
i) Motivació: Atès que ha estat l'única proposta presentada a aquest lot i per tant la més avantatjosa econòmicament, d’acord amb les Meses de contractació dels dies 7/11/2017 i 14/12/2017 i els criteris d'adjudicació prevists en el plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació.
Lot IV, de vehicles i embarcacions.
a) Òrgan de contractació: Consell Executiu
b) Data declarar desert: 22 de novembre de 2017.
e) Motivació: Atès que no es va presentar cap oferta a aquest lot.
Lot V, de responsabilitat d’autoritats i personal al servei del Consell Insular de Menorca.
a) Òrgan de contractació: Consell Executiu
b) Data d'adjudicació: 22 de gener de 2018.
c) Data formalització: 23 de febrer de 2018
d) Contractista: AIG Europe Sucursal en España
e) CIF: W8262878E
f) Nacionalitat: espanyola
g) Import d'adjudicació:
- Import IVA exempt: 25.785,86 € per 774 dies prevists en el plec.
h) Import de formalització:
- Import IVA exempt: 22.502,47 €, per 676 dies de contracte.
i) Motivació: Atès que ha estat l'única proposta presentada a aquest lot i per tant la més avantatjosa econòmicament, d’acord amb les Meses de contractació dels dies 7/11/2017 i 11/1/2018 i els criteris d'adjudicació prevists en el plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació.
Maó, 27 de febrer de 2018
La secretària interina del CIM
Rosa Salord Oleo