Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 2285
Plecs de condicions i convocatòria simultània de licitació del contracte privat del servei d'assegurança d'assistència sanitària a personal de l'Ajuntament de Manacor i als seus beneficiaris no subjecte a regularització harmonitzada
Per decret de batlia de 26 de febrer de 2018 s’ha aprovat l’expedient de contractació que és objecte d’aquest anunci. De conformitat amb aquest i als efectes prevists a l’article 188 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, els plecs de condicions reguladors d’aquesta contractació s’exposen al públic durant el termini de 10 dies naturals, comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions amb caràcter simultani a l’obertura del procediment de licitació.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Manacor.
b) Dependència que tramita l'expedient: Contractació
c) Exp. núm.: 05/2018
2. Objecte del contracte
a) Descripció: contracte privat de serveis d’assistència sanitària del personal de l’Ajuntament de Manacor i els seus beneficiaris
b) Termini del contracte: 1 any, prorrogable per un altre any
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: selecció en funció de diversos criteris.
4. Despesa anual
La despesa màxima anual és de 85.565,64 euros (activitat exempta d’IVA), en funció al preu unitari mensual màxim per persona de 73,51 euros.
5. Garanties
Definitiva: 5% del preu d’adjudicació.
6. Presentació de les ofertes
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats des del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB, de 9 a 14 hores, si el darrer dia fos inhàbil o dissabte es prorrogarà fins el primer dia hàbil.
b) Documentació a presentar: la indicada a la clàusula 15 del plec de clàusules administratives.
c) Lloc de presentació:
1r. Entitat: Registre d’entrada de l’Ajuntament de Manacor
2n. Domicili: plaça Convent, 1
3r. Localitat i codi postal: Manacor 07500.
4t. Telefon: 971849100. Fax: 971849133
7. Obertura de les ofertes
L’obertura del sobre B tindrà lloc el sèptim dia natural, a las 12 hores a l’edifici administratiu (2n pis, Ajuntament nou) a comptar des de l’obertura de la documentació administrativa. Si fos inhàbil o dissabte es prorrogarà al dia hàbil següent.
8. Capacitat per contractar
Ser empreses asseguradores inscrites en el Registre administratiu d’entitats asseguradores, previst a l’article 74 del Text refús de la Llei d’ordenació i supervisió de les assegurances privades, aprovat pel RDL 6/2004, de 29 d’octubre autoritzades per realitzar operacions d’assegurances en el ram objecte d’aquest contracte a acreditar mitjançant certificat emès per la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions.
9. Documentació requerida per acreditar les condicions mínimes de solvència econòmica, financera i tècnica.
L’establerta a l’apartat d) de la clàusula 19 del Plec de Clàusules Administratives.
La solvència econòmica s’acreditarà per qualsevol dels mitjans següents:
1) Volum anual de negocis dels serveis o treballs realitzats per l’empresa en l’àmbit de les activitats corresponents a l’objecte del contracte en els tres darrers exercicis conclosos.
Serà requisit mínim de solvència: que l’any del major volum de negocis en el curs dels darrers 3 anys conclosos, ha de ser al menys d’una vegada i mitja el valor estimat del contracte(269.531,76€) o amb una quantia mitjana dels tres anys que ha de ser com a mínim d’una vegada i mitja el valor estimat del contracte(269.531,76 €).
2) Patrimoni net, o bé ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic per al que està vençuda l’obligació d’aprovació de comptes anuals.
Serà requisit mínim de solvència , acreditar que disposa d’uns fons propis(patrimoni net) que siguin d’almenys el 20% de l’import del contracte ( 17.113,12 €).
La solvència tècnica o professional s’acreditarà per qualsevol dels mitjans següents:
1) Certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, i quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquests o a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració del licitador. Els certificats i/o la declaració han d’acreditar que el licitador ha executat durant qualsevol dels darrers cinc anys serveis similars al que són objecte d’aquesta licitació, avalats per certificats de bona execució.
Serà requisit mínim de solvència haver executat serveis respecte els quals:
L’import anual acumulat a l’any de major execució sigui igual o superior al 70% del valor estimat del contracte (125.871,48 €).
10.Criteris d’adjudicació
Els que consten a la clàusula 18 del plec de clàusules administratives:
1.- Per rebaixa del preu màxim, fins 50 punts
2.- Extensió a altres col·lectius, fins 30 punts
3.- Altres prestacions i mitjans, fins 15 punts
4.- Millores de facultatius i centres, fins 5 punts
11. Condicions especials d’execució de caràcter social
Complir amb totes les disposicions en vigor en matèria laboral, de seguretat social i de seguretat i salut en el treball aplicades a les persones treballadores vinculades a l’execució del contracte, segons s’especifica a la clàusula 25 del PCA.
Manacor, 26 de febrer de 2018
El batle, per delegació de firma
(decret 3093/2017)
Isabel Febrer Gelabert