Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS
Núm. 2279
Resolució del secretari de la conselleria de Cultura, Participació i Esports per la qual s'anuncia la licitació del contracte de subministrament de fons bibliogràfics per adults a la Biblioteca Pública de Palma Can Sales
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
Organisme: Conselleria de Cultura, Participació i Esports.
Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
Obtenció de la documentació i informació:
Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena
Localitat i codi postal: Palma - 07010
Telèfon: 971 17 77 18
Fax: 971 17 69 61
Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es
Direcció d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma
Data límit d'obtenció de documentació i informació: la mateixa que l'assenyala per a la presentació d'ofertes.
d. Número d'expedient: CONTR 2018/360
2. Objecte del contracte:
Tipus: subministrament
Descripció: contracte de subministrament de fons bibliogràfics per adults a la Biblioteca Pública de Palma Can Sales
Divisió per lots i nombre de lots/nombre de unitats: no.
Lloc d'execució/lliurament: Departament Tècnic de la Biblioteca Pública de Palma, Plaça Porta de Santa Catalina, 24 CP 07012 Palma
Termini d'execució/lliurament: des de la formalització fins el 31 de desembre de 2019
Admissió de pròrroga: si
Establiment d'un acord marc: no
Sistema dinàmic d'adquisició: no
CPV: 22113000-5
3. Tramitació i procediment
Tramitació: ordinària.
Procediment: obert.
Subhasta electrònica: no
Criteris d'adjudicació: veure clàusula A (Criteris d’Adjudicació) del Quadre de criteris d’adjudicació del contracte del plec de clàusules administratives particulars (PCAP)
4. Valor estimat del contracte: 69.865,40 euros
5. Pressupost base de licitació:
Import total: 33.269,24 euros (IVA exclòs); 1.330,76 euros (IVA); 34.600,00 euros (IVA inclòs).
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l’import de licitació.
7. Requisits específics del contractista:
Classificació: no
Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: D'acord amb l'apartat F (F0 a F4) del PCAP.
Altres requisits específics: els prevists en la lletra Z del PCAP.
Contractes reservats: no
Condicions especials d'execució de caràcter social: les previstes en la lletra M del PCAP.
8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:
Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no
Data límit de presentació: 16 dies naturals a contar des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.
Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules administratives particulars.
Lloc de presentació
Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports (UAC).
Domicilio: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)
Localitat i codi Postal: Palma– 07010
Direcció electrònica: contractacio@sgptc.caib.es
e. Número previst d'empreses (proc. restringit): no
f. Admissió de variants: no.
g. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a contar des de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d'ofertes:
Descripció: en els terminis exposats en el PCAP.
Direcció: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).
Localitat i codi postal: Palma - 07010
Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l'adjudicatari fins 400 €.
11. Altres Informacions: no
Palma, 22 de febrer de 2018
El secretari general
Guillem J. Fullana i Daviu