Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS

Núm. 2279
Resolució del secretari de la conselleria de Cultura, Participació i Esports per la qual s'anuncia la licitació del contracte de subministrament de fons bibliogràfics per adults a la Biblioteca Pública de Palma Can Sales

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

  1. Organisme: Conselleria de Cultura, Participació i Esports.

  2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

  3. Obtenció de la documentació i informació:

  1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

  2. Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena

  3. Localitat i codi postal: Palma - 07010

  4. Telèfon:  971 17 77 18

  5. Fax: 971 17 69 61

  6. Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es

  7. Direcció d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

  8. Data límit d'obtenció de documentació i informació: la mateixa que l'assenyala per a la presentació d'ofertes.

d. Número d'expedient: CONTR 2018/360

2. Objecte del contracte:

  1. Tipus: subministrament

  2. Descripció: contracte de subministrament de fons bibliogràfics per adults a la Biblioteca Pública de Palma Can Sales

  3. Divisió per lots i nombre de lots/nombre de unitats: no.

  4. Lloc d'execució/lliurament: Departament Tècnic de la Biblioteca Pública de Palma, Plaça Porta de Santa Catalina, 24 CP 07012 Palma

  5. Termini d'execució/lliurament: des de la formalització fins el 31 de desembre de 2019

  6. Admissió de pròrroga: si

  7. Establiment d'un acord marc: no

  8. Sistema dinàmic d'adquisició: no

  9. CPV: 22113000-5

3. Tramitació i procediment

  1. Tramitació: ordinària.

  2. Procediment: obert.

  3. Subhasta electrònica: no

  4. Criteris d'adjudicació: veure clàusula A (Criteris d’Adjudicació) del Quadre de criteris d’adjudicació del contracte del plec de clàusules administratives particulars (PCAP)

4. Valor estimat del contracte: 69.865,40 euros

5. Pressupost base de licitació:

Import total: 33.269,24 euros (IVA exclòs); 1.330,76 euros (IVA); 34.600,00 euros (IVA inclòs).

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% de l’import de licitació.

7. Requisits específics del contractista:

  1. Classificació: no

  2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: D'acord amb l'apartat F (F0 a F4) del PCAP.

  3. Altres requisits específics: els prevists en la lletra Z del PCAP.

  4. Contractes reservats: no

  5. Condicions especials d'execució de caràcter social: les previstes en la lletra M del PCAP.

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

  1. Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no

  2. Data límit de presentació: 16 dies naturals a contar des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.

  3. Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules administratives particulars.

  4. Lloc de presentació

  1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports (UAC).

  2. Domicilio: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)

  3. Localitat i codi Postal: Palma– 07010

  4. Direcció electrònica: contractacio@sgptc.caib.es

e. Número previst d'empreses (proc. restringit): no

f. Admissió de variants: no.

g. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a contar des de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d'ofertes:

  1. Descripció: en els terminis exposats en el PCAP.

  2. Direcció: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).

  3. Localitat i codi postal: Palma - 07010

  4. Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l'adjudicatari fins 400 €.

11. Altres Informacions: no

   

Palma, 22 de febrer de 2018

El secretari general
Guillem J. Fullana i Daviu