Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 2232
Resolució del director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni d’anotació en l’Inventari General de Béns i Drets de la CAIB, de la pròrroga tàcita del contracte d’arrendament de l’immoble situat carrer Cecili Metel nº11, 1ºD de Palma (DGTPFP 295/2017 PATRIM,PRO02 467/2018 )

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El 19 de novembre de 2003 es va signar un contracte d’arrendament de l’immoble situat al carrer de situat al carrer de Cecili Metel, 11,escala B, 1ºD de Palma, entre l’administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Sr. Llorenç Mayol Coll, titular de l'immoble, per un termini de dos anys, des de l'1 de novembre de 2003 fins al 31 d'octubre de 2005, com a seu del Consell Escolar de les Illes Balears.

2.El contracte ha estat prorrogat fins el 31 d’octubre de 2017.

3. La referència del Registre de la Propietat d’aquest local és la següent:

- Immoble urbà d’ aproximadament 124,19 metres quadrats, local 4 del primer pis situat al núm.11 del carrer de Cecili Metel de Palma, inscrit en el foli 91 del llibre 281 del tom 3830, finca 9586, inscripció I, del Registre núm. 5 de Palma. Referència cadastral 0009501-DD7800G-0089-Q-L.

4. El número d’actiu a l’Inventari General de Béns i Drets de la CAIB és el 100000001774.

5 .El 29 de novembre de 2017 va tenir entrada a aquesta Direcció General un ofici del director del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, amb documentació relativa a la pròrroga tàcita de l’arrendament del referit local, pel període comprès entre l’1 novembre de 2017 i el 31 d’octubre de 2019, que és la següent:

- La proposta d’inici de l’expedient, de 23 de novembre de 2017, del secretari general d’Educació i Universitat per delegació.

-Informe justificatiu s del secretari general d’Educació i Universitat, de 27 de novembre de 2017.

-Informe favorable de preus de mercat emès per la Direcció General d’Arquitectura i Habitatge.

-La resolució d’autorització i disposició del corresponent crèdit pressupostari,, signada pel secretari general d’Educació i Universitat, de 28 de novembre de 2017. La despesa total prevista és de 23.456.40 € i anirà a càrrec de la partida pressupostària 13101.421A01.20200.

6. En data 22 de gener de 2018, va tenir entrada un ofici del secretari general de la Conselleria d’Educació i Universitat com a contestació a l’enviat per la Direcció general del Tresor, Política Financera i Patrimoni el dia 4 de desembre de 2017 i reiterat el 10 de gener de 2018, esmenant el que es reclamava.

7.El 25 de gener de 2018, una vegada revisada la documentació per part del Servei de Patrimoni, es va enviar un ofici per que faltava documentació necessària per poder seguir tramitant l’expedient, la qual era:

· Certificat d’existència de crèdit pressupostari adequat i suficient.

· Document R de fiscalització original

·Certificat de despeses plurianuals compromeses, signat pel cap d’UGE

· Informe de la direcció general competent en matèria de pressuposts.

8. El 15 de febrer de 2018 va tenir entrada un ofici del secretari general de la Conselleria d’Educació i Universitat on s’adjuntava la documentació requerida al punt anterior.

9. Tenint en compte la quantitat esmentada, aquest expedient no requereix la fiscalització prèvia per part de la Intervenció General.

Fonaments de dret

1.L’article 65 i els següents de la Llei 6/2001, d’11 d’abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 49, de 24 d’abril), el Reglament que la desplega (BOIB núm. 192, de 24 de desembre de 2005) i la resta de disposicions aplicables.

2. El Decret 8/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s’estableix l’estructura de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 97, de 2 de juliol).

3. El Decret 9/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears (BOIB núm. 97, de 2 de juliol).

4. El Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost).

5. El Decret 49/2016, de 22 de juliol, de cessament i nomenament d’alts càrrecs de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques (BOIB núm. 93, de 23 de juliol), pel qual es nomena el director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Anotar en l’Inventari General de Béns i Drets de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears la pròrroga tàcita del contracte d’arrendament de l’immoble ubicat al carrer de Cecili Metel, 11,escala B, 1ºD de Palma , a comptar des de l’1 de novembre de 2017 fins al 31 d’octubre de 2019, per una renda mensual de 977.35 €, inclòs IVA, que faran un total de despesa de 23.456,40€, que aniran a càrrec de la partida pressupostària 13101.421A01.20200, sempre que hi hagi crèdit adequat i suficient en els pressuposts generals de la Comunitat Autònoma, amb l’objectiu de poder continuar ubicant la seu del Consell Escolar de les Illes Balears.

2. Notificar aquesta resolució a la Conselleria d’Educació i Universitat, sense perjudici de que s’hagi de tramitar el corresponent procediment econòmic financer i dur a publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears aquesta resolució.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se notificat i publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se notificat i publicat la Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma, 26 de febrer de 2018

El director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni

José Luís Gil Martín