Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE LES ILLES BALEARS

Núm. 2219
Resolució de la presidenta de l’Agència Tributària de les Illes Balears per la qual s'aprova la convocatòria ordinària per accedir als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal del personal funcionari de carrera i laboral fix de l’Agència Tributària de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

 1. L'article 16 i següents del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, per qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP) estableix la carrera professional com el conjunt ordenat d'oportunitats d'ascens i expectatives de progrés professional conforme als principis d'igualtat, mèrit i capacitat.

2. El dia 24 d'octubre de 2008 es va aprovar l'Acord del Consell de Govern de ratificació de l’Acord entre l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i les organitzacions sindicals CCOO, CSI-CSIF, STEI-i, UGT i USO, pel qual es van determinar els criteris i les línies generals del procés negociador per a l’adopció d’acords en matèria de funció pública, en l’àmbit de la Mesa Sectorial de Serveis Generals i del personal laboral per al període 2008-2011 (BOIB núm. 154, d'1 de novembre).

3. En el punt 5 d'aquest Acord diu:

CARRERA PROFESSIONAL

D’acord amb els termes de l’EBEP, i com s’ha reflectit dins l’apartat referit als compromisos en la nova Llei de funció pública, la carrera del funcionari com a dret d’aquest a la promoció professional s’ha de completar ara amb la carrera horitzontal, la qual, tal com diu la norma bàsica a l’article 16 a), consisteix en la progressió de grau, categoria, nivell o altres conceptes anàlegs, sense necessitat de canviar de lloc de treball (...).

4. Per Acord del Consell General de l’ATIB de 5 de juny de 2015 es va ratificar l’Acord de la Mesa Sectorial de Serveis Generals de 19 de maig de 2015 mitjançant els quals es desenvolupa el punt 5è, carrera professional, de l’Acord del Consell de Govern de 24 d’octubre de 2008 que ratifica l’Acord entre l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i les organitzacions sindicals CCOO, CSI-CSIF, STEI-I, UGT i USO, mitjançant el qual es determinen els criteris i les línies generals del procés negociador per a l’adopció d’acords en matèria de funció pública, en l’àmbit de la mesa sectorial de serveis generals i del personal laboral (BOIB núm.87 de 11 de juny de 2015).

5. Per Acord del Consell General de l’Agència Tributària de les Illes Balears de 10 de desembre de 2015 es va ratificar l’Acord de la Mesa Sectorial de Serveis Generals de 19 de novembre de 2015 pel qual s’aproven les bases per reactivar la carrera professional del personal funcionari i laboral de l’Agència Tributària de les Illes Balears i es remodula l’Acord de la Mesa Sectorial de Serveis Generals de 19 de maig de 2015 (BOIB núm. 183, de 17 de desembre).

6. Finalment, l’Acord del Consell General de l’Agència Tributària de les Illes Balears de 14 de febrer de 2018 va proposar a la presidenta de l’Agència Tributària de les Illes Balears la convocatòria i la resolució del procediment per accedir o progressar en el model de carrera profesional del personal funcionari de carrera i laboral fix de l’Agència Tributària de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

  1. Convocar un procediment per accedir o progressar en el model de carrera professional del personal funcionari de carrera i laboral fix del personal de l’Agència Tributària de les Illes Balears.
  2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria (annex 1).
  3. Aprovar els criteris de valoració i el barem de puntuació aplicable a aquesta convocatòria relatiu al bloc d'Aprenentatge, docència i gestió del coneixement (annex 2).
  4. Aprovar el model de sol·licitud per participar-hi (annex 3).
  5. Designar els membres dels comitès de valoració que s’indiquen en l'annex 4 d'aquesta Resolució.
  6. Publicar aquesta resolució i els seus annexos en l'aplicació Portal de Serveis al Personal i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució −que exhaureix la via administrativa−, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta resolució, d'acord l'article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i amb el que estableix l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d’acord amb el que estableixen els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

                                                                                           

Palma, 23 de febrer de 2018

La presidenta de l’Agència Tributària de les Illes Balears

Catalina Cladera i Crespí

 

ANNEX 1

Bases de la convocatòria

1. Objecte

1.1 Aquesta convocatòria té com a objecte donar compliment al punt 6 dels acords ratificats per l'Acord del Consell General de l’ATIB  de 10 de desembre de 2015, els quals diuen:

Aquesta convocatoria té per objecte donar compliment al punt 6 de l’Acord de la Mesa Sectorial de Serveis generals de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de 19 de noviembre de 2015, pel qual s’aproven les bases per reactivar la carrera profesional del personal funcionari de carrera i el personal laboral fix de l’Agència Tributària de les Illes Balears i es remodula l’Acord de la Mesa Sectoria de serveis generals de  19 de maig de 2015, ratificat per Acord del Consell General de l’ATIB de dia 10 de desembre de 2015.

1.2 Aquesta convocatòria es regeix pel que disposen els Acord del Consell General de l’ATIB de 5 de juny de 2015 i de 10 de desembre de 2015.

2. Àmbit d'aplicació

Pot participar en aquest procediment ordinari, sempre que compleixin els requisits de l’apartat 3, el personal següent:

- Personal funcionari de carrera i laboral fix, de l'àmbit de l'administració de serveis generals, que presta serveis en l’Agència Tributària de les Illes Balears.

- També pot participar-hi el personal laboral assenyalat en el punt 1 de la disposició addicional primera del conveni col·lectiu vigent per al personal laboral al servei de l’Agència Tributària de les Illes Balears.

3. Requisits

3.1 Disposar de fraccions de temps romanents que no hagin estat utilitzades per obtenir un nivell en la fase extraordinària d'implantació, sempre que la durada d’aquest excedent sigui superior a tres anys (1096 dies) a data 31 de desembre de 2015.

A l'efecte de poder facilitar informació relativa al compliment del requisit relatiu a la disposició de fraccions de temps romanents que no hagin estat utilitzades per obtenir un nivell, sempre que la durada d’aquest excedent sigui superior a tres anys, s'ha de publicar en l'aplicació del Portal de serveis al personal una relació de les persones que compleixen aquest requisit juntament amb el període de serveis sobrers (romanents) i que per tant no han d’acreditar. En el supòsit de no aparèixer en el llistat i de considerar que compleixen el requisit específic esmentat, podran sol·licitar un certificat de serveis prestats que ho acrediti i adjuntar-lo juntament amb la sol·licitud.

3.2 Tenir reconegut el nivell immediatament anterior quan es tracti d’accedir als nivells II, III i IV, respectivament.

3.3 Tenir almenys cinc anys de serveis prestats computats de la forma següent:

  • Temps de serveis sobrers superiors a tres anys (1096 dies) establert en el punt 3.1 anterior.
  • Temps de serveis prestats en el cos, escala, especialitat o categoria en què es pretén progressar fins a 31 de desembre de 2017 o 31 de desembre de 2018, depenent de si es presenta la sol·licitud en el primer o en el segon termini establert en el punt 6.1 d'aquesta convocatòria.

S’entén com a situació computable a l’efecte de temps les situacions administratives següents:

  1. Servei actiu.
  2. Serveis especials.
  3. Excedència forçosa laboral.
  4. Excedència voluntària per raó de violència de gènere.
  5. Excedència per cura de familiars.
  6.    Excedència per raó de violència terrorista.
  7. Expectativa de destinació i excedència forçosa pel transcurs del temps màxim de durada de la situació d’expectativa de destinació.
  8. Excedència voluntària especial regulada al Decret llei 5/2012, d'1 de juny, de mesures urgents en matèria de personal i administratives per a la reducció del dèficit públic del sector públic de la comunitat autònoma de les Illes Balears i d'altres institucions autonòmiques.

4. Mèrits necessaris

4.1 Haver obtingut el certificat d’aprofitament de la formació específica sobre l'Avaluació 360º promoguda per l’Escola Balear de l’Administració Pública o estar en condicions d’obtenir-ho abans de la data de fi de presentació de sol·licituds.

4.2 Comptar, per aquesta convocatoria, amb la puntuació mínima següent relativa al bloc d'Aprenentatge, docència i gestió del coneixement que estableix l’annex 2 d’aquesta convocatòria:

  • Personal funcionari de carrera dels subgrups A1 i A2 així com personal laboral fix dels nivells 1 i 2: 30 punts.
  • Personal funcionari de carrera dels subgrups C1 i C2 així com personal laboral fix dels nivells 3 a 6: 20 punts.
  • Personal funcionari de carrera del grup AP i laboral fix dels nivells 7 i 8: 10 punts

5. Criteris aplicables únicament i exclusiva per aquesta convocatòria

5.1 En el supòsit dels apartats relatius a formació d’actualització i perfeccionament, docència i gestió del coneixement, es tindran en compte els mèrits obtinguts en el període comprès entre l’1 de gener de 2001 i el 31 de desembre de 2017 o 31 de desembre de 2018, depenent de si es presenta la sol·licitud en el primer o en el segon termini establert en el punt 6.1 d'aquesta convocatòria.

5.2 En el supòsit dels apartats relatius a titulacions acadèmiques diferents de l’exigida per a l’accés en el cos, escala o categoria en què es pretén progressar en la carrera, certificats de nivells d’idiomes del Marc comú europeu de referència, certificats de nivells de català superiors a l’exigit per a l’accés al cos, escala o categoria corresponent i nivell i certificat del coneixement del llenguatge administratiu, es tindran en compte els obtinguts en qualsevol moment anterior al 31 de desembre de 2017 o 31 de desembre de 2018, depenent de si es presenta la sol·licitud en el primer o en el segon termini que estableix el punt 6.1 d'aquesta convocatòria.

5.3 El personal que, tot i complir el requisit establert en el punt 3.1 d'aquesta convocatòria, no compleix la resta de requisits o no pot acreditar els mèrits mínims exigits, pot sol·licitar la progressió en la carrera en el segon termini de presentació de sol·licituds que estableix aquesta convocatòria.

6. Procediment

6.1 Termini per presentar sol·licituds

S'estableixen dos terminis per presentar les sol·licituds:

  • Des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució en el BOIB fins el dia 31 de març de 2018.
  • Des del dia 1 de novembre de 2018 fins el 31 de desembre de 2018.

6.2 Model de sol·licitud

Les sol·licituds s’han d’ajustar al model oficial establert, disponible en l'aplicació Portal de Serveis al Personal o en l'adreça: <portaldelpersonal.caib.es>.

6.3 Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s'han d’emplenar i registrar en el Registre General de l’ATIB o en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015.

6.4 Acreditació de requisits i mèrits necessaris

Els requisits i mèrits corresponents s’acrediten amb els documents que consten en l’expedient personal.

L’Administració ha d’incorporar d’ofici en l’expedient de la convocatòria el compliment dels requisits i mèrits necessaris que estableixen els punts 3 i 4 d’aquesta convocatòria, si en la sol·licitud es fa constar l’autorització per tal que l’òrgan competent comprovi les dades que consten en el Registre de personal.

No obstant això, i en relació amb el compliment del requisit establert en el punt 4.2, les persones sol·licitants poden aportar els mèrits que considerin oportuns i que no constin inscrits en el seu expedient personal.

En aquest supòsit i respecte dels mèrits que s'acreditin, el Servei de Registre de Personal ha de tramitar la inserció dels esmentats mèrits en l’expedient personal corresponent, si així es fa constar en la sol·licitud.

Pel fet de presentar la sol·licitud, la persona interessada accepta les bases de la convocatòria.

6.5 Comitè de valoració

Per valorar les sol·licituds presentades es crea un comitè de valoració qui s’encarregarà de les sol·licituds presentades pel personal funcionari de carrera de l’ATIB.

6.6 Funcions del comitè de valoració:

  • Rebre les sol·licituds presentades, comprovar els requisits i valorar els mèrits de les persones sol·licitants.
  • Elevar a la presidenta de l’Agència Tributària de les Illes Balears les propostes provisionals i definitives de les llistes de persones admeses i excloses de la convocatòria.
  • Elevar a la presidenta de l’Agència Tributària de les Illes Balears la proposta definitiva d'estimació o desestimació de la sol·licitud d’accés a cada nivell.

6.7 Composició i funcionament del comitè de valoració

El comitè de valoració ha d’estar format per cinc membres:

  • Tres vocals designats per la presidenta de l’Agència Tributària de les Illes Balears d’entre el personal de l’ATIB amb experiència profesional. Una d'aquestes persones ha d'exercir les funcions de president o presidenta.
  • Dos vocals designats per la Mesa de Negociació de l’ATIB.

Cada comitè ha de designar, en la primera sessió, les persones que han d’actuar com a president o presidenta i secretari o secretària, entre les anomenades per la directora de l’ATIB, les quals es poden substituir, en cas d’absència a alguna de les sessions del comitè, per qualsevol altre dels vocals que hi assisteixin.

Per a cada persona membre del comitè de valoració s’ha de designar una titular i una suplent.

En la composició del comitè de valoració, s’ha de procurar respectar el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres.

Les persones membres del comitè de valoració designats per la directora de l’ATIB han de pertànyer, en tot cas, com a personal funcionari de carrera o personal laboral fix, a un grup de titulació igual o superior al que s’exigeix per ingressar en els cossos, escales o categories professionals als quals corresponen la valoració de les sol·licituds de reconeixement de nivell de carrera profesional presentades.

Les persones que són membres del comitè de valoració s’han d’abstenir de formar-ne part si hi concorren els motius d’abstenció que preveu la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Perquè el comitè de valoració es constitueixi vàlidament, a l’efecte de dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d’acords, es requereix sempre la presència del president o la presidenta i del secretari o la secretària, i que hi siguin presents la majoria de persones que en són membres, titulars o suplents.

Els membres del comitè de valoració estan obligats a mantenir sigil i secret sobre els informes, les avaluacions, les deliberacions i els comentaris fets sobre les persones avaluades.

6.8 Llistes provisionals

Una vegada vençut cada termini per presentar sol·licituds, es publicarà, en la intranet corporativa i en el tauler d'anuncis de l’Agència Tributària de les Illes Balears, la resolución de la presidenta de l’ATIB que contindrà les llistes provisionals de persones admeses, de qui hagi d'esmenar les deficiències de la sol·licitud i de les persones excloses juntament amb la causa d’exclusió.

Les persones interessades disposaran d'un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la data de publicació de la resolució que conté les llistes provisionals, per esmenar les deficiències i per formular al·legacions contra l'exclusió.

6.9 Llistes definitives

Resoltes les esmenes i les al·legacions, la presidenta de l’Agència Tributària de les Illes Balears dictarà les resolucions corresponents, que contendran les llistes definitives de persones admeses i excloses, especificant la causa de l'exclusió. Aquestes resolucions es publicaran de la mateixa manera que la resolució amb les llistes provisionals.

6.10 Resolució

El comitè de valoració, una vegada valorats el mèrits aportats, ha d'elevar una proposta a la presidenta de l’ATIB, en la qual s’especificarà el personal que accedeix a un nou nivell de carrera professional, així com el que no ho fa.

La presidenta dictarà una Resolució definitiva en la qual constarà de manera individualitzada l’assoliment o no del nivell de carrera corresponent, que serà publicada en el BOIB.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, pot interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant la presidenta de l’Agència Tributària de les Illes Balears, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i amb el que estableix l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

6.11 Termini de resolució i efectes

El termini màxim per resoldre aquest procediment és de sis mesos. Els efectes de la manca de resolució expressa són desestimatoris, d'acord amb la disposició addicional vuitena de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

7. Efectes administratius i econòmics derivats del nivell de carrera assolit

El reconeixement administratiu del nivell corresponent i els efectes econòmics del reconeixement per al personal que ho sol·liciti en el primer termini es retrotreuen a la data d’1 de gener de 2018.

El reconeixement administratiu del corresponent nivell i els efectes econòmics del reconeixement per al personal que ho sol·liciti en el segon termini es desplegaran l'1 de gener de 2019.

La quantia, en còmput anual, del complement de carrera corresponent a cada nivell és la recollida en el punt 6 de l'Acord del Consell General de 5 de juny de 2015.

ANNEX 2

Criteris de valoració i barem de puntuació relatius al bloc de Aprenentatge, docència i gestió del coneixement

1. Aprenentatge

S’entén per aprenentatge el procés mitjançant el qual s'adquireix una determinada habilitat, s'assimila informació o s'adopta una nova estratègia per al manteniment i la millora de la competència professional, amb la finalitat de contribuir a elevar la qualitat dels serveis, la consecució dels objectius estratègics de l’organització i el desenvolupament professional dels empleats públics.

1.1 Aprenentatge per a l’actualització i el perfeccionament professional

L’Escola Balear d’Administració Pública és l’òrgan competent per establir, organitzar i desenvolupar l’acció formativa del personal al servei de l’Administració autonòmica.

En aquest apartat es valora la participació en accions formatives encaminades al manteniment, actualització i perfeccionament professional impartides o homologades per l’EBAP, així com la participació en altres activitats impartides en el marc de l'Acord de Formació per a l'Ocupació de les Administracions Públiques, independentment de qui sigui el promotor en el període corresponent.

També es valora l’assistència a congressos, jornades i conferències relacionades amb l’activitat professional i institucional organitzats per l’EBAP, les diferents conselleries, els seus ens instrumentals així com universitats i col·legis professionals.

Així mateix, l’assistència a la formació realitzada pel Servei de Prevenció de Riscos Laborals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears també serà valorat com a assistència d’acord amb el número d’hores certificat.

En el cas que l'acció formativa no sigui organitzada o homologada per l’EBAP, el comitè de valoració ha de considerar el contingut de l’acció i el seu enquadrament dins una àrea o categoria definida de formació de l’EBAP, ja sigui com a aprofitament o com a assistència.

1.2 Formació acadèmica

Es valoren totes les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l’equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports, així com les titulacions universitàries no oficials i els títols propis de postgrau de les universitats en la regulació dels ensenyaments propis.

1.3 Formació en una llengua del Marc comú europeu de referència

Es valoren tots els certificats del Marc comú europeu de referència per a les llengües o les equivalències legalment establertes, expedits per les escoles oficials d’idiomes, per les universitats o per altres organismes oficials.

1.4 Coneixements de llengua catalana

Es valoren tots els certificats de llengua catalana superiors als exigits com a requisit d’accés a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu.

Es valoren els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per l’òrgan corresponent competent en normalització lingüística o els que s’hagin declarat equivalents.

2. Docència i gestió del coneixement

S’entén per docència el procés de transmissió de coneixements, tècniques i habilitats. D'altra banda, s'entén per gestió del coneixement, les diferents accions encaminades a crear, capturar, transformar, difondre i utilitzar el coneixement per a la gestió efectiva del capital intel·lectual en el desenvolupament de l'organització.

2.1 Docència i col·laboració en el disseny i la planificació de la formació

Seran objecte de valoració les activitats següents:

  1. Docència, definida com a acció d’impartir accions formatives de qualsevol modalitat al personal de l’Administració autonòmica i a altres empleats públics, dins els plans de formació organitzats o homologats per l’EBAP o per altres administracions públiques.
  2. Realització de tasques de coordinació d’àrees de formació de l'EBAP.
  3. Realització de les funcions encomanades per l'EBAP com a responsable de formació d'una conselleria o entitat.
  4. Coordinadors d’activitats d’aprenentatge o de gestió de coneixement, així com col·laboradors en el disseny i direcció d'accions formatives de nova creació nomenats per l'EBAP.
  5. Participació en congressos, jornades o conferències com a ponent o conferenciant relacionats amb l’activitat professional i institucional.

En el cas que les activitats de les lletres a i e no siguin organitzades per l’EBAP, el comitè de valoració ha de considerar el contingut de l’acció i el seu enquadrament dins una àrea o categoria definida per l’EBAP.

 

3. Barem de puntuació de l’Àrea d'aprenentatge, docència i gestió del coneixement

Aprenentatge

1. Aprenentatge per a l'actualització i el perfeccionament

Puntuació

1.1

Cursos amb certificat d’aprofitament / assignatures del Màster d’Hisenda

0,5 punts per hora

1.2

Assistència a congressos, jornades, conferencies i tallers, així com altres accions formatives amb certificat d’assistència

0,15 per hora

2. Formació acadèmica i reglada:

Puntuació

2.1

Títol de doctorat. Nivell 4 de MECES

15 punts per títol

2.2

Títol de postgrau universitari: màsters oficials universitaris

0,2 punts per crèdit

2.3

Títol de postgrau universitari: títols propis universitaris (màster, especialista universitari i expert universitari)

0,15 punts per crèdit

2.4

Títol de grau universitari. Nivell 3 de MECES

15 punts

2.5

Títol de grau universitari. Nivell 2 de MECES

10 punts

2.6

Títol de tècnic superior de formació professional. Nivell 1 de MECES

8 punts

2.7

Títol de tècnic mitjà de formació professional

5 punts

3. Formació en una llengua del Marc comú europeu - Certificats nivells del Marc comú europeu

Puntuació

Bàsic 1 (1r curs de cicle elemental) - Certificat de nivell A1

1 punts

Bàsic 2 (2n curs de cicle elemental) – Certificat de nivell A2

1,5 punts

Intermedi 1 – Certificat de nivell B1

2 punts

Intermedi 2 (3r curs de cicle elemental) – Certificat de nivell B1+

2,50 punts

Avançat (abans 1r curs cicle superior) – Certificat de nivell B2

3 punts

Avançat B2+ (abans 2n curs de cicle superior) – Certificat de nivell B2+

3,5 punts

Certificat de nivell C1

4 punts

Certificat de nivell C2

5 punts

4. Coneixements de llengua catalana

Puntuació

Certificat de nivell B1

2 punts

Certificat de nivell B2 (abans certificat B)

3 punts

Certificat de nivell C1 (abans certificat C)

4 punts

Certificat de nivell C2 (abans certificat D)

5 punts

Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat E)

2 punts

  

Docència i gestió del coneixement

1. Docència i col·laboració en el disseny i planificació de la formació

Puntuació

1.1

Docència

0,5 punts per hora

1.2

Coordinació d'àrees de formació

2 punts per any complet

1.3

Responsable de formació d'una conselleria o entitat

1 punt per any complet

1.4

Coordinació d'activitats d'aprenentatge o de gestió de coneixement

1 punt per activitat

1.5

Col·laboració en el disseny i direcció d'accions formatives de nova creació

0,5 punts per col·laboració

1.6

Participació en congressos, jornades o conferències

Ponència: 2 punts

Comunicació o pòster: 1,5 punts

2. Gestió del coneixement

Puntuació

2.1

Participació en grups de treball i comunitats d'aprenentatge

0,15 punts per hora de participació

2.2

Participació com a mentor o mentora, o tutor o tutora en els programes desenvolupats per l'EBAP

1 punt per programa

2.3

Elaboració de material per a la transmissió i difusió del coneixement

0,10 punts per hora de formació a la qual es destini el material elaborat.

2.4

Autoria de llibres , reculls normatius comentats o edicions equivalents en altres suports audiovisuals

Autoria: 3 punts

Coautoria: 2 punts

2.5

Articles divulgatius en revistes i publicacions periòdiques especialitzades

Autoria: 1 punt

Coautoria: 0,5 punts

2.6

Obtenció de reconeixements públics i premis

2 punts

 

ANNEX 3

Model de sol·licitud

Sol·licitud de participació en la convocatòria ordinària per accedir als diferents nivells que integren la carrera professional horitzontal del personal funcionari de carrera i laboral fix de l’Agència Tributària de les Illes Balears.

Dades personals i professionals

Núm productor DNI Sexe (H/D) Grup Nivell de carrera

Llinatges, nom

Cos, escala, especialitat / categoria professional

Situació administrativa

Domicili Codi postal

Localitat Illa (si n'és el cas)

Província Telèfon 1 Telèfon 2

Sol·licit l’admissió a la convocatòria de carrera ordinària aprovada en la Resolució de la presidenta de l’ATIB de data 24 de gener de 2018, i declar que són certes totes les dades d’aquest document i em compromet a justificar documentalment els mèrits aportats si m'ho requereixen durant el procediment.

Declar que complesc els requisits exigits per participar en la convocatòria.

Declar que dispòs dels mèrits mínims establerts en la convocatòria consistents en:

Haver obtingut certificat d’aprofitament de la formació específica sobre Avaluació 360º promoguda per l’EBAP, o estar en disposició d'obtenir-la, dins el termini de presentació d'instàncies.

Comptar amb la puntuació mínima que estableix la convocatòria i relativa als mèrits del bloc d'Aprenentatge, docència i gestió del coneixement de l’annex 2 d’aquesta.

Autoritz a l’Agència Tributària de les Illes Balears a comprovar els requisits i mèrits exigits en la convocatòria en el meu expedient personal (si no prestau l'autorització haureu d'aportar justificació documental dels requisits i els mèrits ─annex 3.1─). Don el consentiment perquè l’Administració tracti les meves dades personals als efectes que es derivin d’aquesta convocatòria.

Palma,  ...........d.........................................de.....................

Signatura:

D’acord amb el que preveu la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre,de protecció de dades de caràcter personal, la persona interessada pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant un escrit adreçat a la directora de l’Agència Tributària de Illes Balears.

ANNEX 3.1

Mèrits al·legats

Dades personals i professionals

Núm productor DNI Sexe (H/D) Grup Nivell de carrera

Llinatges, nom

Documents

Fotocòpia acarada, amb identificació del funcionari/ària de carrera que realitza i signa l'acarament, de cada un dels documents següents:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

AUTORITZ a l’Agència Tributària de les Illes Balears per inserir d'ofici en el meu expedient personal els mèrits aportats en aquesta convocatòria.

......................................., ...........d.........................................de.................

Signatura:

 

ANNEX 4

Comitè de Valoració

Vocal 1 titular:        José Fernando Iglesias González

Vocal 1 suplent:      Jose María Carreras Medina

Vocal 2 titular:        Pedro Alcover Montaner

Vocal 2 suplent:      Juana Mª Pérez Frau

Vocal 3 titular:        Rosa Delgado Plaza

Vocal 3 suplent:      Justo Alberto Roibal Hernández

Vocal 4 titular:  Representant de la Mesa de Negociació de l’ATIB

Vocal 4 suplent: Representant de la Mesa de Negociació de l’ATIB

Vocal 5 titular:  Representant de la Mesa de Negociació de l’ATIB

Vocal 5 suplent: Representant de la Mesa de Negociació de l’ATIB