Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 2170
Licitació contracte de servei públic «Salvament a les platges de Son Bou i Cala en Porter »

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'acord de la Junta de Govern Local de data 16.02.2018, per mitjà del present anunci s'efectua convocatòria del procediment obert, diversos criteris d'adjudicació, per a l'adjudicació del contracte de servei públic «Salvament a les platges de Son Bou i Cala en Porter », conforme a les següents dades:

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Junta de Govern local

b) Dependència que tramita l’expedient: contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1. Dependència: Contractació

2. Domicili: Carrer Major, 11

3. Localitat i Codi Postal: Alaior, 07730

4. Telèfon: 971 37 10 02

5. Telefax: 971 37 29 58

6. Correu electrònic: contractacio@aj-alaior.org

7. Direcció d'internet del perfil del contractant web municipal : http://www.alaiorsedelectronica.org/Perfil contractant plataforma Estat: https://contrataciondelestado.es

8. Portal de transparència: http://alaior.sedelectronica.es/transparency/9abd4d9f-22d0-4a63-9496-85f6d37ffe71/

9. Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors a partir del següent de la publicació de l'anunci en el BOIB

d) Número d’expedient. 454/2018

2. Objecte del contracte.

a) Tipus: Servei

b) Descripció de l’objecte: Servei públic de vigilància, salvament, socorrisme i accessibilitat als usuaris de les platges de Cala en Porter i Son Bou del tm. Alaior, i vigilància dinàmica a les platges no vigilades de Cales Coves, Cala Sant Llorenç i Cala Llucalari.

c) Lloc d’execució: Tm. d'Alaior

1. Domicili: Platja de Son Bou i Cala en Porter

2. Localitat i Codi Postal: Alaior, 07730

d) Termini d’execució: 2 anys, si bé el servei es prestarà de l’1 de maig a 31 d’octubre.

e) Admissió de Pròrroga: Veure clàusula apartat D. del quadre de característiques del PCAP.

f) Codi de classificació

CPV 752410000 -7

3. Tramitació i procediment.

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert, diversos criteris d’adjudicació.

c) Criteris d’adjudicació: Veure apartat A del quadre de característiques del PCAP.

1.- Ampliació de l’horari del servei, fins a 35 punts

1.1. Fins a 22 punts per l’ampliació de l’horari en temporada mitjana

1.2. Fins a 7 punts per l’ampliació de l’horari en temporada baixa

1.3. Fins a 6 punts per l’ampliació de l’horari en temporada alta

2.- Millora en el preu del servei, fins a 30 punts

La millora en l’oferta econòmica es valorarà conforme amb la següent fórmula

Pi = 30 xPRPi

10

On:

PRPi és el percentatge de reducció de l’empresa «i» sobre el pressupost base de licitació.

El percentatge màxim de reducció que serà objecte de puntuació es fixa en el 10% del pressupost base de licitació. Aquelles ofertes que presentin una reducció superior al 10% no obtindran una puntuació superior als 30 punts,però sí estaran obligades a complir l’oferta en el supòsit que fossin adjudicatàries.

3.- Millores equipament i personal, fins a 20 punts

3.1. Aportació d’un moto aquàtica. 10 punts

3.2. Aportació de personal diplomat en infermeria per a la platja de Son Bou durant la temporada alta. 6 punts-

3.3. Aportació de fins a dos desfibril·ladors per les torres de vigilància 1 i 2 de Son Bou. Fins a 2 punts.

s’atorgarà 1 punt per a cada desfibril·lador que aporti el licitador fins a un màxim de 2.

3.4 Aportació d’equipament per a prestar serveis a persones amb mobilitat reduïda. Fins a 2 punts.

- Per l’aportació d’una cadira amfíbia s’atorgarà 1 punt.

- Per l’aportació d’un kit de crosses s’atorgarà 0,5 punts.

- Per l’aportació d’un caminador amfibi s’atorgarà 0,5 punts.

4.- Projecte tècnic del servei: 15 punts

4.1. Organització del personal adscrit al servei. 5 punts

4.2. Material adscrit al servei. 5 punts

4.3. Altres. 5 punts.

4. Valor estimat del contracte: 662.902,77 €.

5. Pressupost base de licitació:

a) Import Net 200.879,63 €; IVA 42.184,721€; Import total 243.064,35€.

6. Garanties exigides.

Definitiva (%) 5% de l'import d'adjudicació.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació, no escau, veure apartat F del quadre de característiques del PCAP..

b) Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: Veure apartat F2 i F.3 del quadre de característiques del PCAP.

8. Presentació d’ofertes:

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors a partir del següent de la publicació de l'anunci en el BOIB.

b) Modalitat de presentació: Per qualsevol de les formes establertes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de PAAP.

c ) Lloc de presentació: Veure apartat 1 d'aquest anunci

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: Veure clàusula 13 del PCAP

b) Adreça: C/ Major,11

c) Localitat i Codi Postal: Alaior - 07730

d) Data i hora: Veure clàusula 13 PCAP

10. Despeses de Publicitat. A càrrec de l'adjudicatari

11. Altres informacions: Simultàniament, i d'acord amb el previst a l'article 188 de la Llei 20/2006 municipal i de règim local de les Illes Balears, s'exposa al públic durant el termini de deu (10) dies naturals el plec de clàusules particulars que ha de regir el procediment d'adjudicació del contracte; en cas que es presentin al·legacions, quedarà suspesa la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, es reprendrà el que resti d'aquest termini a partir de l'endemà de la resolució de les reclamacions.

Alaior, febrer de 2018.

El Batle accidental

Arturo Pons Reurer