Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR

Núm. 2204
Licitació del contracte administratiu especial d’explotació de la piscina municipal de Sant Llorenç des Cardassar i del bar annex

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.

c) Data d’aprovació dels plecs: 23 de febrer de 2018.

2. Objecte del contracte

a) Descripció: Explotació de la piscina municipal de Sant Llorenç des Cardassar, bar annex, recepció, organització de cursos de natació durant els mesos d’estiu, vigilància, conservació de la piscina i cobrament dels tiquets d’entrada a l’esmentada instal·lació i emissió dels abonaments d’acord amb el preu públic aprovat per l’Ajuntament, tot en els termes disposats per la legislació vigent, tant general com sectorial, així com als plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques.

b) Durada del contracte: 2 anys a comptar des de dia 15 de juny de 2018 (o des de la data d´obertura de la piscina oferta, en el seu cas, com a millora per part del contractista entre les dates 1 o 8 de juny de 2018).

3. Procediment, tramitació i forma d’adjudicació

a) Procediment: Obert.

b) Tramitació: Ordinària.

c) Forma: Contracte no subjecte a regulació harmonitzada.

4. Pressupost

a) Import sense IVA: 49.586,78 euros.

b) IVA: 10.413,22 euros.

c) Total: 60.000 euros.

5. Garanties

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, exclòs l´impost sobre el valor afegit.

6. Obtenció de documentació i informació

a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1.

c) Localitat i codi postal: Sant Llorenç des Cardassar, 07530.

d) Telèfon: (34) 971838393

e) Telefax: (34) 971838094

f) Perfil del contractant: www.santllorenc.es.

7. Requisits específics del contractista. Solvència

En els termes del plec de clàusules administratives particulars:

1. Classificació.

D’acord amb l´actual redacció del Text refós de la Llei de contractes del sector públic amb les modificacions introduïdes en el Reglament general de la Llei de contractes de les administraciones públiques pel Reial decret 773/2015, de 28 d’agost, no s’exigeix classificació.

2. Solvència:

a) Solvència econòmica i financera. S’haurà d’acreditar mitjançant:

Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals, amb indicació expressa dels riscos coberts (danys materials i personals) i per quantia mínima de   600.000 euros, amb una vigència mínima d´un any.

b) Solvència tècnica o professional. S’haurà d’acreditar mitjançant:

Una relació dels principals serveis de característiques substancialment similars als de l´objecte del contracte realitzats en els darrers cinc anys que inclogui l’import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic. Quan el destinatari hagués estat un subjecte privat, mitjançant certificats expedit per aquest, o mitjançant una declaració de l´empresari.

En el seu cas, aquests certificats poden ser comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.

L’import anual que l’empresari ha d’acreditar com executat durant l’any de major execució dins el període de cinc anys ha de ser, com a mínim, de 20.000 euros, IVA inclòs.

8. Presentació d’ofertes

a) Termini: 15 dies naturals comptats a partir del dia següent al dia de la publicació de l´anunci de licitació al BOIB. Si el darrer dia de dit termini fos dissabte, diumenge o festiu, el termini de presentació de proposicions s´entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

b) Hora límit: 14:30 hores.

c) Documentació a presentar: L´especificada al plec de clàusules administratives particulars que regeix la licitació del contracte.

d) Lloc de presentació:

- Registre General de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

- Plaça Ajuntament, 1, 07530 Sant Llorenç des Cardassar.

- Telèfon: (34) 971838393.

- Telefax: (34) 971838094.

9. Obertura de les ofertes

a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar (Saló de sessions).

b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1, 07530, Sant Llorenç des Cardassar.

c) Data i hora: Les anunciades en el seu moment al perfil del contractant.

10. Criteris de valoració d’ofertes i adjudicació del contracte:

En els termes establerts al plec de clàusules administratives particulars:

1. Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules: 20 punts.

2. Proposició econòmica: 35 punts.

11. Altres informacions

D’acord amb el que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives particulars s’exposa al públic, al departament de Secretaria, durant el termini de deu dies naturals a partir de la data de publicació d’aquest anunci, perquè puguin presentar-s´hi reclamacions, que seran resoltes per la Junta de Govern de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar. 

 

Sant Llorenç des Cardassar, 23 de febrer de 2018

El batle,

Mateu Puigròs Sureda