Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 2129
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Presidència per la qual s’anuncia la licitació del servei de manteniment adaptatiu i perfectiu del sistema informàtic per a la gestió de les iniciatives parlamentàries de la Direcció General de Relacions amb el Parlament (CONTR 2018 589)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.

a) Organisme: Conselleria de Presidència

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2 - 3er

3) Localitat i codi postal: 07012 Palma

4) Telèfon: 971 17 70 34

5) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es

6) Direcció d’Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

7) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2018 589

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: servei.

b) Descripció de l'objecte: servei de manteniment adaptatiu i perfectiu del sistema informàtic per a la gestió de les iniciatives parlamentàries de la Direcció General de Relacions amb el Parlament.

c) Divisió per lots i nombre de lots: no.

d) Lloc de lliurament/execució: veure PPT.

e) Termini de lliurament/execució: dos anys comptadors des de l'1 d'abril de 2018 o des del dia següent a la formalització del contracte, si aquesta data és posterior.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) CPV (referència de nomenclatura): 724210007

h) El contracte inclou clàusules socials tant com a criteri d’adjudicació com a condicions especials d’execució (lletra M del quadre de característiques del contracte del PCAP).

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica (45%); qualitat de la descripció tècnica i funcional (40%), desglossat en els subcriteris següents: planificació dels treballs, viabilitat, innovació i idoneïtat de les solucions i millores proposades (25%), i metodologia i plataforma per a la gestió de les tasques i incidències (15%); ampliació del termini de garantia (5%) i criteri social (10%).

4. Valor estimat del contracte: 26.400 euros.

5. Pressupost base de licitació:

a) Import màxim de licitació: 12.000 euros. Import total 14.520 euros.

6. Garanties exigides:

Definitiva: 5% del pressupost de licitació, IVA exclòs.

 

7. Requisit específics del contractista:

a) Classificació: no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica o professional: la indicada a les lletres F.2, F.3 i F.5 del plec de clàusules administratives particulars.

8 Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: fins les 10:00h del 16è dia natural comptador des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu, passarà al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: presencial o per correu.

c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència.

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2 Domicili: Passeig de Sagrera, 2 - 3er

3 Localitat i codi postal: Palma de Mallorca- 07012

4 Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 2 mesos.

9 Obertura d’ofertes:

a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2

b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca - 07012

d) Data i hora: 19 de març de 2018 a les 10 :00 hores.

10. Despeses de publicitat: màxim 300 euros que seran a càrrec de l’adjudicatari.

 

Palma, 22 de febrer de 2018

La secretària general
Teresa Suárez Genovard