Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 2082
Secció de Contractació. Aprovació dels plecs i licitació de Obres del projecte d’execució de reordenació del solar de l’antic Canòdrom. Exp. 2018-013-O

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern de dia 7 de febrer de 2018 va acordar el següent:

PRIMER.-  Aprovar la iniciació de l’expedient per a la contractació d´ obres de reordenació del solar de l´ antic canòdrom per el seu destí a parc amb un  pressupost de licitació que ascendeix a la quantitat de UN MILIÓ CENT SETANTA-CINC MIL SIS-CENTS CINQUANTA-CINC EUROS AMB CINC CÈNTIMS IVA INCLÒS (1.175.655,05). L’expedient consta de: FASE PREVIA:

• Informe justificatiu de la necessitat i idoneïtat de la contractació: Determinació tipus de contracte, Determinació del preu, Determinació objecte del contracte i no fraccionament, Criteris d’adjudicació, Determinació del procediment d'adjudicació i criteris valoració.

• Informe sobre la conveniència de no adjudicació en lots.

• Projecte d'obra i plecs de condicions tècniques.

• Acord d’aprovació del projecte d'obra i plecs tècnics de la Junta de Govern en data 13 de desembre de 2017.

• Informació pública del projecte: 15 dies (article 149 de la Llei 20/2006).  BOIB NÚM. 156 de data 21 de desembre de 2017

• Certificat de no al·legacions.

• Informe de supervisió del projecte.

• Acta de replanteig.

• Certificat de propietat dels terrenys. INCIACIÓ EXPEDIENT:

• Certificat d’existència de crèdit.

• Plec de clàusules administratives particulars

• Informe  de Serveis Jurídics municipals.

• Vist i plau de la despesa del Regidor d’Hisenda. • Informe de Fiscalització de la Intervenció.

• Proposta d’acord d’inici  i d´ aprovació de l’expedient, dels plecs  administratius  i de la despesa.

SEGON: Declarar la tramitació ORDINÀRIA de l’expedient.

TERCER: Aprovar l’expedient de contractació i disposar l’apertura del mateix per procediment obert NO SARHA . El termini de execució  contracte es fixa en DOTZE MESOS.

QUART: Declarar la tramitació ORDINÀRIA de l’expedient.

QUINT: Aprovar la despesa  del pressupost màxim de licitació per import de UN MILIÓ CENT SETANTA-CINC MIL SIS-CENTS CINQUANTA-CINC EUROS AMB CINC CÈNTIMS  IVA INCLÒS(1.175.655,05). Per l’any 2018 amb càrrec a les aplicacions 08.17101.6090015 Parc del Tirador/Canòdrom, Infraestructures (LL.C. 2015), 476.220,00 €. 08.171.01.6090017 Parc del Tirador/Canòdrom, Infraestructures (LL.C. 2017), 247.605,22 €. 08.17101.609.0117 Parc del Tirador/Canòdrom,  Mobiliari (LL.C. 17), 17.458,81 €. 08.17101.6090217 Parc del Tirador/Canòdrom, Il·luminació (LL.C. 17), 134.578,99 €. Per a 2019: 299.792,03 €, amb càrrec a: 08.171.01.6090017 Parc del Tirador/Canódrom, Infraestructures (LL.C. 2017), 159.799,44 €. 08.17101.609.0117 Parc del Tirador/Canódrom,  Mobiliari (LL.C. 17), 54.366,71 €. 08.17101.6090217 Parc del Tirador/Canódrom, Il·luminació (LL.C. 17), 85.625,88 €.

SISÈ: Aprovar el plec de condicions administratives que regiran amb caràcter general la contractació d’aquestes obres, el contingut del quals s´adjunta con annex  al present acord.

SETÈ: Sotmetre els esmentats plecs a informació pública, mijtjançant la seva inserció al BOIB,  per un  termini de DEU dies naturals de conformitat a l’article 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, simultaniejant aquest termini de reclamacions amb el de presentació d’ofertes de l’anunci de licitació, tal i com es faculta a l’article 188.3 de l’esmentada  Llei. També es publicarà  al perfil del contractant de l’Ajuntament de Palma.

VUITÈ: TRAMETRE l’expedient al Servei de Contractació per a la seva tramitació”

Per això, en aplicació de l’article 188 de la  Llei 20/2006 de 15 de desembre de Règim Local de les Illes Balears, s’anuncia l’esmentat acord als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs estaran publicats al Perfil del Contractant d’aquest Ajuntament.

 

Palma, a 21 de febrer de 2018

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014 publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de  OBRES DEL PROJECTE D’EXECUCIÓ DE  REORDENACIÓ DEL SOLAR DE L’ANTIC CANÒDROM, segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 07.02.2018.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: Secció de Contractació
  • Exp.: 2018-013-O

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  Obres del projecte d’execució de reordenació del solar de l’antic Canòdrom
  • Termini d’execució: 12 mesos

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost: 971.631,92 € més 204.023,13 € d’IVA. Total  1.175.655,05 € amb l'IVA inclòs.

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palma.cat

6è.- Classificació contractista:   Grup G , subgrup 6 , categoria 3

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 26 (VINT-I-SIS) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del segon dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

Palma, a 21 de febrer de 2018

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014 publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre