Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 2040
Licitació del servei per l´elaboració i subministrament dels menús mitjançant el sistema de càtering als menjadors escolars dels centres educatius municipals de primer cicle d´educació infantil d´Alcúdia. CN-03/2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Resolució de la Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística, de data 20 de febrer de 2.018, s’ha aprovat l’expedient de contractació del servei per l´elaboració i subministrament dels menús mitjançant el sistema de càtering als menjadors escolars dels centres educatius municipals de primer cicle d´educació infantil d´Alcúdia, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, tramitació ordinària, expedient de contractació núm. CN-03/2018.

Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquest es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.

 1.-Entitat Adjudicadora:

a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.

b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.

c) Data d’aprovació de la licitació: 20 de febrer de 2.018

d) Número d’expedient: CN-03/2018

e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; mblloret@alcudia.net .

f) perfil del contractant: http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)

g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.

2.-Objecte del contracte

a.-Tipus: Serveis

b.- CPV: CPV Títol o principal: 55524000-9 (serveis de subministrament de menjars per escoles);

c.- Descripció de l’objecte: Contracte de serveis, dels previstos a l’article 10 del TRLCSP. L’objecte del contracte és la prestació del servei de càtering, consistent en l’elaboració i subministrament de menús mitjançant el sistema de càtering en línia calenta als menjadors escolars dels centres educatius municipals de primer cicle d’educació infantil d’Alcúdia.

d.- Divisió per lots: NO

e.-Termini d’execució/duració: DOS ANYS prorrogable per dos anys més.  

f.-Lloc d’execució: Els dos centres educatius municipals de primer cicle d’educació infantil d’Alcúdia:

-Escola Municipal d´Educació Infantil EEI S´Estol del Rei en Jaume, ubicat al carrer Antoni Maria Alcover, 4 d´Alcúdia, i

-EEI Sa Pilota, situat al C/ Formentera, 2 d´Alcúdia.

3.-Tramitació i Procediment

a.-Tramitació: Ordinària

b.-Procediment: Obert.

c.- Criteris d’adjudicació:

c.1) CRITERIS D’ADJUDICACIÓ:

Per a l’adjudicació del present contracte, es tindran en compte els següents criteris d’adjudicació, que seran valorats d’acord amb el següent barem:

 

CRITERI

PONDERACIÓ

A) Oferta econòmica (criteri subjecte a fórmula matemàtica) (Sobre 2)

Màxim 60 punts

B) Millores: (criteris subjectes a fórmula matemàtica) (Sobre 3)

Màxim 40 punts:

b.1) Aliments ecològics

Màxim 10 punts

b.2) Productes de temporada

Màxim  10 punts

b.3) Temps de resposta davant imprevistos

Màxim 10 punts

b.4) Relació amb les famílies

Màxim 10 punts

TOTAL

100 punts

 - Sobre «2»: Oferta econòmica

A) OFERTA ECONÒMICA. Fins a  60 punts. (criteri subjecte a fórmula matemàtica):

Es valorarà de la forma següent i fins un màxim de 60 punts. S’atorgarà la màxima puntuació al preu més econòmic i la resta es ponderaran aplicant la següent formula:

P = Pmax x ((OF-PBI)/(OM-PBI))

A on: P = Puntuació Obtinguda. Pmax = 60 OF = Preu Oferta Licitador. OM = Preu Oferta més baixa presentada. PBI del contracte= tipus de licitació del contracte.

- Sobre «3»: Millores.

B) MILLORES. Criteris d’adjudicació avaluables mitjançant fórmula matemàtica:

b.1). Utilització en l´elaboració dels menús escolars d´aliments bàsics provinents de l´agricultura ecològica, fins un màxim de 10 punts. (criteri objectiu):

-5 punts pel compromís d´introduir llegums ecològiques com a primer plat principal a tots els menús que ofereixin.

-5 punts pel compromís d´introduir cereals ecològics (arròs i pasta) com a primer plat principal a tots els menús que ofereixin.

b.2). Utilització en l´elaboració dels menús escolars de productes de temporada: 10 punts. (criteri objectiu):

Compromís de que les principals fruites, hortalisses i verdures que es facin servir per a l’elaboració dels menús escolars s’escolliran en funció de la temporada, d’acord amb el calendari de disponibilitat dels aliments de temporada adjunt a l’annex 1 del plec de prescripcions tècniques.

b.3). Millora en el temps de resposta davant imprevistos: 10 punts. (criteri objectiu):

Compromís que, en cas d´existència d´imprevistos en la prestació del servei: canvis de menús, errades, retards o qualsevol incidència que no permeti prestar el servei amb normalitat, el temps de resposta davant imprevistos serà inferior a 30 minuts.

b.4). Millora en la relació amb les famílies: Fins un màxim de 10 punts. (criteri objectiu):

-S’atorgaran deu punts a les empreses que es comprometin a realitzar una xerrada informativa als pares i mares o tutors legals dels usuaris habituals del menjador, amb una periodicitat trimestral.

-S’atorgaran cinc punts a les empreses que es comprometin a realitzar una xerrada informativa als pares i mares o tutors legals dels usuaris habituals del menjador, amb una periodicitat semestral.

TOTAL  100 punts

4. Valor estimat del contracte: 211.992 € IVA exclòs.

5. Pressupost Base de licitació:

Tipus de licitació: preu unitari per menú: 4,38 € (Iva exclòs)

Aquest es el preu que podrà ser objecte de baixa d’acord amb els criteris d’adjudicació.

Preu màxim del contracte: 96.360 €, IVA exclòs

Import IVA (al tipus del 10%): 9.636 €

Preu de Licitació IVA inclòs: 105.996 €

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, IVA exclòs.

Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’article 96.1 del TRLCSP.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: No s’exigeix

b) Solvència econòmica i financera: Establerta en els plecs. S’acreditarà a traves dels mitjans fixats a l’apartat J.2.1. del quadre resum de característiques dels plecs.

c) Solvència tècnica i professional: Establerta en els plecs. S’acreditarà a través dels mitjans fixats a l’apartat J.2.2. del quadre resum de característiques dels plecs.

d) Altres requisits específics:

d.1) Acreditació del compliment de normes de garantia de la qualitat i de gestió mediambiental: No s’exigeix.

d.2) Compromís d’adscripció de mitjans: Establerta en els plecs. S’acreditarà a través dels mitjans fixats a l’apartat J.4. del quadre resum de característiques dels plecs.

d.3) Compliment de la quota de reserva de llocs de treball per a persones amb discapacitat, fixat a l’apartat J.5 del quadre resum.

d.4) Habilitació empresarial o professional exigida: Establerta en els plecs. S’acreditarà a través dels mitjans fixats a l’apartat J.6. del quadre resum de característiques dels plecs.

8. Presentació d’ofertes:

a) Data límit de presentació: Dins els 16 dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació en el BOIB i fins a les 14 hores.

b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 8h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A). 

c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu (no missatgeria), els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es  licita, i fent  constar la data i hora de presentació de la proposició i el número de certificat de la remesa.

d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: dos mesos, des de la data d’obertura de les ofertes.

e) Admissió de variants: No.

9.Obertura de les ofertes

a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.

b) Domicili: Carrer Major, 9

c) Localitat: Alcúdia.

d) Codi Postal: 07400

e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.

f) Hora: 13 h.

10.Despeses d’anuncis

A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 1.000 Euros.

 

11. Altres informacions:

Per a més informació sobre la licitació adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.alcudia.net  (tauler de contractació).

 Alcúdia, 21 de febrer de 2018.

 La Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.

 Joana Maria Bennàsar Serra.