Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 1980
Aprovació de la Convocatòria de Subvencions per a fomentar el fútbol federat del terme de Santa Margalida
El Batle en data 13 de febrer de 2018 ha aprovat la convocatòria de subvencions que han de regir la concessió de les ajudes per a fomentar el futbol federat de 2018 i els models d’instància a presentar per a formular la corresponent sol·licitud. La Convocatòria ha estat enviada a la Base de Dades Nacional de Subvencions amb el número de codi 386634. Tot això mitjançant la resolució que seguidament es transcriu juntament amb els seus annexes:
“Vista la Provisió de Batlia de data 15 de gener de 2018 d’acord amb la qual l’Ajuntament vol continuar col·laborant i atorgar ajuts econòmics als Clubs de Futbol de Santa Margalida que amb el futbol base contribueixen de forma efectiva en la dinamització del terme i que, d’una forma o d’una altre, ajuden a l’Ajuntament en l’exercici de les seves competències, fomentant la participació i el benestar dels ciutadans, així com promovent la pràctica de l’esport.
Vist que amb aquesta finalitat es vol continuar col·laborant amb el finançament del funcionament ordinari derivat de la pràctica de futbol base federat.
Atesa la Base d’Execució número 37 del Pressupost Municipal de 2018 i d’acord amb l’Ordenança General reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 de 29/09/2012), es considera convenient aprovar les bases específiques i convocar la concessió de les esmentades subvencions dirigides a fomentar i col·laborar amb el finançament als Clubs de Futbol de Santa Margalida
Atès que d’acord amb l’esmentada Ordenança les subvencions que es concedeixen a través del procediment de concessió en règim de concurrència competitiva s’inicien d’ofici mitjançant convocatòria aprovada pel Ple. Si bé amb caràcter previ o simultani a l’aprovació de la convocatòria s’han d’aprovar les Bases Específiques de la subvenció.
Atès el contingut actualment vigent de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, que reconeix a les bases reguladores de la concessió de subvencions la naturalesa de disposicions reglamentàries i a la convocatòria de les subvencions la naturalesa d’acte administratiu, es fa necessària una publicació diferenciada, i per aquest motiu s’han de sotmetre a votació unes i l’altra de forma separada.
Vist l’informe d’Intervenció de la mateixa data d’acord amb el qual en el Pressupost Municipal per a l’any 2018 de l’Ajuntament de Santa Margalida hi existeix l’aplicació pressupostària 341 48900 “Clubs de Futbol” amb una consignació de 40.000,00.-€
Atès que l’Ajuntament en Ple el 25 de gener de 2018 va aprovar en sessió ordinària les Bases específiques que han de regir la concessió de subvencions per a fomentar el futbol federat i també la delegació al Batle de l’aprovació de la convocatòria i dels models d’instància de les subvencions objecte d’aquestes Bases.
Atès que les Bases han estat publicades al BOIB Núm. 18 de 8 de febrer i a la seu electrònica d’aquest Ajuntament, en ús de les facultats legalment establertes RESOLC
PRIMER.- Aprovar la Convocatòria de subvencions que han de regir la concessió de subvencions per a fomentar el futbol federat que s’adjunten com a ANNEX 1.
SEGON.- Aprovar els models d’instància de les subvencions objecte de la present Convocatòria que s’adjunten com a ANNEX II.
TERCER- Publicar el present acord, juntament amb la convocatòria a la Base Nacional de Subvencions, en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma i a la seu electrònica de l’Ajuntament.”
El que es fa públic en compliment de les disposicions vigents.
Santa Margalida, 13 de febrer de 2018
El Batle,
(Delegació de signatura, Decret Núm. 1193 de data 2/12/2016, Primer Tinent de Batle, Martí A. Torres Valls)
Joan Monjo Estelrich
ANNEX I: CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIÓ PER A FOMENTAR EL FUTBOL FEDERAT DEL TERME DE SANTA MARGALIDA.
1. OBJECTE I FINALITAT.
1. L’objecte del present acte és convocar les ajudes econòmiques que l’Ajuntament de Santa Margalida concedirà durant l’any 2018, en règim de concurrència competitiva, per a sufragar les despeses derivades de la pràctica del futbol inscrit a la Federació de Futbol de les Illes Balears en el terme municipal de Santa Margalida.
2. La finalitat d’aquestes subvencions és fomentar i promoure la pràctica d’aquest esport, així com donar suport a les persones que el practiquen i en promouen la seva pràctica a Santa Margalida.
2. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA.
Durant l’exercici pressupostari 2018, es destina la quantitat de 40.000,00.-€ a les subvencions objecte de les presents bases, amb càrrec a l’aplicació pressupostària següent: 341 48900 Clubs Futbol.
3. BENEFICIARIS.
1. Poden ser beneficiaris de les subvencions objecte de la present convocatòria aquelles persones jurídiques, entitats i associacions esportives legalment constituïdes com a entitats sense ànim de lucre, que tinguin el seu domicili en el terme de Santa Margalida, que tinguin entre les seves finalitats l’objecte de la present convocatòria i que participin en competicions oficials de futbol de la Federació de Futbol de les Illes Balears.
2. No podran obtenir la condició de beneficiari de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies que s’indiquen en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i en l’article 8 de l’Ordenança General Reguladora de les Subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida.
4. ACTIVITATS SUBVENCIONABLES.
Són objecte de la present subvenció les despeses derivades del funcionament ordinari dels clubs de futbol del terme de Santa Margalida inscrits a la Federació de Futbol de les Illes Balears durant la temporada 2017 – 2018 (des d’agost de 2017 fins a juny 2018).
5. ACTIVITATS NO SUBVENCIONABLES.
En cap cas seran despeses subvencionables:
- Despeses de les temporades 2016-2017 i 2018-2019.
- Els interessos deutors dels comptes bancaris.
- Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals.
- Despeses de procediments judicials.
- Els tributs, excepte que el beneficiari de la subvenció els aboni de manera efectiva.
- Els imposts indirectes quan son susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.
- Despeses d’avituallament, sopars i dinars d’inauguracions, cloendes o altres celebracions.
- Premis en metàl·lic per a participants.
- Despeses de personal de l’entitat que desenvolupi funcions generals de gestió o administratives (gerent, director, personal administratiu...).
6. RÈGIM DE LA CONCESSIÓ. COMPATIBILITAT O INCOMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS.
1. Les subvencions objecte de la present convocatòria es concediran en règim de concurrència competitiva de totes les sol·licituds que compleixin els requisits exigits en aquestes bases i en la seva convocatòria.
2. Les subvencions, tal i com permet la Base d’Execució Núm. 37 del Pressupost Municipal de 2018 podran cobrir el 100% del cost del projecte subvencionat, tenint en compte les limitacions pressupostàries i les contingudes en aquesta convocatòria.
3. Els ajuts econòmics objecte de la present convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altre administració pública o entitat privada, sempre que l’import dels ajuts concedits sigui de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres, no superi el cost de l’activitat subvencionada.
7. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. TERMINI, LLOC I FORMA.
1. El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies naturals, comptadors des de l’endemà de la publicació de la convocatòria d’aquesta subvenció en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Si el darrer dia fos inhàbil, s’ha d’entendre prorrogat fins el primer dia hàbil següent.
2. Les sol·licituds s’hauran de formular mitjançant instància, s’hauran de dirigir al Sr. Batle-President de l’Ajuntament i s’hauran de presentar en el Registre Electrònic de l’Ajuntament de Santa Margalida o a qualsevol dels llocs assenyalats en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques.
3. Les sol·licituds es formularan d’acord amb els models d’instància (ANNEX I). Juntament amb la sol·licitud, que anirà signada pel legal representat de l’entitat, s’haurà de presentar la següent documentació:
a. Fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.
b. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S’ha d’acreditar el nomenament i la vigència del càrrec.
c. Fotocòpia dels Estatuts o Acta Fundacional inscrits en el Registre Oficial Corresponent. No serà necessari presentar aquest document si l’entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l’Ajuntament de Santa Margalida i no s’ha produït cap modificació des de llavors.
d. Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l’ajuda econòmica. Entre d’altres aspectes, hi han de constar, una breu descripció de l’activitat per la qual es sol·licita la subvenció, el pressupost (on s’indicaran les despeses i els ingressos, desglossant, si escau, la part corresponent a imposts) i les dates de realització.
e. En el cas de que a la data de sol·licitud ja s’hagi realitzat el projecte pel qual es sol·licita la subvenció, s’adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades. En ella hi han de constar, en la mesura en que sigui possible, els aspectes indicats en el paràgraf anterior.
f. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s’ha d’ingressar l’import de la subvenció. No serà necessari presentar aquest certificat bancari si l’entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l’Ajuntament de Santa Margalida i no s’ha produït cap modificació des de llavors.
g. Declaració què l’entitat sol·licitant no rep cap més ajuda pel mateix concepte, o l’import de l’ajuda rebuda o sol·licitada amb relació al total i declaració responsable davant autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
h. Declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la Tresoreria General de la Seguretat Social, davant l’Agència Tributària i davant aquest Ajuntament. La presentació de la sol·licitud de la subvenció implicarà, excepte que expressament es manifesti el contrari, l’autorització del sol·licitant per a que l’òrgan atorgant obtingui de forma directa l’acreditació del compliment d’aquestes obligacions.
i. Documentació acreditativa dels criteris que es tindran en compte a l’hora de quantificar l’import de la subvenció d’acord amb les present bases. És a dir, inscripcions a la Federació Balear de Futbol dels equips i dels jugadors del futbol base.
4. D’acord amb l'establert en l'article 28.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques, en el cas que la documentació exigida ja estigui en poder de l’Ajuntament, els sol·licitants, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment de que formin part, podran fer ús del seu dret a no presentar-la, fent constar la data, el procediment i l’òrgan o dependència en que varen ser presentats o emesos. En els supòsits d'impossibilitat material d'obtenir el document, l'òrgan competent podrà requerir al sol·licitant la seva presentació, o, en defecte d'això, l'acreditació per altres mitjans dels requisits al fet que es refereix el document, amb anterioritat a la formulació de la proposta de resolució.
5. Són d’ús obligatori els models específics que s’han aprovat i s’adjunten com a annexes a la present convocatòria. La manca de presentació d’aquest models implicarà l’aplicació del que disposa l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
6. Si la sol·licitud no reuneix els requisits que s’estableixin en la convocatòria, es requerirà a la persona interessada perquè en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, advertint-la que si no ho fa se la tindrà per desistida de la seva petició, prèvia resolució que es dictarà en els termes previstos en l’article en l'article 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques.
7. Qualsevol dels òrgans que intervenen en el procediment de concessió podrà, en qualsevol moment del procés, sol·licitar a l’interessat la informació complementària, les dades i les acreditacions que estimi necessàries.
8. L’Ajuntament podrà exigir la presentació de documentació original i expressament s’estableix l’obligació de presentar els documents originals justificatius de les despeses.
8. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ. INICI, INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ.
Una Comissió Avaluadora es reunirà per examinar si els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions i avaluar les sol·licituds conforme als criteris establerts en les Bases i en +aquesta Convocatòria. De tot l’actuat en aquesta reunió s’aixecarà acta.
La Comissió Avaluadora estarà integrada pels següents membres:
- Sr. Martí A. Torres Valls, primer tinent-batle de l’Ajuntament que actuarà com a President de la Mesa.
Suplent: Sra. Maciana Alomar Bauzà.
- Sr. Alícia Payeras Pascual, Vocal (Secretari de la Corporació).
Suplent: Sra. Maria Teresa Coll Capó.
- Sr. Margalida Quetglas Ferragut, Vocal (Inteventora de la Corporació).
Suplent: Sra. Francisca Seguí Serra.
- Sra. Joan Quetglas Gayá, Vocal.
Suplent: Sra. Rocio Romero Galera.
- Sra. Maria Magdalena Marimón.
Suplent: Sr. Josep Gayà Aloy
- Sr. Joan Ramon Vives, que actuarà com a Secretària amb veu però sense vot.
Suplent: Sra. Catalina Payeras Reus.
L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’acta de la reunió de la Comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà a la seu electrònica de l’Ajuntament, obrint-se un termini de 10 dies naturals per presentar al·legacions. L’instructor incorporarà a l’expedient una diligència signada per la persona responsable en que consti lloc i data de publicació.
Pel que fa a la presentació d’al·legacions s’estarà a allò que s’ha establert per la presentació de sol·licituds.
Si no es presenten al·legacions dins del termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva. En altre cas, una vegada examinades les al·legacions presentades pels interessats, l’òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d’expressar el sol·licitant o la relació de sol·licitants pels que es proposa la concessió de la subvenció, la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.
La proposta de resolució definitiva es publicarà a la seu electrònica de l’Ajuntament atorgant als beneficiaris un termini de 10 dies naturals perquè comuniquin la seva acceptació. S’entendrà acceptada si dins d’aquest termini no s’expressa el contrari.
3. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s’atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop dictada la proposta de resolució definitiva i emès informe de fiscalització per la Intervenció Municipal.
La resolució es notificarà a tots els sol·licitants i es publicarà a la web de l’Ajuntament de Santa Margalida.
9. CRITERIS QUE HAN DE REGIR L’ATORGAMENT I QUANTIA DE LES SUBVENCIONS.
1. La concessió de les subvencions d’aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació.
2. Amb la finalitat de resoldre l’import de l’ajut a atorgar, s’estableixen els següents criteris:
a) S’atorgaran 1.000.-€ per cada equip de futbol inscrit a la Federació Balear de Futbol i que participi en alguna competició oficial de futbol.
b) S’atorgarà 60.-€ per cada jugador de futbol inscrit a la Federació Balear de Futbol, excepte que el crèdit consignat no fos suficient per a atendre totes les sol·licituds, en aquest cas, l’import del crèdit consignat una vegada descomptat l’import corresponent als equips, es dividiria entre la xifra resultant de la suma del número de jugadors total pels que es justifiquen les sol·licituds de subvenció, el resultat seria l’ajut atorgat per a cada jugador.
3. La quantia de la subvenció tindrà com a límit màxim el crèdit consignat contemplat en les bases i en aquesta convocatòria.
10. TERMINI DE RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ.
1. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos, a comptar des de la publicació de la convocatòria.
2. El venciment del termini màxim sense que s’hagi notificat la resolució legitima als interessats per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de la subvenció.
11. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS.
Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions establertes en les disposicions normatives que hi són d’aplicació i, en concret, de l’Ordenança General reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 de 29/09/2012), i de les següents:
a. Acceptar i complir la normativa de l’Ajuntament de Santa Margalida.
b. Dur a terme l’objecte de la subvenció d’acord amb les condicions establertes.
c. Acreditar davant l’Ajuntament que han executat o realitzat l’activitat subvencionada amb la documentació corresponent.
d. Comunicar a l’òrgan competent per resoldre d’acord amb l’article 6.3 de la present convocatòria l’obtenció de subvencions o ajudes per la mateixa finalitat no previstes inicialment, així com qualsevol eventualitat que alteri el desenvolupament de l’activitat subvencionada.
e. Facilitar tota la informació complementària que requereixi l’Ajuntament.
f. Fer constar que l’activitat està subvencionada per l’Ajuntament de Santa Margalida mitjançant el logotip o les identificacions corporatives de l’Ajuntament.
g. Informar i convidar a les autoritats de l’Ajuntament a la presentació, inauguració i cloenda de l’activitat subvencionada.
h. Fer la publicitat de l’activitat subvencionada amb llengua catalana.
i. Presentar, una vegada conclosa l’activitat subvencionada, la documentació justificativa requerida en el punt següent.
12. JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ.
1. La justificació de les despeses subvencionades haurà de realitzar-se amb anterioritat a dia 30 de juliol de 2018.
2. L’abonament de la subvenció es farà prèvia justificació per part de l’entitat beneficiària de la realització de l’activitat subvencionada, del compliment de la finalitat i de la despesa en els termes que s’indiquen a continuació.
3. Per justificar la subvenció s’ha de presentar un compte justificatiu simplificat integrat per la documentació següent: Relació classificada de les despeses de l’activitat subvencionada, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d’emissió i dada de pagament
4. L’ Ajuntament de Santa Margalida comprovarà, mitjançant una tècnica de mostreig, els justificants que estimi oportuns i que permetin obtenir una evidència raonable sobre l’adequada aplicació de la subvenció. A tal efecte, requerirà al beneficiari perquè remeti els justificants de despesa que es seleccionin i que com a mínim hauran de ser equivalents a l’import de subvenció a atorgar.
5. No obstant això, l’Ajuntament de Santa Margalida podrà demanar qualsevol altre documentació que consideri adient, ateses les circumstàncies i característiques del cas.
6. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, l’Ajuntament de Santa Margalida requerirà a l’entitat beneficiària perquè la completi o esmeni la deficiència en el termini improrrogable de 10 dies naturals.
7. Si de la documentació presentada per a la justificació de la subvenció es desprèn que no s’han complert les previsions d’aspectes que s’han tingut en compte, es modificarà la quantia de la subvenció concedida en funció de la que efectivament hauria obtingut. L’import corresponent a la minoració retornarà a l’aplicació pressupostària corresponent.
13. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT.
Les subvencions són de concessió voluntària, revocables i reductibles si l’entitat beneficiària es veu afectada per alguna de les causes previstes a la Llei, a l’Ordenança Municipal, així com en el cas de que incompleixi alguna de les obligacions previstes en aquestes bases.
En aquests casos, prèvia tramitació del corresponent procediment administratiu, l’entitat beneficiària haurà de reintegrar les quantitats percebudes i els interessos de demora que corresponguin.
14. INFRACCIONS O SANCIONS.
L’incompliment dels requisits establerts en aquesta convocatòria, en les bases o a la normativa d’aplicació, donarà lloc a l’aplicació del règim d’infraccions i sancions establert al Títol V de l’Ordenança Municipal.
15. NORMATIVA APLICABLE.
Es d’aplicació a aquesta convocatòria la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; el Reial Decret 877/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003; l’Ordenança General Reguladora de la Concessió de Subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 29/09/2012); la Llei 39/2015, 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals; les Bases d’Execució del Pressupost Municipal per a l’any 2018; la Convocatòria de la subvenció i demés normativa que hi resulti d’aplicació.
16. RECURSOS.
La resolució que recaigui en aquest procediment no posa fi a la via administrativa. Contra ella es pot interposar el recurs de reposició en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la seva notificació. Alternativament i en el termini de dos mesos es pot interposar davant el Jutjat de lo Contenciós-Administratiu recurs contenciós administratiu Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs que hi procedeixi.
ANNEX II: MODELS INSTÀNCIA
ANNEX I. SOL·LICITUD SUBVENCIÓ
ENTITAT SOL·LICITANT:
Nom o raó social:_________________________________________________________
NIF.:___________________________________________________________________
Domicili:________________________________________________________________
Localitat:________________________________________________ CP.:____________
Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________
REPRESENTANT DE L’ENTITAT SOL·LICITANT:
Nom i llinatges:__________________________________________________________
NIF.:___________________________________________________________________
Domicili:________________________________________________________________
Localitat:________________________________________________ CP.:____________
Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________
Qualitat en la que intervé:__________________________________________________
SOL·LICITA:
L’atorgament de la subvenció per import de ____________
DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA:
a. Fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.
b. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S’ha d’acreditar el nomenament i la vigència del càrrec.
c. Fotocòpia dels Estatuts o Acta Fundacional inscrits en el Registre Oficial Corresponent. No serà necessari presentar aquest document si l’entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l’Ajuntament de Santa Margalida i no s’ha produït cap modificació des de llavors.
d. Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l’ajuda econòmica. Entre d’altres aspectes, hi han de constar, una breu descripció de l’activitat per la qual es sol·licita la subvenció, el pressupost (on s’indicaran les despeses i els ingressos, desglossant, si escau, la part corresponent a imposts) i les dates de realització. (ANNEX III).
e. En el cas de que a la data de sol·licitud ja s’hagi realitzat el projecte pel qual es sol·licita la subvenció, s’adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades. En ella hi han de constar, en la mesura en que sigui possible, els aspectes indicats en el paràgraf anterior.
f. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s’ha d’ingressar l’import de la subvenció. (ANNEX V). No serà necessari presentar aquest certificat bancari si l’entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l’Ajuntament de Santa Margalida i no s’ha produït cap modificació des de llavors.
g. Declaració què l’entitat sol·licitant no rep cap més ajuda pel mateix concepte, o l’import de l’ajuda rebuda o sol·licitada amb relació al total i declaració responsable davant autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (ANNEX II).
h. Declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la Tresoreria General de la Seguretat Social, davant l’Agència Tributària i davant aquest Ajuntament (ANNEX II). La presentació de la sol·licitud de la subvenció implicarà, excepte que expressament es manifesti el contrari, l’autorització del sol·licitant per a que l’òrgan atorgant obtingui de forma directa l’acreditació del compliment d’aquestes obligacions.
i. Documentació acreditativa dels criteris que es tindran en compte a l’hora de quantificar l’import de la subvenció d’acord amb les present bases. És a dir, inscripcions a la Federació Balear de Futbol dels equips i dels jugadors del futbol base.
Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2018.
Sgt.:
ANNEX II. DECLARACIÓ RESPONSABLE
ENTITAT SOL·LICITANT:
Nom o raó social:_________________________________________________________
NIF.:___________________________________________________________________
Domicili:________________________________________________________________
Localitat:________________________________________________ CP.:____________
Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________
REPRESENTANT DE L’ENTITAT:
Nom i llinatges:__________________________________________________________
NIF.:___________________________________________________________________
Domicili:________________________________________________________________
Localitat:________________________________________________ CP.:____________
Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________
Qualitat en la que intervé:__________________________________________________
DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT
1. Que l’entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’AEAT, la Seguretat Social i l’Ajuntament de Santa Margaida.
2. Que l’entitat no està incursa en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. En especial, no concorr cap de les circumstàncies establertes en l’article 13.2. de la Llei 38/2003, que a continuació es transcriu:
“2. No podran obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies següents, excepte que per la naturalesa de la subvenció s’exceptuï per la seva normativa reguladora:
a. Haver estat condemnades mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions o ajuts públics.
b. Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarades insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarades en concurs, excepte que en aquest hagi adquirit eficàcia un conveni, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitades d’acord amb la Llei 22/2003, de 9 de juliol, Concursal, sense que hagi conclòs el període d’inhabilitació fixat a la sentència de qualificació del concurs.
c. Haver donat lloc, per causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb una administració pública.
d. Estar incursa la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d’altres persones jurídiques, per algun dels supòsits de la Llei 5/2006, de 10 d’abril, de regulació dels conflictes d’interessos dels membres del Govern i dels alts càrrecs de l’Administració General de l’Estat, la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d’incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electius regulats a la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que s’hi estableixen o en la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.
e. No trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o de la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en els termes que reglamentàriament es determinin
f. Tenir la residencia fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com a paradís fiscal.
g. No estar al corrent en el compliment d’obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que reglamentàriament es determinin.
h. Haver estat sancionades amb caràcter ferm amb la pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions segons la Llei 38/2003 General de Subvencions o altres Lleis que així ho estableixin.”
3. Que l’entitat
( ) No ha demanat cap altre ajuda o subvenció pel mateix concepte.
( ) Ha demanat i/o rebut els ajuts que es detallen a continuació:
Entitat Import Sol·licitat Concedit
_______________________________ __________ ___________ _____________
_______________________________ __________ ___________ _____________
_______________________________ __________ ___________ _____________
_______________________________ __________ ___________ _____________
Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2018.
Sgt.: Autoritat Administrativa
ANNEX III. PROJECTE EXPLICATIU
1. DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE:
|
2. DADES D’INICI I FINALITZACIÓ:
|
3. PRESSUPOST
INGRESOS |
|
DESPESES |
|
||
CONCEPTE |
IMPORT |
IVA |
CONCEPTE |
IMPORT |
IVA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
TOTAL |
|
|
4. DADES BANCÀRIES:
ENTITAT:
|
CODI IBAN:
|
Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2018
Sgt.:
ANNEX IV. DECLARACIÓ RESPONSABLE I JUSTIFICACIÓ
ENTITAT BENEFICIARIA:
Nom o raó social:_________________________________________________________
NIF.:___________________________________________________________________
Domicili:________________________________________________________________
Localitat:________________________________________________ CP.:____________
Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________
REPRESENTANT DE L’ENTITAT:
Nom i llinatges:__________________________________________________________
NIF.:___________________________________________________________________
Domicili:________________________________________________________________
Localitat:________________________________________________ CP.:____________
Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________
Qualitat en la que intervé:__________________________________________________
DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT
1. Que l’entitat beneficiària de la suvenció ha executat dit projecte i la subvenció atorgada s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir.
2. Que les despeses per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l’IVA.
3. Que les despeses de l’activitat subvencionada son les que s’aporten a la relació adjunta amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d’emissió i dada de pagament els ingressos i despeses els justificants dels quals s’aporten en una relació adjunta, indicant-ne, si escau, la desviació.
COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT
CREDITOR |
DOCUMENT |
IMPORT |
DATA EMISSSIÓ |
DATA PAGAMENT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2018
Sgt. : Autoritat Administrativa
ANNEX V. SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
ENTITAT CREDITORA:
Nom o raó social:_________________________________________________________
NIF.:___________________________________________________________________
Domicili:________________________________________________________________
Localitat:________________________________________________ CP.:____________
Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________
REPRESENTANT DE L’ENTITAT CREDITORA:
Nom i llinatges:__________________________________________________________
NIF.:___________________________________________________________________
Domicili:________________________________________________________________
Localitat:________________________________________________ CP.:____________
Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________
Qualitat en la que intervé:__________________________________________________
DADES PER A LA TRANSFERÈNCIA:
ENTITAT: SUCURSAL:
|
LOCALITAT:
|
CODI IBAN:
|
DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT
Que les dades anteriors corresponen al c/c o llibreta, obert/ta al meu nom, al/a la qual vul que sigui transferit l’import dels pagaments que l’Ajuntament de santa Margalida m’hagui de realitzar.
Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2018
Sgt. :
DILIGÈNCIA DE L’ENTITAT BANCÀRIA |
Les dades ressenyades coincideixen amb les que es tenen a aquesta oficina.
El/la directora/a (signatura i segell) |