Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 1962
Licitació del servei de cinema a l'Auditori d'Alcúdia CN-18/18
Per resolució de la regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística, de data 20 de febrer de 2018, s’ha aprovat l’expedient del contractació del servei de cinema a l’Auditori d’Alcúdia, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, per un pressupost del contracte de 21.454,50 € IVA exclòs, IVA exclòs, més 4.505,45 € d’IVA, al tipus del 21%, resultant una despesa total prevista, IVA inclòs, de 25.959,95 €, i un preu unitari de 429,09 € per projecció (IVA exclòs), i tramitació ordinària (Expedient CN-18/2018).
Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquest es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.
1.-Entitat Adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.
b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.
c) Data d’aprovació de la licitació: 20 de febrer de 2018
d) Número d’expedient: CN-18/2018
e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; tomeuab@alcudia.net.
f) perfil del contractant:
http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)
g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.
2.-Objecte del contracte
a.-Tipus: Servei
b.- CPV: 9213000-1 (Serveis de projeccions cinematogràfiques);
c.- Descripció de l’objecte: Es tracta d’un contracte de serveis dels regulats a l’article 10 del TRLCSP.
d.- Divisió per lots: NO
e.-Termini d’execució/duració: dos anys, amb possibilitat de dues pròrrogues, d’un any de durada cadascuna.
f.-Lloc d’execució: T.M. Ajuntament d’Alcúdia.
3.-Tramitació i Procediment
a.-Tramitació: Ordinària
b.-Procediment: Obert.
c.- Criteris d’adjudicació:
c.1) CRITERIS D’ADJUDICACIÓ:
Per a l’adjudicació del present contracte, es tindran en compte els següents criteris d’adjudicació, que seran valorats d’acord amb el següent barem:
CRITERI |
PONDERACIÓ |
---|---|
A) Oferta econòmica (criteris subjectes a fórmula matemàtica) (Sobre 2) |
Màxim 60 punts |
B) Millores tècniques |
Màxim 30punts |
b.1) Equipament preparat per a projectar amb una intensitat de llum superior al 21.000 lúmens |
20 punts |
b.2) Equipament preparat per projectar en 2D/3D HFR (High Frame Rate) |
5 punts |
b.3) Equipament actualitzable per projectar pel·lícules en 4K |
5 punts |
C) Compromisos d’addició de pel·lícules i disponibilitat del servei |
Màxim 10 punts |
c.1) Per cada pel·lícula addicional que es projecti anualment –tenint present un mínim de 25 pel·lícules anuals-. |
Màxim 5 punts |
c.2) Disponibilitat del servei |
Màxim 5 punts |
TOTAL |
100 punts |
Els esmentats criteris es valoraran segons es concreta en el corresponent apartat del Plec de clàusules administratives.
4. Valor estimat del contracte: 128.400 € IVA exclòs.
5. Pressupost Base de licitació en funció de preu unitari:
Tipus de licitació preu unitari: 429,09 € IVA exclòs.
Aquest es el preu que podrà ser objecte de baixa d’acord amb els criteris d’adjudicació.
Pressupost de Licitació IVA inclòs: 25.959,95 €
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, IVA exclòs.
Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’article 96.1 del TRLCSP.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No s’exigeix
b) Solvència econòmica i financera: segons els Plecs
c) Solvència tècnica i professional: segons els criteris establerts en els Plecs.
d) Altres requisits específics:
d.1) Acreditació del compliment de normes de garantia de la qualitat i de gestió mediambiental: No s’exigeix.
d.2) Compromís d’adscripció de mitjans: d’acord amb els Plecs.
d.3) Compliment de la quota de reserva de llocs de treball per a persones amb discapacitat, fixat a l’apartat J.5 del quadre resum.
8. Presentació d’ofertes:
a) Data límit de presentació: Dins els 15 dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació en el BOIB i fins a les 14 hores. Si l’últim dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del primer dia hàbil següent.
b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 8h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A).
c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu (no missatgeria), els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es licita, i fent constar la data i hora de presentació de la proposició i el número de certificat de la remesa.
d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: UN MES, des de la data d’obertura de les ofertes.
e) Admissió de variants: No.
9.Obertura de les ofertes
a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.
b) Domicili: Carrer Major, 9
c) Localitat: Alcúdia.
d) Codi Postal: 07400
e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.
f) Hora: 12 h.
10.Despeses d’anuncis
A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 800 Euros.
11. Altres informacions:
Per a més informació sobre la licitació adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.alcudia.net (tauler de contractació).
Alcúdia, 20 de febrer de 2018.
La regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística,
Joana Maria Bennasar Serra.