Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANT LLUIS

Núm. 1953
Licitació per la contractació de l'obra d'instal·lació de caldera biomassa pel CEIP Sant Lluís i l'Escoleta Municipal Ses Canaletes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per acord de la Junta de Govern Local de data 21 de desembre d 2017 s’ha aprovat l’expedient de contractació de l’obra d’instal·lació de caldera de biomassa pel CEIP Sant Lluís i Escoleta Ses Canaletes, mitjançant procediment obert, tramitació ordinària, oferta econòmica més avantatjosa i criteris varis d’adjudicació.

D’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives i tècniques per un termini de 10 dies naturals comptats des del següent al de la publicació d’aquest anunci al BOIB, per tal que es puguin presentar les reclamacions que es considerin oportunes; simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquesta es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.

1.Entitat adjudicadora:

a) Organisme: Ajuntament de Sant Lluís

b) Òrgan de contractació: Junta de Govern Local

c) Data d’aprovació de la licitació: 21.12.2017

d) Número d’expedient: 70/2017

e) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de contractació,

f) Obtenció de documentació i informació:

1.Dependència: Ajuntament de Sant Lluís o en el perfil del contractant de la seva pàgina web

2.Domicili: Pla de sa Creu, S/N

3.Localitat i codi postal: 07710

4.Telèfon: 971.15.09.50 Ext. 335

5.Fax: 971.15.05.34

6.Correu electrònic: sonia@ajsantlluis.org

7.Direcció d’internet del perfil del contractant: www.ajsantlluis.org

8.Data límit d’obtenció de documentació i informació: darrer dia de la presentació d’ofertes.

2.Objecte del contracte:

a) Tipus: Obra

b) Descripció de l’objecte: Instal·lar una caldera de biomassa que subministri la demanda de calefacció del CEIP Sant Lluís i de l’Escoleta Infantil Ses Canaletes

c) Lloc d’execució: CEIP Sant Lluís i Escoleta Infantil Ses Canaletes en el municipi de Sant Lluís

d) Divisió per lots i nombre de lots/unitats: no n’hi ha

e) Termini d’execució: 2 mesos.

f) Establiment d’acord mar: No

g) Sistema dinàmic d’adquisició: No

h) CPV: 45331100-7 (Treballs d’instal·lació de calefacció central)

i) D’acord amb l’article 8.3.b).2. del RD 616/2017, de 16 de juny, es fa constar la possibilitat de cofinançament o participació del FEDER

3.Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert.

c) Criteris d’adjudicació:

Varis Criteris

1.- Oferta econòmica: fins a 65 punts

L’oferta econòmica es valorarà atorgant un màxim de 65 punts a l’oferta econòmica que presenti un estalvi major sobre el tipus màxim de licitació (XX.XXX euros + IVA). Es valorarà d’acord amb la següent equació:

Puntuació = 65 x (preu base licitació - oferta licitant)/(preu base licitació - oferta més baixa)

Per determinar si les ofertes econòmiques presentades contenen valors anormals o desproporcionats, es tindran en compte els criteris establerts a l’art. 85 del Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques.

2.- Millores: fins a 35 punts

2.a) Millora de manteniment de la caldera: fins a 20 punts

La millora de manteniment de la caldera es valorarà atorgant un màxim de 20 punts a les entitats que ofereixin 5 anys de manteniment, seguint una formula lineal per a les millores de manteniment inferiors. No es valoraran les fraccions d’anys.

Puntuació = 20 x (número d’anys de manteniment) / 5

Aquesta millora consistiria en la realització del manteniment preventiu i gestió energètica de la totalitat de les instal·lacions objecte del projecte, consistents en:

  • Unitat de generació tèrmica (inclou caldera i elements de control i seguretat)
  • Instal·lació hidràulica
  • Sistema d’evacuació dels productes de la combustió
  • Sitja d’emmagatzematge
  • Sistema d’alimentació
  • Instal·lació elèctrica

Aquest manteniment s’haurà de realitzar per part d’una empresa instal·ladora autoritzada d’acord amb el que indica el Reial Decret 1027/2007, de 20 de juliol, pel que s’aprova el Reglament de les instal·lacions tèrmiques dels edificis, juntament amb el que determina la Guia Tècnica d’Instal·lacions de biomassa tèrmica en els edificis publicada per l’IDAE.

Estan inclosos:

  • Petit material elèctric
  • Proves i medicions
  • Neteja
  • Juntes
  • Greixos i olis

Exclusions:

  • Queden excloses del manteniment les instal·lacions existens no objecte del projecte, llevat de les instal·lacions de control que permeten el funcionament coordinat de la caldera amb els generadors existents com sensors de pressió, temperatura, etc.
  • Manteniment correctiu
  • Reparacions
  • Peces

2.b) Millora en el termini de garantia de les instal·lacions: fins a 15 punts

Per l’increment del termini de garantia de les obres, previst inicialment de DOS ANYS, s’atorgaran 15 punts si s’incrementa el termini de garantia en tres anys addicionals, seguint una fòrmula linial per a les ampliacions de garantia inferiors. Només es puntuarà si s’ofereix una anualitat completa, no es computaran les fraccions de temps inferiors. S’acreditarà mitjançant la subscripció d’una carta de compromís (segons el model de l’annex III d’aquest plec). Les licitadores indicaran a la carta de compromís el termini total màxim en anys d’increment del període de garantia.

Puntuació = 15 x (número d’anys d’ampliació de la garantia) / 3

4.Valor estimat del contracte: 85.415,89€

5.Pressupost base de licitació:

Tipus de licitació: 85.415,89€, IVA exclòs

Aquest és el preu que podrà ser objecte de baixa d’acord amb els criteris d’adjudicació.

Import IVA: 17.937,34€

Pressupost de licitació, IVA inclòs: 103.353,23€

6.Garanties:

Provisional: No s’exigeix

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació, exclòs l’IVA.

7.Requisits específics del contractista:

a) Classificació: Potestativa, Grup J, Subgrup 2, Categoria 1

b) Solvència econòmica i financera:

Criteris de selecció: Declaració del volum anual de negocis, en els tres darrers anys, per import igual o superior a 125.000€ al manco a un dels tres últims anys. S’acreditarà a través dels mitjans fixats al subapartat g.1) de l’apartat 1 de la clàusula 17.

c) Solvència tècnica o professional:

Criteris de selecció: Declaració de les obres executades del mateix tipus en els darrers 10 anys. S’acreditarà a través dels mitjans fixats al subapartat g.2) de l’apartat 1 de la clàusula 17.

8.Presentació d’ofertes:

a) Data límit de presentació: 26 dies naturals comptats a partir del següent al de la data de publicació de l’anunci al BOIB.

b) Documentació que s’ha de presentar: L’establert en la clàusula 14 del Plec de Condicions.

c) Lloc de presentació: Registre General de l’Ajuntament de Sant Lluís (Plaça de Sa Creu, s/n, Sant Lluís, 07710) en horari del registre general. També es poden presentar proposicions per correu. En aquest cas la persona interessada ha d’acreditar, amb el resguard corresponent, la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de correus i anunciar el mateix dia a l’òrgan de contractació, per fax (núm 971150534) o telegrama, que ha tramès la proposició.

9.Obertura de les ofertes:

a) Entitat: Ajuntament de Sant Lluís

b) Domicili: Pla de sa Creu, S/N

c) Localitat i codi postal: Sant Lluís - 07710

d) Data i hora: Es comunicarà als licitadors per fax o correu electrònic

10.Despeses dels anuncis:

A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 600€

11. Altres informacions

Per a més informació sobre la licitació, adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.ajsantlluis.org (perfil del contractant)

 

LA BATLESSA,

M.Montserrat Morlà Subirats