Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

INSTITUT BALEAR DE LA DONA

Núm. 1921
Llicitació del contracte del servei de quatre punts d’informació i assessorament jurídic sobre els drets de les dones, adreçats a les dones i als professionals, per als anys 2018 i 2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la informació

a) Organisme: Institut Balear de la Dona.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació (UAC).

c) Obtenció de la documentació i informació:

— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

— Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.

— Localitat i codi postal: Palma, 07006.

— Telèfon: 971 17 89 89.

— Telefax: 971 17 89 86.

— Adreça de correu electrònic: <ibdona@ibdona.caib.es>.

— Adreça d’Internet del perfil del contractant: <https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma> (Instituto Balear de la Mujer).

— Data límit d’obtenció de la documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2018/495.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció de l’objecte del contracte: servei de quatre punts i també als¾d’informació i assessorament jurídic adreçats a les dones   en matèria de dret civil, penal,¾professionals que les atenen administratiu, laboral, internacional i estrangeria, justícia gratuïta i especialment en les àrees d’igualtat, família i violències masclistes.

c) Divisió per lots i nombre de lots: no.

d) Lloc de lliurament/execució: d’acord amb el que disposen el plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i el plec de prescripcions tècniques (PPT).

e) Termini d’execució: dotze mesos, des de l’1 d’abril de 2018, o des de la formalització del contracte si aquesta és posterior.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) CPV (referència de nomenclatura): 85312300-2.

h) El contracte inclou clàusules socials com a condicions especials d’execució (lletra M del quadre de característiques del contracte del PCAP).

3.  Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d’adjudicació:

— Oferta econòmica: 55 punts.

— Formació addicional en violència masclista: 15 punts.

— Proposta de formació a professionals en matèria d’igualtat, violència masclista, dins la seva competència jurídica: 5 punts.

— Proposta de treball en xarxa: professionals i ajuntaments: 10 punts.

— Criteris socials: conciliació de la vida personal, laboral i familiar: 5 punts.

— Criteris socials: millores retributives al personal adscrit al contracte: 10 punts.

4. Valor estimat del contracte

60.000,00 €.

 

5. Pressupost base de licitació

Import net corresponent al servei: 30.000,00 €. IVA: 3.000,00 €. Import total: 33.000,00 €.

6. Garanties

a) Provisional: no se n’exigeix.

b) Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació/pressupost de licitació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista

a) Classificació: no se n’exigeix.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: la indicada en les lletres F.0, F.2, F.3, F.4 i F.5 del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives particulars.

8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: setze dies naturals des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu, passarà al primer dia hàbil següent. Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data de presentació de la tramesa a l’oficina de Correus i ha d’anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, per fax o per correu electrònic.

b) Hora límit: a les 14.00 hores.

c) Documentació que s’ha de presentar: la documentació que assenyala el plec de clàusules administratives particulars.

d) Modalitat de presentació: presencial o per correu.

e) Lloc de presentació:

— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació (UAC) de l’Institut Balear de la Dona.

— Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.

— Localitat i codi postal: Palma, 07006.

— Adreça electrònica: <screus@ibdona.caib.es>, <ppascual@ibdona.caib.es>.

f) Admissibilitat de variants: no se n’admeten.

g) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: vegeu les clàusules 21.3 i 21.4 del plec de clàusules administratives particulars.

9. Obertura de les ofertes

a) Entitat: Institut Balear de la Dona.

b) Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006.

d) Data i hora: es comunicaran oportunament per correu electrònic o per fax.

10. Despeses dels anuncis

Les despeses dels anuncis són a càrrec de l’adjudicatari fins a un límit de 400,00 €.

11. Altra informació

Es recomana consultar el perfil del contractant de l’òrgan de contractació al llarg del termini de presentació de les ofertes i fins i tot posteriorment, ja que es pot publicar informació addicional amb motiu de les consultes o sol·licituds d’aclariments dels licitadors.

 

Palma, 19 de febrer de 2018

La directora de l’Institut Balear de la Dona

Rosa Cursach Salas