Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SA POBLA
Núm. 1950
Aprovació plecs i licitació contracte telefonia i dades
La Junta de Govern Local en sessió celebrada el dia 15 de febrer de 2018, acordà:
1.- Aprovar l’expedient de contractació del contracte de per a la prestació del servei de sistemes de comunicació, de veu, accés a dades i internet de l’Ajuntament de sa Pobla, per procediment obert amb varis criteris d’adjudicació, procedint a la seva licitació.
2.- Aprovar els plecs de clàusules administratives particulars, de prescripcions tècniques, que han de regir el procediment.
3.-. Fer constar que dita aprovació s’exposa al públic, als efectes de l’article 188.3 de la Llei 20/2006 municipal i de règim local de les Illes Balears, pel termini de 10 dies naturals, essent que en el supòsit que es presentessin reclamacions es suspendrà a la licitació així com el termini de presentació de proposicions, si fos necessari, i es seguirà amb el que quedi de dit termini a partir del dia següent a la resolució de les reclamacions.
1. - Entitat adjudicadora
a).- Òrgan de contractació: Junta de Govern Local de l’Ajuntament de sa Pobla.
b).- Dependència que tramita l’expedient: Secretaria de l’Ajuntament.
c).- Obtenció de documentació i informació: Perfil del contractant de la seu electrònica de l’Ajuntament de sa Pobla: http://sapobla.eadministracio.cat/contractor-profile-list
c).- Domicili: Plaça Constitució 1
d).- Localitat i codi postal: Sa Pobla 07420
e).- Telèfon: 971 54 00 54
f).- Fax: 971 86 21 31
g).- Perfil del contractant: http://sapobla.eadministracio.cat/contractor-profile-list Expedient núm. 1297/2017.
h).- Data límit d’obtenció de documents i informació: La mateixa que per a la presentació d’ofertes.
2. - Objecte del contracte
a).- Tipus: Serveis
b).- Descripció de l’objecte: Sistemes de comunicació de veu, accés a dades i internet de l’Ajuntament de sa Pobla.
c).- Lloc d’execució: Dependències de l’Ajuntament de sa Pobla.
d).- Duració: 2 anys des de la firma del contracte, amb possible pròrroga.
e).- CPV: 642100001
3. - Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.
a).- Tramitació: Ordinària
b).- Procediment: Obert.
c).- Forma d’adjudicació: Oferta econòmicament i altres criteris.
4.- Valor estimat del contracte: 138.842,98 euros. ( més IVA).
5.- Pressupost base de licitació: 69.421,49 euros (més IVA)
6.- Garanties
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació IVA exclòs.
Complementaria: 5% de l’import d’adjudicació IVA exclòs.
7.-Requisits específics del licitador:
Solvència econòmica i financera: Mitjançant el mitjans següents: Xifra anual de negocis, en els darrers tres anys, de com a mínim 208.219,47 euros anuals, IVA exclòs. La justificació es durà a terme mitjançant la presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l’empresari estigués inscrit en l’esmentat Registre, i en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en el que hagi de trobar-se inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d´inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. En cas d’empreses de recent creació, únicament es tindria en compte el període a partir del qual s’iniciï la seva activitat havent-se de guardar, no obstant, la deguda proporcionalitat conforme al requisit mínim establert.
Per a acomplir amb aquest requisit s’haurà de tenir en compte que la quantia anual en cadascun dels tres exercicis sigui igual o superior a la xifra indicada; o bé, que la quantia mitja dels tres anys sigui superior a la mateixa.
Solvència tècnica i professional: Una relació dels principals serveis realitzats en els darrers cinc anys que inclogui l’import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic. Quan el destinatari hagués estat un subjecte privat, mitjançant certificats expedit per aquest, o mitjançant una declaració del ‘empresari.
L’import anual que l’empresari ha d’acreditar com executat durant l’any de major execució dins el període de cinc anys ha de ser, com a mínim, de 208.219,47 euros, IVA exclòs.
8.- Presentació de les ofertes.
a).- Data i hora límit de presentació: Les 14:00 hores del 15è dia natural següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB. Si l’últim dia del termini fos dissabte, diumenge o festiu, s’entendrà que conclou el primer dia hàbil següent, a les 14 hores.
b).- Documentació a presentar: La que estableix el plec de clàusules administratives i altres documentació conforme plec de prescripcions tècniques.
c).- Lloc: Les ofertes aniran adreçades a l’Ajuntament de Sa Pobla i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament (plaça Constitució 1, CP 07420 Sa Pobla), o per qualsevol dels mitjans admesos per l’article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre. En cas de no presentar l’oferta en el Registre General de l’Ajuntament de Sa Pobla, els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament mitjançant fax o correu electrònic (tag@sapobla.cat), el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es licita, i fent constar la data i hora de presentació.
d).- Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos, a comptar des de l’obertura de les proposicions.
9.- Obertura de les ofertes
a).- Entitat: Mesa de contractació
b).- Domicili: plaça Constitució núm 1
c).- Localitat: sa Pobla 07420.
d).- Data i hora: La que es publiqui oportunament al perfil del contractista d’acord a allò que preveu el plec de clàusules administratives.
10.- Despeses d’anuncis
Els anuncis del contracte que es publiquin en el BOIB aniran a càrrec de l’adjudicatari.
Sa Pobla a 15 de febrer de 2018
El batle
Biel Ferragut Mir