Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 1859
Licitació del contracte de servei per l’esmena de deficiències i ajusts de la revisió de les Normes Subsidiàries

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora:

a) Organisme: regidora delegada de l'Àrea de Contractació (Decret 1450/2017)

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

- Domicili: Av. de la Cúria, 1

- Localitat i codi postal: Andratx 07150

- Telèfon: 971628011

- Telefax: 971628005

- Correu electrònic: contractacio@andratx.cat

- Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.andratx.cat

- Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: SERVEIS 26/2017

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus: servei

b) Descripció: servei per l’esmena de deficiències i ajusts de la revisió de les Normes Subsidiàries

c) Lloc d’execució/lliurament: Andratx

d) Codi postal.- 07150

e) Termini d’execució/ lliurament: 4 anys

g) Possibilitat de pròrroga: 2 anys

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Criteris d'adjudicació: varis

4. Pressupost base de la licitació:

El preu total del contracte és de 60.000 € més 12.600 € en concepte d’IVA el que fa un total de 72,600 €

5. Garanties exigides:

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.

6. Requisits específics del contractista:

Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen en els punts F.2 i F.3 del Plec de clàusules administratives particulars.

7.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: el 15è dia natural des del dia següent a la publicació d’aquest anunci en el Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13,30 hores del primer dia hàbil següent.

  • Hora límit: 13,30 hores

b) Documents a presentar: els senyalats a les clàusules 12, 13 i 14 del plec de clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

- Dependència: Registre del Servei d’Atenció al Ciutadà de 8.30 a 13,30 hores

- Domicili: Av. de la Cúria, 1

- Localitat i codi postal: Andratx 07150

8. Obertura d’ofertes:

- Descripció: Ajuntament d’Andratx

- Adreça: Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

- Localitat i codi postal: 07150 Andratx

- Data i hora: s’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat: a càrrec de l’adjudicatari.

 

Andratx, 16 de febrer de 2018

La regidora de Contractació
Estefania Gonzalvo Guirado