Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 1843
Secció de Contractació. Anunci d’aprovació dels plecs i licitació de Servei d’assistència tècnica per als treballs de redacció i d’assessorament a la corporació municipal per a la revisió del Pla general de Palma. Exp. 2018-008-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern de dia 31 de gener de 2018 va acordar el següent: “ PRIMER.- Aprovar l’inici de l’expedient per a la contractació del servei, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, del Servei de d’assistència tècnica per als treballs de redacció i d’assessorament a la corporació municipal per a la revisió del Pla General de Palma. SEGON.- Aprovar els plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques per a la contractació del Servei de d’assistència tècnica per als treballs de redacció i d’assessorament a la corporació municipal per a la revisió del Pla General de Palma, els quals s’adjunten a aquest Acord, juntament amb els informes favorables de Serveis Jurídics i Intervenció, com a documents annexos. TERCER.- La despesa corresponent a la contractació del servei esmentat en els punts anteriors; ascendeix a la quantitat de 1.399.168,98(un milió tres-cents noranta-nou mil cent seixanta-vuit euros amb noranta-vuit cèntims) IVA inclòs; aquesta despesa es distribueix per anualitats de la següent forma: - 400.000,00 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 08.15101.64011 (-PLA GENERAL- ELABORACIÓ-) del pressupost de despeses de Model Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne per a l’any 2018. - 579.418,30 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 08.15101.64011 (-PLA GENERAL- ELABORACIÓ-)  del pressupost de despeses de Model Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne per a l’any 2019. - 209.875,34 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 08.15101.64011 (-PLA GENERAL- ELABORACIÓ-)  del pressupost de despeses de Model Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne per a l’any 2020. - 209.875,34 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 08.15101.64011 (-PLA GENERAL- ELABORACIÓ-)  del pressupost de despeses de Model Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne per a l’any 2021. QUART.- Publicar els plecs al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes de la seva exposició pública, i posar a disposició dels ciutadans un enllaç al Web de l’Ajuntament. QUINT.- Trametre al departament de contractació per seguir la tramitació corresponent.”

Per això, en aplicació de l’article 188 de la  Llei 20/2006 de 15 de desembre de Règim Local de les Illes Balears, s’anuncia l’esmentat acord als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs estaran publicats al Perfil del Contractant d’aquest Ajuntament.

 

Palma, a 16 de febrer de 2018

 El cap de departament d’Interior,

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de  SERVEI D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA PER ALS TREBALLS DE REDACCIÓ I D’ASSESSORAMENT A LA CORPORACIÓ MUNICIPAL PER A LA REVISIÓ DEL PLA GENERAL DE PALMA, segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 31.01.2018.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: Secció de Contractació
  • Exp.: 2018-008-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció: Servei d’assistència tècnica per als treballs de redacció i d’assessorament a la corporació municipal per a la revisió del pla general de Palma
  • Termini d’execució: 4 anys, prorrogable màxim 2 anys

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 1.156.338,00 € més 242.830,98 € d’IVA. Total  1.399.168,98 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte.

5è.- Garantia provisional: 11.563,38 €.

6è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palma.cat

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins al 9 d’abril de 2018.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del dia 23 d’abril de 2018.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

 

Palma, a 16 de febrer de 2018

El cap de departament d’Interior,

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre