Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 1843
Secció de Contractació. Anunci d’aprovació dels plecs i licitació de Servei d’assistència tècnica per als treballs de redacció i d’assessorament a la corporació municipal per a la revisió del Pla general de Palma. Exp. 2018-008-A
La Junta de Govern de dia 31 de gener de 2018 va acordar el següent: “ PRIMER.- Aprovar l’inici de l’expedient per a la contractació del servei, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, del Servei de d’assistència tècnica per als treballs de redacció i d’assessorament a la corporació municipal per a la revisió del Pla General de Palma. SEGON.- Aprovar els plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques per a la contractació del Servei de d’assistència tècnica per als treballs de redacció i d’assessorament a la corporació municipal per a la revisió del Pla General de Palma, els quals s’adjunten a aquest Acord, juntament amb els informes favorables de Serveis Jurídics i Intervenció, com a documents annexos. TERCER.- La despesa corresponent a la contractació del servei esmentat en els punts anteriors; ascendeix a la quantitat de 1.399.168,98 € (un milió tres-cents noranta-nou mil cent seixanta-vuit euros amb noranta-vuit cèntims) IVA inclòs; aquesta despesa es distribueix per anualitats de la següent forma: - 400.000,00 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 08.15101.64011 (-PLA GENERAL- ELABORACIÓ-) del pressupost de despeses de Model Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne per a l’any 2018. - 579.418,30 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 08.15101.64011 (-PLA GENERAL- ELABORACIÓ-) del pressupost de despeses de Model Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne per a l’any 2019. - 209.875,34 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 08.15101.64011 (-PLA GENERAL- ELABORACIÓ-) del pressupost de despeses de Model Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne per a l’any 2020. - 209.875,34 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 08.15101.64011 (-PLA GENERAL- ELABORACIÓ-) del pressupost de despeses de Model Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne per a l’any 2021. QUART.- Publicar els plecs al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes de la seva exposició pública, i posar a disposició dels ciutadans un enllaç al Web de l’Ajuntament. QUINT.- Trametre al departament de contractació per seguir la tramitació corresponent.”
Per això, en aplicació de l’article 188 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre de Règim Local de les Illes Balears, s’anuncia l’esmentat acord als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs estaran publicats al Perfil del Contractant d’aquest Ajuntament.
Palma, a 16 de febrer de 2018
El cap de departament d’Interior,
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014
publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014
Juan Carlos Sastre Sastre
ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de SERVEI D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA PER ALS TREBALLS DE REDACCIÓ I D’ASSESSORAMENT A LA CORPORACIÓ MUNICIPAL PER A LA REVISIÓ DEL PLA GENERAL DE PALMA, segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 31.01.2018.
1r. Entitat adjudicadora:
2n.- Objecte del contracte:
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
4t.- Pressupost: 1.156.338,00 € més 242.830,98 € d’IVA. Total 1.399.168,98 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte.
5è.- Garantia provisional: 11.563,38 €.
6è.- Obtenció de documentació i informació:
7è.- Presentació d’ofertes:
8è.- Obertura de les ofertes:
9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.
Palma, a 16 de febrer de 2018
El cap de departament d’Interior,
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014
publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014
Juan Carlos Sastre Sastre